Schaamhaar
zaterdag 22 maart 2008 om 13:54
zaterdag 22 maart 2008 om 22:22
maandag 24 maart 2008 om 08:04
dinsdag 25 maart 2008 om 18:21
Bij mannen zie ik t liefst kale ballen en de rest een beetje bijhouden, helemaal kaal vind ik niet zo mooi.
Ik heb zelf n streepje en dat houd ik wel regelmatig bij. Doe dit altijd met n scheermesje, en jullie? Enne...kan je ook alles scheren (dus ook bilnaad etc) met een scheermesje? Lijkt me beetje eng haha.
Ik heb zelf n streepje en dat houd ik wel regelmatig bij. Doe dit altijd met n scheermesje, en jullie? Enne...kan je ook alles scheren (dus ook bilnaad etc) met een scheermesje? Lijkt me beetje eng haha.
dinsdag 25 maart 2008 om 21:08
quote:sandraaa schreef op 25 maart 2008 @ 18:21:
Bij mannen zie ik t liefst kale ballen en de rest een beetje bijhouden, helemaal kaal vind ik niet zo mooi.
Sandra, denk dat we wel hetzelfde denken. Wat mij betreft ik scheer alles met mesje, ook rond mijn lippen en bilnaad. Gaat prima, maar weet ook wel dat bij sommigen behoorlijk geirriteerde huid kan veroorzaken. Ik doe het wel na met lotion of gewoon softe nivea, maar weet niet zo goed of dat kwaad kan??
Bij mannen wil ik dat alles wat ik zou willen likken kaal is, en de rest getrimd. Eigenlijk net zoals ik het zelf doe dus.
Sandra, denk dat we wel hetzelfde denken. Wat mij betreft ik scheer alles met mesje, ook rond mijn lippen en bilnaad. Gaat prima, maar weet ook wel dat bij sommigen behoorlijk geirriteerde huid kan veroorzaken. Ik doe het wel na met lotion of gewoon softe nivea, maar weet niet zo goed of dat kwaad kan??
Bij mannen wil ik dat alles wat ik zou willen likken kaal is, en de rest getrimd. Eigenlijk net zoals ik het zelf doe dus.
dinsdag 25 maart 2008 om 21:57
quote:kwikzilver schreef op 25 maart 2008 @ 18:29:
ooit een vriendje gehad die zich van onderen kaal schoor: ik vond het geen gezicht. Moest steeds aan Fokke en Sukke denken waar het ook altijd zo kaal onder bungelt. Nee doe mij maar puur natuur voor hem. Ikzelf: zijkantjes bijgewerkt.Ja dat vind ik nou ook, ik dacht dat ik al raar was dat ik liever wat haar zie, bij een man dan
ooit een vriendje gehad die zich van onderen kaal schoor: ik vond het geen gezicht. Moest steeds aan Fokke en Sukke denken waar het ook altijd zo kaal onder bungelt. Nee doe mij maar puur natuur voor hem. Ikzelf: zijkantjes bijgewerkt.Ja dat vind ik nou ook, ik dacht dat ik al raar was dat ik liever wat haar zie, bij een man dan
woensdag 26 maart 2008 om 21:04
Ik vind een klein getrimd driehoekje of streepje erg mooi. Maar ik heb wel een probleempje: hoe hou je het mooi? 's Morgens geschoren, een halve dag later al stoppeltjes wat al het mooie teniet doet . Het lijkt wel of dat stukje schaamhaar 10x zo snel groeit. Hoe houd ik het mooi? Scheren met en zonder schuim, cremes heb ik geprobeerd. Waxen lijkt mij heel pijnvol. Hebben jullie tips?
woensdag 26 maart 2008 om 21:07
Het valt mij op dat in de sauna een bosje schaamhaar juist weer vaker voor begint te komen. Ik doe er in ieder geval aan mee, want al dat gedoe met scheren is aan mij niet besteed. Ik heb gewoon een gezonde donkere bos schaamhaar en ik vind het prettig dat m'n schaamlippen op die manier uit het zicht blijven. Zonder schaamhaar zou ik mezelf erg naakt voelen.
woensdag 26 maart 2008 om 21:36
Ik hou helemaal niet van al die kale k*****, sorry. Ik vind het er totaal sexloos uitzien. Dames die heimelijk hetzelfde vinden, voel je dus niet 'vreemd' (nooit, trouwens) Zelf hou ik het goed bij, waarbij de ballen behoorlijk kaal zijn. Mijn sv heeft naar de huidige maatstaven redelijk wat haar op haar venusheuvel, maar dat vind ik prima. Rond haar vagina mag het soms wel ietsje kaler.
dinsdag 1 april 2008 om 00:10
Harige of kale kut, interesseert me niet. Ik neuk alles wat voorbij komt. En mijn grote dikke schacht scheer ik wel, mijn grote gehaktballen ook. En mijn reet niet want daar kan ik niet bij en een spiegel beslaat steeds in de douche. Kaal is lekker fris en als je een uur likt heb je geen blaren op je tong. Fris is lekker want anders ruik je steeds die ongewassen pislucht. EN daarbij is het mode en die volg ik natuurlijk ook. Mijn vriendin heeft alleen haar op d'r tanden en daar mag ik niets aan doen. Haar op je tanden is natuurlijk niet fris, maar ik zoen alleen haar kut want die is geschoren (lipjes ook) en lekker fris. Klit ook, ook fris. En het raam open tijdens het neuken is ook fris. Daarom doe ik de kachel op 10 als het raam open staat. Dat kost door de CO2 wel een hoop bomen maar een kaal landschap is ook lekker fris.
dinsdag 1 april 2008 om 10:20