(Tijdelijke) Geslachtswisseling

08-05-2012 16:25 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren een bepaalde "wens" die echter nooit uit zal komen, en ik durf te wedden dat de meesten van jullie deze wens delen.

Het zou me namelijk ontzettend leuk en spannend lijken om eens een dag of week ofzo man te zijn. Ik fantaseer er weleens over wat ik dan allemaal zou doen (zowiezo staand plassen lijkt me al leuk! haha) Mezelf aftrekken, een baard laten groeien, een vrouw neuken (met je eigen lul ipv met een strap-on), niet ongesteld zijn...allemaal van die dingetjes die ik eigenlijk erg graag eens zou willen beleven, maar wat helaas niet gaat....

Deelt iemand deze wens en zo ja: Wat zou je aantrekken, doen, etc...

Ben heel benieuwd naar jullie antwoorden!

(Uiteraard voor de mannen geldt: Wat doe je als je een tijdelijke switch naar het vrouwelijke kon maken)
Geweldig, ik zou minimaal een maand nodig hebben als man. Dan zou ik een boel vrouwen helemaal sufneuken en alle standjes uitproberen. Ook zou ik ergens een vrouw willen bezwangeren, gewoon omdat het kan.

Vaak met mijn hand aan mijn leuter zitten, omdat ik nu ook al als meisje op de bank vaak als Al Bundy zit. Alleen kom ik dan nu onderweg iets tegen.

Ik zou muren volplassen en veel bomen opzoeken en ik zou voor een tijdje een echt mannenberoep willen doen. Kijken of pauzes echt zo heerlijk relaxed zijn (zonder gekakel). Ook vraag ik me af of mannen meer energie hebben (schijnt zo vanwege testosteron).
De hele dag Oprah kijken, met de Mijn Geheim op schoot daarna potje Patience op de laptop of Angry Birds op de iPad, paar woorden wordfeud rond een uur of 2, en als ik effe niet aan de beurt ben hebben we altijd nog DrawSomething. Verdorie, al 3 uur, nu snel opschieten want ik moet nog naar de kapper en de manicure.

Om 16:15 snel door het huis heen met een stofzuiger, getver heeft ie weer naast de pot gezeken, en zijn onderbroek en sokken laten liggen. Om 17:30 eten op tafel zetten en zeggen dat ik het zo druk heb gehad......

Pffff.... nee toch maar niet.....
quote:little_pickle schreef op 08 mei 2012 @ 18:46:

De hele dag Oprah kijken, met de Mijn Geheim op schoot daarna potje Patience op de laptop of Angry Birds op de iPad, paar woorden wordfeud rond een uur of 2, en als ik effe niet aan de beurt ben hebben we altijd nog DrawSomething. Verdorie, al 3 uur, nu snel opschieten want ik moet nog naar de kapper en de manicure.

Om 16:15 snel door het huis heen met een stofzuiger, getver heeft ie weer naast de pot gezeken, en zijn onderbroek en sokken laten liggen. Om 17:30 eten op tafel zetten en zeggen dat ik het zo druk heb gehad......

Pffff.... nee toch maar niet.....Wow dit is precies mijn leven. Scary.
quote:iris1969 schreef op 08 mei 2012 @ 17:20:

[...]

Hahaha ja en dan ook allemaal foute en stoere dingen met andere mannen doen, zoals in een zinloos gevecht over niets raken (niet al te veel bloed graag ), veel te veel drinken en dan totaal ongepaste taal uitslaan, lallend over straat gaan. Heerlijk!

Dronken schreeuwen op straat. Gewoon, omdat ik dan een man ben.

ze kijken me nu altijd heel raar aan vanuit hun raampjes aan de straatkant, maar dat durft niemand meer als ik een brede vent ben
quote:amand1969 schreef op 08 mei 2012 @ 18:45:

Eh...

Tja, was ook mijn gedachte.

Van een grappig topic maakt zo'n Vieze Kerel er weer iets onfatsoenlijks van.

Dat kan zeker omdat het een vent is.
quote:iris1969 schreef op 08 mei 2012 @ 17:30:

[...]

Hmmm mooi, dan heb ik nog 23 uur en 55 minuten over voor neuken en niets doen. Sweet .En ongegeneerd aan je piemel krabben..
Ik doe het soms echt. Ik leef soms als jongen. Binnenkort gaat mijn haar weer jongetjeskort.

In de winter is het makkelijker als in de zomer. Ik heb nogal grote bobbels maar heel misschien zijn die in de toekomst minder of zelfs helemaal weg.
Ik zou stratenmaker worden , en laten zien hoe je moet straten zonder al die dikke naden er in. Blijven de vrouwen ook niet met hun stiletto's vast zitten.

En veder zou ik de hele dag ongegeneerd aan mijn kruis krabben, vloeken, boeren en bier drinken.

Goh wat zal het leven makkelijk zijn.

En ik zou een lang gekoesterde droom uit laten komen, ik word militair.
quote:himalaya schreef op 08 mei 2012 @ 17:13:

[...]

Pfff Hans, het gaat om het puur hypothetische geval dat je zou kunnen ruilen. Niet of het al dan niet makkelijk is om een vrouw of man te vinden om mee te neuken.Hans heeft wel gelijk. Het zal vrouwen die voor een poosje man worden nog flink tegenvallen hoeveel moeilijker het is voor een man om een date te scoren voor een roll in the hay.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Daarom heb ik ook zeker een maand nodig als man. Denk niet dat de eerste de beste (aantrekkelijke) vrouw het waardeert als ik haar de heg zal insleuren. Zal toch iets moeten opbouwen of een aantal blauwtjes lopen die maand voordat ik kan scoren.
Echter, als vrouw -wat ik in het eggie ben- kan ik in principe elke kroeg instappen en een redelijke garantie hebben dat ik een vent kan meenemen. Haha, het leven is oneerlijk (moet je wel niet al te hoge eisen hebben aan de man, maar goed).
quote:himalaya schreef op 08 mei 2012 @ 16:50:

[...]

Neehoor, is niet raar.

Ik heb zelf die 'wens' niet, maar het lijkt me wel grappig om een keer mee te kunnen maken, als dat mogelijk is. Net zoals het me grappig lijkt om een dag te kunnen voelen hoe het is om zwanger te zijn.

Hima

Ik ben in shock!
quote:schouderklopje schreef op 08 mei 2012 @ 18:45:

Ik zou muren volplassen en veel bomen opzoeken en ik zou voor een tijdje een echt mannenberoep willen doen. Kijken of pauzes echt zo heerlijk relaxed zijn (zonder gekakel). Ook vraag ik me af of mannen meer energie hebben (schijnt zo vanwege testosteron).

Geen idee. Mannen zijn in het algemeen fysiek sterker: meer spieren, ook meer spierkracht.

Een andere nadeel van man zijn, is soms vroegtijdige kaalheid. Ik ken twee mannen, volgens mij jonger dan ikzelf, die scheren zich helemaal kaal. Doen ze dat niet, lijken ze op oude mannetjes met hun halfkale kop.
World of Warcraft: Legion
quote:driewieler schreef op 08 mei 2012 @ 20:30:

[...]

Hima

Ik ben in shock!

Waarom?

Voor een dag lijkt me dat gewoon leuk. Niet op een dag dat je niet voor- of achteruit komt omdat je té zwanger bent. Of tijdens de bevalling en een totaalruptuur oploopt (de mannen willen ook niet op een ongesteldheidsdag, dus dit mag ik dan ook op mijn lijstje invullen ). Maar wel als je het kind voelt bewegen.

Dat lijkt me net zo bijzonder als een keer tegen een boom kunnen plassen of naar bed gaan met een vrouw.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:cannichime schreef op 08 mei 2012 @ 18:44:

Als ik vrouw zou kunnen zijn, zou ik de hele dag van alles in m'n kut stoppen, en steeds lekker klaarkomen, en een mooie vent zoeken om ' m verschrikkelijk lekker te pijpen en dan slikken natuurlijk. Ook mag ie me dan lekker in m'n kont neuken.Nou, goed nieuws voor jou dus, 3/4 van jouw fantasie kan je nu ook al uitvoeren!
quote:Spoken schreef op 08 mei 2012 @ 21:51:

[...]

Nou, goed nieuws voor jou dus, 3/4 van jouw fantasie kan je nu ook al uitvoeren!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Nastik schreef op 08 mei 2012 @ 19:24:

[...]

Dronken schreeuwen op straat. Gewoon, omdat ik dan een man ben.

"DRONKEN....."

Ik heb het net op straat geschreeuwd, gebeurde niks....
quote:little_pickle schreef op 08 mei 2012 @ 21:53:

[...]

"DRONKEN....."

Ik heb het net op straat geschreeuwd, gebeurde niks....Wel even geswaffeld?
Bier bevat vrouwelijk hormonen. Ja, dat klopt. VROUWELIJKE hormonen! Afgelopen maand, hebben de wetenschappers van de Montreal Universiteit, de test resultaten van een recente analyse geopenbaard, waaruit bleek, de aanwezigheid van vrouwelijke hormonen in bier. De theorie is, dat bier vrouwelijke hormonen bevat(hop bevat phyto-oestrogenen) en dat, door genoeg bier te drinken, mannen veranderen in vrouwen.

Om de theorie te testen, werden 100 mannen uitgenodigd om 8 halve liters bier te drinken in een uur, en dit werd een week lang herhaald.

Na een uur werd het volgende waargenomen bij alle 100 testpersonen:

1) er werd gekletst over niets

2) ze weigerden te verontschuldigen, als ze duidelijk fout waren

3) kwamen in gewicht aan(kregen borstvorming)

4) praatten luidruchtig en onzinnig

5) werden erg emotioneel

6) konden niet meer(auto)rijden

7) konden niet meer redelijk nadenken

8) moesten gaan zitten om te plassen

Meerdere testen waren niet noodzakelijk.
quote:little_pickle schreef op 08 mei 2012 @ 21:53:

[...]

"DRONKEN....."

Ik heb het net op straat geschreeuwd, gebeurde niks....

Neehee, zo bedoel ik dat toch niet!

In dronken toestand hard communiceren op de Openbare Weg.
De hele dag aan m'n pik zitten denk ik zo. En aan m'n ballen. Eens kijken hoe dat nu precies voelt en werkt allemaal.

En dan de volgende dag - als vrouw - al het geleerde in de praktijk brengen.
Als ik een vent was.............. zocht ik een wijvenforum. En dan ging ik daar héél stoer zitten doen in de hoop dat al die kippetjes me zouden willen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als ik een man was........ zou ik me onmiddellijk laten ombouwen tot vrouw.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:iris1969 schreef op 08 mei 2012 @ 21:55:

[...]

Wel even geswaffeld?Met wat ik heb? Telt aantikken ook?....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven