Viva Diva's
maandag 7 mei 2012 om 15:54
Hey ik ben een leuke, spontane vrouw van 29 en woon in de stad Groningen. Ik heb gehoord van de Viva Diva's, graag wil ik wel met hen in contact komen! Of misschien lezen andere Groningse vrouwen deze oproep en hebben ook behoefte aan nieuwe contacten/ vriendschappen, mijn relatie is nog niet zo lang geleden beeindigt en heb best veel vrienden, alleen ze zijn of zwanger of samenwonend die niet meer opstap gaan... Dus wie zich geroepen voelt en van gezelligheid houdt, ik hoor graag van jullie
Geniet van elke dag!
dinsdag 8 mei 2012 om 11:13
woensdag 16 mei 2012 om 22:05
woensdag 23 mei 2012 om 21:27
Hi Lemondo,
Ik woon ook in de stad en ook met veel plezier! Zoek alleen wel meer mensen om het plezier mee te delen. Ook mijn vrienden zijn gesettled en kunnen minder vaak afspreken helaas.
Nu zie ik heel veel van deze oproepjes staan, maar ik vraag me af of het ook daadwerkelijk komt tot afspreken. Heb jij er al ervaring mee?
Ik woon ook in de stad en ook met veel plezier! Zoek alleen wel meer mensen om het plezier mee te delen. Ook mijn vrienden zijn gesettled en kunnen minder vaak afspreken helaas.
Nu zie ik heel veel van deze oproepjes staan, maar ik vraag me af of het ook daadwerkelijk komt tot afspreken. Heb jij er al ervaring mee?
donderdag 24 mei 2012 om 10:32
Hoi Liefje,
Nee ik heb er ook niet bijzonder veel ervaring mee. Mijn ervaring tot nu toe is echter wel dat het best lastig is om echt een afspraak te maken! Best jammer vind ik :-) Misschien komt het toch doordat je niet echt een gezicht bij een naam hebt? Wie weet ben je wel een kale oude kerel van een jaar of 60..
Lastige situatie he, als al je vrienden gesetteld zijn.. Vind het zelf ook lastig!
Nee ik heb er ook niet bijzonder veel ervaring mee. Mijn ervaring tot nu toe is echter wel dat het best lastig is om echt een afspraak te maken! Best jammer vind ik :-) Misschien komt het toch doordat je niet echt een gezicht bij een naam hebt? Wie weet ben je wel een kale oude kerel van een jaar of 60..
Lastige situatie he, als al je vrienden gesetteld zijn.. Vind het zelf ook lastig!