(Nog) Wakker ? !

07-05-2012 01:41 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wakker, awake, éveillé, wach, despierto, sveglio, vågen, probudit, våken, buden, vaken, uyanık, acordado, przebudzony, effro, vakandi...

Kortom, voor iedereen die (nog/al) wakker is en wil kletsen op wat voor tijdstip dan ook.
Geen idee waarom maar had bedacht dat jij stijl blond haar in een staartje zou hebben hahaha
Ik weet niet of ik je gezien heb. Geen idee waar en wanneer

Maar nu ga ik even Bones kij
quote:yette schreef op 07 mei 2012 @ 21:16:

[...]

En jij kookt zeker vrij flauw?Nee joh... hartstikke pittig!
quote:maroon5 schreef op 07 mei 2012 @ 21:26:

Geen idee waarom maar had bedacht dat jij stijl blond haar in een staartje zou hebben hahahaHaha officieel ben ik wel donkerblond hoor maar een staart nee dat is wel heel lang geleden. Draag het altijd los eigenlijk. Grappig he dat je toch een beeld vormt van een forummer als je daar al wat langer mee schrijft.
Ieb, je haarkleur is prachtig! Ik zei het nog tegen thee, die wilde weten hoe terug te kijken.

MV, ik heb je gemaild. Ik kon niet eerder reageren want er was hier storing van UPC. Heb je de kabel nu besteld? Ik verwachtte antwoord zodat ik het voor je kon rochelen. Komt goed meid!

Maroon heerlijk om samen met snaak te gaan kamperen. Hopelijk vind je gauw een geschikte tent. Je mag de mijne wel lenen, maar ik heb dan niks om aan te trekken

Gaat weer goed met mn ouwe knorrepot hoor!

Bron, ben zowaar verkleurd vanmiddag.
Heb al wat leuke tenten op het oog Ans, jammer dat je er met een tent alleen nog niet bent, heb stille hoop op een leuke advertentie van een compleet ingerichte tent, dan ben ik in 1 keer klaar.

De tenten die jij bedoeld heb ik zelf ook wel hoor, haha, die zijn alleen niet waterdicht!

Was lekker weer he vandaag, morgen ook nog of word het dan alweer slechter?
dank je ans. Had ook last van de storing. Was gelukkig niet zo heel erg in paniek. Ik kan er zo slecht tegen als internet het niet doet. Wordt er erg gespannen van.

Ik ben kapot meiden. Ik zag een topic over voedsel verspilling wat vast erg geschikt is om mee in slaap te vallen. Truste dus iedereen alvast!
Welterusten Ibi!
quote:thee schreef op 07 mei 2012 @ 12:24:

yep dat topic, veel gezeik (imo) van 2 forumsters n.a.v. haar posting over de bbq van vrijdag jl. Toen begon het gekat en gezever en het uitmaken van aantal forumsters voor domme gansjes omdat je volgens o.a. VC wel soort van debiel moet zijn om leentje te geloven.

En ach, wat maakt het uit, volgens oa VC ben ik toch al niet goed wijs qua dingen die ik geloof/doe voor forumsters.En MV bedoelde mij niet. Die doet gelukkig wél moeite om te zien wie hier okee is en wie niet.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
He meiden, ben er weer. Werd even niet zo lekker maar even liggen werd even net pas wakker worden.

Ik moet nog even wakker worden maar zonder gelezen te hebben, he VC . Even lezen, momentje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
He meiden, ik geloof ook niet dat Leentje niet komt vanwege opmerkingen. Zelf ken ik VC wel goed en weet dat ze het niet negatief/rot bedoelde. Andere hebben na wat geintjes ook gezegd hoe ze de culinaire etentjes van Leen waardeerde en graag lazen.

Leentje kom er maar in .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
IEB wat ben je een bezig bijtje geweest meis.

Ans, ik kijk zo mijn mail en mail je zo terug.
Lieve dames van de nachtploeg, nog een heel gezellige avond/nacht! Ik zoek mn bed op, welterusten!
Slaap lekker Maroontje. Ik ga ook zo. Wacht nog even op een mailtje
quote:maroon5 schreef op 07 mei 2012 @ 23:34:

Lieve dames van de nachtploeg, nog een heel gezellige avond/nacht! Ik zoek mn bed op, welterusten!

Slaap lekker Mar.

Ik heb ook n lekkere boy in mijn armen slapen, hij ligt als n baby met n heerlijke `zie mij eens gelukkig wezen grijnz op zijn bekkie`.
quote:andersnogiets schreef op 07 mei 2012 @ 23:37:

Slaap lekker Maroontje. Ik ga ook zo. Wacht nog even op een mailtje

Ans, ik heb je emailtje niet gehad, naar mijn vogeltjes mail?

Meis, ik lees dat door de storing de emails een paar uur vertraging hebben opgelopen. Slaap lekker, ik mail je terug
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 mei 2012 @ 23:22:

He meiden, ik geloof ook niet dat Leentje niet komt vanwege opmerkingen. Zelf ken ik VC wel goed en weet dat ze het niet negatief/rot bedoelde. .Sterker nog MV-tje, ik ZEI het nog niet eens rot. Vandaar dat ik zo reageer. Dat ik dingen post in de trant van "ja, ja, maar natuurlijk, wie zit er nou op een forum terwijl ze zoiets goddelijks eet, in zo'n goddelijke omgeving" , en na uitleg, van Thee nota bene, nog zeg van "Nou ja, okee, dat kan", wil nog niet zeggen dat ik haat zaai of mensen uitscheld. Ik neem het Thee enorm kwalijk dat ze dat suggereert.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Vogeltjesmail? Stuur mij ff dan. Dan reply ik
quote:very__cherry schreef op 07 mei 2012 @ 23:44:

[...]

Sterker nog MV-tje, ik ZEI het nog niet eens rot. Vandaar dat ik zo reageer. Dat ik dingen post in de trant van "ja, ja, maar natuurlijk, wie zit er nou op een forum terwijl ze zoiets goddelijks eet, in zo'n goddelijke omgeving" , en na uitleg, van Thee nota bene, nog zeg van "Nou ja, okee, dat kan", wil nog niet zeggen dat ik haat zaai of mensen uitscheld. Ik neem het Thee enorm kwalijk dat ze dat suggereert.

Nee ik heb die dag nagelezen maar het ook niet zo opgevat. Dat is het lastige van het geschreven woord, ik heb het dus ook anders gelezen dan Thee. Die andere persoon waar iedereen wel weet wie ik mee bedoel, daar verwacht ik wel een nare sneer van binnenkort. Die valt geregeld hier binnen of we zin hebben in sneerleverworst, en daar bedoelde ik jou natuurlijk niet mee.

Hopelijk leest Thee terug dat ze ziet dat het niet vervelend bedoelt was van jou.

Alles goed verder met jou en Nijnemans?
Goedenavond,mede forummers..

Even kijken of mijn wasmachine klaar is ben zo terug!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ha die Bron! Hoe is het met je?
quote:very__cherry schreef op 07 mei 2012 @ 23:44:Dat ik dingen post in de trant van "ja, ja, maar natuurlijk, wie zit er nou op een forum terwijl ze zoiets goddelijks eet, in zo'n goddelijke omgeving" ,

Ik kom je even bijvallen VC.

Ik vind Leentje een leuke forumpersoonlijkheid die ik graag lees, maar wel met een knipoog een kopje zout (ehm dan wel grofgemalen, puur zee en mediterraan hè ) Als ik haar forumpersoonlijkheid vertaal naar RL, zou ze zowel een Koninklijk lintje als de Nelson Mandelaprijs, vlag en wimpel voor ondernemersschap als een opvoedkundige oorkonde als een culinaire onderscheiding verdienen. Bijzonder toch, die gasten op Viva?
Zou Francoise zich toevallig in een nieuw jasje hebben gehesen?
quote:Jonari schreef op 08 mei 2012 @ 00:32:

Ha die Bron! Hoe is het met je?Redelijk.. maar we gaan gewoon door.. met werken,slapen,eten,zorgen om mijn kinderen zoals het een goeie moeder betaamt ..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:lichtbron schreef op 08 mei 2012 @ 00:40:

[...]

Redelijk.. maar we gaan gewoon door.. met werken,slapen,eten,zorgen om mijn kinderen zoals het een goeie moeder betaamt ..Zorg je ook goed voor jezelf Bron, zodat al die ander taken nog uit kunt voeren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven