(Tijdelijke) Geslachtswisseling

08-05-2012 16:25 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren een bepaalde "wens" die echter nooit uit zal komen, en ik durf te wedden dat de meesten van jullie deze wens delen.

Het zou me namelijk ontzettend leuk en spannend lijken om eens een dag of week ofzo man te zijn. Ik fantaseer er weleens over wat ik dan allemaal zou doen (zowiezo staand plassen lijkt me al leuk! haha) Mezelf aftrekken, een baard laten groeien, een vrouw neuken (met je eigen lul ipv met een strap-on), niet ongesteld zijn...allemaal van die dingetjes die ik eigenlijk erg graag eens zou willen beleven, maar wat helaas niet gaat....

Deelt iemand deze wens en zo ja: Wat zou je aantrekken, doen, etc...

Ben heel benieuwd naar jullie antwoorden!

(Uiteraard voor de mannen geldt: Wat doe je als je een tijdelijke switch naar het vrouwelijke kon maken)
Mij zou vooral het sexgedeelte wel fascineren. En vooral dan ook hoe het zou zijn om met een vrouw te vrijen.
Ik zou een ongelofelijke sloerie zijn worden.
En héél de dag aan m'n tieten zitten. Echt, er zou niks meer uit m'n handen komen.
Oh ja en dat ja :D
Ik zou de hele dag krabben aan mijn kruis!
Ik zou met vrienden de kroeg ingaan om te horen waar kerels het nu écht over hebben als er geen vrouw bij is.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Ik zou ook vrouwen neuken.
Ik (man) zou een kamer huren op de oudezijds voorburgwal.

(Wat zijn mannen toch voorspelbaar ;))
Ik ben erg nieuwsgierig naar hoeveel makkelijker het leven is, wanneer je door met je tieten/kont te zwaaien dingen voor elkaar kunt krijgen.
quote:Djin schreef op 08 mei 2012 @ 16:32:

Ik zou met vrienden de kroeg ingaan om te horen waar kerels het nu écht over hebben als er geen vrouw bij is.Over JOU
Ik denk toch dat de meeste mannen gewoon sletten willen zijn als ze 1 dag vrouw zouden mogen zijn
Je bent toch niet alle dagen van het jaar ongesteld?

Ik zou lekker ongegeneerd met mn hand aan m'n kruis al bierzuipend en luid boerend languit op de bank uit mijn neus zitten te vreten.

Maar eigenlijk kan ik al die dingen al doen die een vent normaal ook doet en de dingen die jij beschrijft in de OP. Behalve aftrekken en een vrouw neuken met een plasserT. Tja..daar mis ik niks mee naar mijn mening.
quote:amand1969 schreef op 08 mei 2012 @ 16:35:

Ik ben erg nieuwsgierig naar hoeveel makkelijker het leven is, wanneer je door met je tieten/kont te zwaaien dingen voor elkaar kunt krijgen.Dan moet je wel meteen een echt lekkere vrouw zijn alleen die krijgen dat voor elkaar de standaard vrouw echt niet hoor.
@Djin

Ik zou met vrienden de kroeg ingaan om te horen waar kerels het nu écht over hebben als er geen vrouw bij is.

Whahaha super antwoord!
quote:nick32 schreef op 08 mei 2012 @ 16:36:

Ik denk toch dat de meeste mannen gewoon sletten willen zijn als ze 1 dag vrouw zouden mogen zijn You think?
Nou, ok ik breid het even uit: je mag ook nog eens kiezen hoe je eruit ziet haha
quote:verliefdopiemand schreef op 08 mei 2012 @ 16:34:

Ik zou ook vrouwen neuken.Dikke vrouwen of vrouwen met katten?
quote:brandy38 schreef op 08 mei 2012 @ 16:37:

Maar eigenlijk kan ik al die dingen al doen die een vent normaal ook doet en de dingen die jij beschrijft in de OP. Behalve aftrekken en een vrouw neuken met een plasserT. Tja..daar mis ik niks mee naar mijn mening.Het is best het proberen waard hoor
Ik zou me zeer vrouwelijk sexy kleden en mannen verleiden.

Het water moet bij de mannen uit de mond lopen.

Niet ordinair maar gepast netjes.

Daarnaast zou ik wel een pik willen voelen in mijn kutje en ook een paar speeltjes. Weten hoe het voelt en wat lekker is.
Ja, ik zou de eerste dagen wel voortdurend aan m'n piemel zitten denk ik. En 'm overal instoppen natuurlijk. Of dat ook in een vrouw is weet ik niet; als ik in m'n hoofd mezelf blijf dan val ik op mannen dus zal ik een leuke homo/bi-man aan de haak moeten slaan.
quote:amand1969 schreef op 08 mei 2012 @ 16:35:

Ik ben erg nieuwsgierig naar hoeveel makkelijker het leven is, wanneer je door met je tieten/kont te zwaaien dingen voor elkaar kunt krijgen.lol!
quote:Stromboli schreef op 08 mei 2012 @ 16:40:

Ja, ik zou de eerste dagen wel voortdurend aan m'n piemel zitten denk ik. En 'm overal instoppen natuurlijk. .Dat lijkt me pijnlijk. En onhandig.
Ik zou op willekeurige momenten zonder aanleiding hysterisch gaan doen en na afloop dan schuddebuikend van het lachen constateren dat niemand dat raar vind.
Ik zou tien winkels af gaan en kijken welk rokje ik wil kopen en 'm dan daadwerkelijk in de eerste winkel kopen waar ik kwam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven