Entertainment alle pijlers

Shopping Queens

03-04-2012 20:05 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook? Dit programma lijkt mij heel trashable. Volgens mij wordt dit programma nog leuker met jullie commentaar er bij.

Shopping Queens

“In Shopping Queens strijden vijf vrouwen wekelijks om de titel ‘Shopping Queen van de week.’ Zij kunnen deze titel winnen door te shoppen voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, een eerste date, een première of een sollicitatiegesprek. De dames krijgen beperkt de tijd en een beperkt budget om de meest geschikte outfit te scoren.

De vrouw die aan het einde van de week de meeste punten heeft verzameld, wint de titel ‘Shopping Queen van de week’ en een fashioncheque ter waarde van ¤1.000,-“
schrok meer van het feit dat de eerste dame, Debby, zich verontschuldigde dat ze "al" 32 is. Ik hoor dit laatste tijd steeds meer om me heen, meiden van 25 die zichzelf al oud vinden

Begrijp hier werkelijk niets van. Ben zelf "al" 43 en voel me alles behalve oud. Oud is toch 75 of 83, maar toch geen 25, 32 of 43. Mijn hemel, wat een wereld wordt dit. Kijk es even naar een Chimene van Oosterhout van bijna 50!!! Hoe goed die eruit ziet, beter dan menig "jongere"

Maar goed ik dwaal af van het onderwerp, misschien moet ik eens een aparte topic hierover openen.
quote:toots schreef op 06 mei 2012 @ 17:01:

schrok meer van het feit dat de eerste dame, Debby, zich verontschuldigde dat ze "al" 32 is. Ik hoor dit laatste tijd steeds meer om me heen, meiden van 25 die zichzelf al oud vinden

Begrijp hier werkelijk niets van. Ben zelf "al" 43 en voel me alles behalve oud. Oud is toch 75 of 83, maar toch geen 25, 32 of 43. Mijn hemel, wat een wereld wordt dit. Kijk es even naar een Chimene van Oosterhout van bijna 50!!! Hoe goed die eruit ziet, beter dan menig "jongere"

Maar goed ik dwaal af van het onderwerp, misschien moet ik eens een aparte topic hierover openen.

Nou inderdaad!! ben het helemaal met je eens!
Je m"appelle belle
Nog even over Michella, moet wel om haar lachen, ze geeft het programma een boost, vergeleken met die andere tutjes. Mijn hemel, die Rowana, wat een truttig, ingehouden studententut zeg. Het type: Nou zeg! Nou joh! Nou hoor! Niet doen joh! aaaaaarrrrrrrrgggg. Zo'n kouwe stijve tut die alles perfect wil doen en vooral haar fouten niet wil laten blijken. Nee geef mij die Michella maar.
We agree Bellvr. : )
quote:toots schreef op 06 mei 2012 @ 17:07:

Nog even over Michella, moet wel om haar lachen, ze geeft het programma een boost, vergeleken met die andere tutjes. Mijn hemel, die Rowana, wat een truttig, ingehouden studententut zeg. Het type: Nou zeg! Nou joh! Nou hoor! Niet doen joh! aaaaaarrrrrrrrgggg. Zo'n kouwe stijve tut die alles perfect wil doen en vooral haar fouten niet wil laten blijken. Nee geef mij die Michella maar.Mij ook Wel mooi figuur die Rowena, die kan alles aan.
quote:toots schreef op 06 mei 2012 @ 17:07:

Nog even over Michella, moet wel om haar lachen, ze geeft het programma een boost, vergeleken met die andere tutjes. Mijn hemel, die Rowana, wat een truttig, ingehouden studententut zeg. Het type: Nou zeg! Nou joh! Nou hoor! Niet doen joh! aaaaaarrrrrrrrgggg. Zo'n kouwe stijve tut die alles perfect wil doen en vooral haar fouten niet wil laten blijken. Nee geef mij die Michella maar.Rowana wordt gewoon steeds keihard en zonder reden aangevallen door Michella. Geen wonder dus dat ze iets terug zegt en dat doet ze een stuk netter en beschaafder dan die trailer trash trut.
Ik zit voor het eerst te kijken en zat me af te vragen of het altijd zo'n 'kutwijvennijd' is? OMG, ik mag hopen dat die Michella (of hoe ze ook heten mag) afgaat als een gieter. Klasse.... Pfff. Een ordinair viswijf vind ik het.

Duurt alleen wel lang zo'n weekoverzicht. Dus nog geen idee of ik het af ga kijken.
quote:thee schreef op 06 mei 2012 @ 17:22:

Ik zit voor het eerst te kijken en zat me af te vragen of het altijd zo'n 'kutwijvennijd' is? OMG, ik mag hopen dat die Michella (of hoe ze ook heten mag) afgaat als een gieter. Klasse.... Pfff. Een ordinair viswijf vind ik het.

Duurt alleen wel lang zo'n weekoverzicht. Dus nog geen idee of ik het af ga kijken.

Nee, normaal gaat het er volgens mij een stuk aardiger aan toe hoor. Alleen elkaars kledingkast afkraken is vaak vaste prik. Michella is deze week de kers op de taart. Heerlijke trash

Ik vind Michella ook behoorlijk hypocriet, want ze vindt dat ze recht heeft op haar mening en heeft ze dus schijt aan een andermans mening, maar als Rowana dan haar mening heeft over de outfit van het vierde meisje opent ze de aanval op haar.

Blijkbaar mag alleen Michella een eigen mening hebben en heeft de rest zich daar maar aan aan te passen .
Ik vind Michella leuk. Ze is eerlijk, niet zo vreselijk oudwijverig en truttig als sommige anderen uit dat programma!
quote:iris1969 schreef op 06 mei 2012 @ 17:40:

Ik vind Michella ook behoorlijk hypocriet, want ze vindt dat ze recht heeft op haar mening en heeft ze dus schijt aan een andermans mening, maar als Rowana dan haar mening heeft over de outfit van het vierde meisje opent ze de aanval op haar.

Blijkbaar mag alleen Michella een eigen mening hebben en heeft de rest zich daar maar aan aan te passen .Michella is gewoon lekker aso. Grappig op tv, maar ik ben blij dat ze m'n buurvrouw niet is
Zou de tekst op het briefje iets met haar niveau te maken hebben

Ja hekje, lekkere trash is het wel.
Trouwens, tellen alleen de cijfers die ze elkaar geven of weegt oordeel Fred ook nog mee?
quote:geheimtaal schreef op 06 mei 2012 @ 17:42:

Ik vind Michella leuk. Ze is eerlijk, niet zo vreselijk oudwijverig en truttig als sommige anderen uit dat programma!Dat zal allemaal best, maar moet dat dan allemaal zo agressief verpakt worden?
quote:thee schreef op 06 mei 2012 @ 17:50:

Trouwens, tellen alleen de cijfers die ze elkaar geven of weegt oordeel Fred ook nog mee?Fred geeft het eindoordeel, dus zijn stem is doorslaggevend.
Kutwijvennijd is het niet altijd hoor. Verschilt een beetje per week.

Michella lijkt wel een lage stress-grens te hebben, en dat mét sigaretten en een drankje. Wellicht zou het haar helpen in deze zoektocht als ze iets meer van anderen aanneemt. Lijkt me een hoop stress geven als je steeds maar schreeuwt dat het je niets boeit en je echt je eigen trailer-trash ding aan wilt hebben.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:thee schreef op 06 mei 2012 @ 17:50:

Trouwens, tellen alleen de cijfers die ze elkaar geven of weegt oordeel Fred ook nog mee?Ja, Fred geeft ook nog een cijfer. Samen geeft dat de uitslag. Ik heb helaas einde van de laatste aflevering toevallig gezien vrijdag. Voor de rest nog maar 1-tje (die met Michella als shopper).
Ok, ik kijk verder
Nee, maar dat lijkt me logisch. Je kan niet in elke winkel met die cheque terecht en voor die winkels is het gewoon reclame, sponsoring.
Waren jullie het eens met de uitslag? Ik 100%!!
Nou, als die Michella geen junk is.....

Daar zit niets dat koninklijk is aan. Het enige Royale is haar buik en haar eetlust.

Ik vond degene die onder haar geëindigd is wel de aardigste. Die had ook een ketting of sieraad in haar haar moeten dragen dan was ze veel hoger geëindigd. Ik vond de kleur wel heel mooi vergeleken wat de rest had gekocht. Was een beetje kaal en saai aan de hals.
quote:thee schreef op 06 mei 2012 @ 22:22:

Waren jullie het eens met de uitslag? Ik 100%!!

Nou, ze maakte wel de beste indruk op mode-gebied. Vond de jurk alleen erg zwart (en haar tatoeage erg lelijk...) Door het rode haar had het toch iets, maar die doodskop vond ik ook jammer. Verder leuke tas, dat wel.

Goede combinatie voor een rode loper en daar ging het om.

EDIT: Hotter than my daughter vond ik heel leuk. Die ga ik een tijdje volgen. Ik vind die moeders in de make-over geweldig om te zien. Beter dan die domme mutsen.
Ja, was het er ook mee eens. Maar vond uiteindelijk alle 5 niet echt rode loper-waardig. Korte jurkjes, saaie kapsels...

Heb ik toch iets meer glamoureus idee bij, a la...

Renate, een zeer terechte winnares.

Michella laat weer eens zien wat voor loeder ze is door expres een 3 te geven aan een dame die ze niet mag, door de kleding van Renate een kaalgeplukte kip te vinden terwijl ze zelf één en al frutsels en sliertjes was en door alle secrete opmerkingen die ze maakte richting Rowana.

Onbegrijpelijk trouwens dat Fred het turquoise jurkje van Rowana lager waardeerde dan de lompe Pocahontas-outfit van Michella .
quote:hekje schreef op 06 mei 2012 @ 22:45:

Ja, was het er ook mee eens. Maar vond uiteindelijk alle 5 niet echt rode loper-waardig. Korte jurkjes, saaie kapsels...

Heb ik toch iets meer glamoureus idee bij, a la...

[afbeelding]Eens, ik miste echt wat stijl en klasse bij de korte standaard jurkjes van de dames.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven