Fastfood

06-05-2012 14:11 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar haal jij het liefst fastfood? Kfc? Mac? Burger king?

En wat eet je het liefst dan?

(ik heb trek in een big tasty :'( )
Internagelaktisch
Oh.. Door de viva app staat ie nu onder de verkeerde pijler, excuses moi. (eten aanklikken,op entertainment eindigen)
Internagelaktisch
Hooguit 1x in de 2 à 3 maanden.... Mac, maar zelfs dan is het nooit echt heeel lekker.
Ik eet het ook serieus 2/3x per jaar.. Maar dan geniet ik er ook wel oprecht van haha.

Nu weer heel veel zin in.
Internagelaktisch
Ik eet nooit bij de Mc of de BK.

Wel misschien 1x per jaar bij de Subway, en 2x per jaar bij de locale snackbar ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mac staat bij maar ver bovenaan. Ik vind de hamburgers zo lekker daar en vroeger de groenteburger, maar die hebben ze geloof ik niet meer.
Subway is niet echt fastfood toch? Daar eet ik soms ook wel eens..

Honing tarwe broodje met kip teriyaki en honingmosterd saus ! Yum
Internagelaktisch
Ooooh hou op ik heb zoooo'n zin in een quarterpounder al het hele weekend grrr maar er is geen Mac in mijn woonplaats

Maar ik vind burger king ook best lekker hoor, vooral die curly fries ik eet het allemaal alleen niet zo vaak, misschien een paar keer per jaar ofzo.. Maar dan is het ook echt lekker!!

KFC vind ik niet zo, ik vind die kipjes zo vettig!
Wat is er lekker aan fastfood gezien alle chemische zooi die erin zit?

Zelf maken is toch veel lekkerder
ik eet nooit fastfood. Nooit
Ik denk omdat het zo zout is en zo chemisch dat het zo lekker is ofzo haha.

Dat kan ook wel eens lekker zijn
Internagelaktisch
Chemisch...mmmm...wel meer dan dat...

Zeker weten dat je wilt weten wat erin zit?

Op eigen risico....

Smaakt het nog?
Ik ga niet klikken hoor

De discussie is niet of het gezond is of what so ever.
Internagelaktisch
Ik ga nooit naar de Mc etc en heel af en toe een patatje of frikadel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
het is helemaal niet lekker, als je echt van lekker eten houdt, van kwaliteit en verfijning in smaak schuif je die kleffe burgers opzij. het is wat je zelf al zegt alleen vet, zout en suiker
Subway of de plaatselijke Turk.
quote:nouschi schreef op zondag 06 mei 2012 14:25 Ik ga nooit naar de Mc etc en heel af en toe een patatje of frikadel.frikadel speciaal? :p
Internagelaktisch
haha! Ik wil geen discussie over gezond of niet gezond hoor; is ieders vrije keus. Ik krijg alleen wel zin in eigen gemaakte patatjes door jouw topic en laat ik dat nu net niet willen.....

Hoopte jouw en mijn (vr)eetzin ff weg te krijgen
quote:sabbaticalmeds schreef op zondag 06 mei 2012 14:26 het is helemaal niet lekker, als je echt van lekker eten houdt, van kwaliteit en verfijning in smaak schuif je die kleffe burgers opzij. het is wat je zelf al zegt alleen vet, zout en suikerklopt! Maar soms is dat wel lekker
Internagelaktisch
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 mei 2012 @ 14:26:

het is helemaal niet lekker, als je echt van lekker eten houdt, van kwaliteit en verfijning in smaak schuif je die kleffe burgers opzij. het is wat je zelf al zegt alleen vet, zout en suikerDat is ook zo. 99% van de tijd. En soms gaat gemak boven verfijning. En dan is zo 4x per jaar het eten van de plaatselijke Turk best lekker.
quote:maaique schreef op 06 mei 2012 @ 14:26:

[...]

frikadel speciaal? :pAbsoluut!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Burger King vind ik lekker, maar die zit hier nergens in de buurt. Vind die chili-cheese bites ook erg lekker.

De KFC vond ik in Azie wel goed, ze hadden daar echt heel pikante kipburgers.

Mac vind ik het minst, maar in Hongkong had je er weer heerlijke garnalenburgers (met hele garnalen in)
Oh een broodje shoarma gaat er ook wel in.
Er zijn wel goede snackbars, die verse friet bakken in schone olie. Die zijn echter dungezaaid en ze heten al helemaal geen mac donalds. De Mac is fabrieksvoer met veel suiker en veel zout om het maar smaak te geven.

Schil zelf wat aardappelen en frituur ze twee keer in de zonnebloemolie, snufje zeezout, versgemaakte mayonaise erbij, heerlijk
Weet je wat ook lekker is?

Shoarma, maar dan in een half turks brood met echte knoflook saus!

Zou t komen omdat ik zo verkouden ben dat ik snak naar zout? Dus fastfood haha
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven