Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:steph schreef op 06 mei 2012 @ 22:11:

[...]

Kun je er met een naaldje niet een gaatje inmaken?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:InyMiny schreef op 06 mei 2012 @ 22:08:

Het niet eten heb ik ook gedaan Soleil... Oh wat heb ik op m'n flikker gehad van m'n arts die me opereerde.... Daarmee verspeel je al je kansen om weer in een normale stofwisseling te komen zei hij....

Ik gun het iedereen om zich te voelen zoals ik me voel, hoe of op welke manier dan ook!!!!Bij mij was het 1x door ziekte, toen ging het niet anders en 1x door hele erge ludduvuddu. Ooit eens bij een diëtiste geweest en die zei hetzelfde, stofwisseling voor altijd verpest (en dat was nog voor het liefdesverdriet, dus het zal nu wel nog slechter zijn ) en mijn huisarts destijds zei het ook. Ik zal het er dus maar mee moeten doen, vrees ik.
quote:InyMiny schreef op 06 mei 2012 @ 22:11:

Roos; kijk eens achterom en wat je achter je gelaten hebt!!!

Mij helpt het om het daadwerkelijk vast te houden... Toen ik 20 kilo kwijt was heb ik 20 kilo aardappelen getild... Toen ik 40 kilo was afgevallen; hup m'n neefje die 40 kilo weegt op m'n rug...

Maakt het allemaal wat wezenlijkerZo herkenbaar. Aanbieding bij de C 6flessen. Vriend zegt til dit eens op, ik puffend opgetild. Zegt hij: zo dit heb je meegeshowt en dat ben je al kwijt.
Oh steph!
Soleil

Ik zou je zo graag een echte knuffel nu willen geven....
Ik vind het echt knap zoveel afvallen!

Als ik niet meer zwanger ben zal ik ook moeten afvallen (laatste jaar behoorlijk wat aangekomen). Gelukkig hoef ik er nu niet om te denken even . Overigens probeer ik wel gezond te blijven eten en me niet teveel buiten te gaan aan lekkere dingen, dat scheelt vast iets.
quote:steph schreef op 06 mei 2012 @ 22:13:

[...]

Zo herkenbaar. Aanbieding bij de C 6flessen. Vriend zegt til dit eens op, ik puffend opgetild. Zegt hij: zo dit heb je meegeshowt en dat ben je al kwijt.

Zwaar is het dan eigenlijk he... En dan te bedenken; hier heb ik maanden mee rondgelopen!!! Hoe heb ik dat vol gehouden?

Geef stiekem toe; Ik dacht ook; Goh.. Wat ben ik een sterke meid Kan zo meedoen aan kampioenschappen kilo's tillen
quote:InyMiny schreef op 06 mei 2012 @ 22:15:

[...]

Zwaar is het dan eigenlijk he... En dan te bedenken; hier heb ik maanden mee rondgelopen!!! Hoe heb ik dat vol gehouden?

Geef stiekem toe; Ik dacht ook; Goh.. Wat ben ik een sterke meid Kan zo meedoen aan kampioenschappen kilo's tillen
dood poessie, dood poessie
Ik vind hier dingen van.
Soleil
daar gaan we weer
en dan krijgen ze muziek die veel beter past bij hiphop.
quote:Sabeltandcavia schreef op 06 mei 2012 @ 22:17:

dood poessie, dood poessieDenk aan, Balade van Gustavo lim. (is nu een hit op alle radiozenders).
quote:coolpack2 schreef op 06 mei 2012 @ 22:18:

en dan krijgen ze muziek die veel beter past bij hiphop.Zo niet eerlijk
vincent batteld de verkeerd kant op
Die voetjes !!
Ik vind dat beffelen geen hol aan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:InyMiny schreef op 06 mei 2012 @ 22:13:

Soleil

Ik zou je zo graag een echte knuffel nu willen geven....

Ik ben virtueel veel knuffeliger dan IRL, dus dit is al heel lief hoor

Het stomme is, dat ik er zelf nog niet eens zo mee zit, maar dat je gewoon vaak merkt, dat anderen anders tegen je aan kijken. En dat vind ik wel vervelend.
team thom varieert meer
quote:coolpack2 schreef op 06 mei 2012 @ 22:18:

en dan krijgen ze muziek die veel beter past bij hiphop. battlen is ook meer hiphop toch?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
wat een chaos
Wat een zooitje weer, die beffel
Team Vincent bettelde op het laatst niet meer maar danste op choreo en DAT MAG NIET.
Ladies, ik haak af.... morgen om 6 uur op en mijn luiken vallen een beetje dicht hier...
Is elke keer hetzelfde muziekje bij de battle.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven