(Tijdelijke) Geslachtswisseling

08-05-2012 16:25 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren een bepaalde "wens" die echter nooit uit zal komen, en ik durf te wedden dat de meesten van jullie deze wens delen.

Het zou me namelijk ontzettend leuk en spannend lijken om eens een dag of week ofzo man te zijn. Ik fantaseer er weleens over wat ik dan allemaal zou doen (zowiezo staand plassen lijkt me al leuk! haha) Mezelf aftrekken, een baard laten groeien, een vrouw neuken (met je eigen lul ipv met een strap-on), niet ongesteld zijn...allemaal van die dingetjes die ik eigenlijk erg graag eens zou willen beleven, maar wat helaas niet gaat....

Deelt iemand deze wens en zo ja: Wat zou je aantrekken, doen, etc...

Ben heel benieuwd naar jullie antwoorden!

(Uiteraard voor de mannen geldt: Wat doe je als je een tijdelijke switch naar het vrouwelijke kon maken)
Goden ja! En dan de hele dag alles swaffelen! Gewoon omdat t kan.

Maar echt, vooral dat "simpeler"denken lijkt mij wel wat.
Ooh en wat ik zou doen als ik uitgeneukt was: aan helemaal niets denken. Mannen schijnen dat te kunnen en wat lijkt me dat zalig!
quote:amand1969 schreef op 08 mei 2012 @ 16:43:

Ik zou op willekeurige momenten zonder aanleiding hysterisch gaan doen en na afloop dan schuddebuikend van het lachen constateren dat niemand dat raar vind.
Iris,

Wat vrouwen neuken betreft, willen is een, doen is twee. Als je een man bent gaan dingen niet zo gemakkelijk als als je vrouw bent.

Ik zou wel vrouw willen zijn. Ik weet niet of mannen verleiden bij mij dan wel zo goed gaat.
World of Warcraft: Legion
quote:missy_acy schreef op 08 mei 2012 @ 17:06:

Maar echt, vooral dat "simpeler"denken lijkt mij wel wat.Ik kan je uit betrouwbare bron vertellen dat dat héérlijk is. Echt.
Ik zou best een dagje een knappe kerel willen zijn, naar vrouwen fluiten, de kroeg induiken, telefoonnummers en zoveel mogelijk Pussy scoren.

Met de wetenschap dat al die lieve vrouwen dan ingewikkelde relatie-topics over me gaan openen op Viva.

* waarom belt ie niet?

* waarom valt ie na de sex in slaap?

* waarom wilt ie niet mee naar mijn ouders?

* waarom vind ik nog van 5 anderen sms'jes in zijn telefoon?
quote:hans66 schreef op 08 mei 2012 @ 17:11:

Iris,

Wat vrouwen neuken betreft, willen is een, doen is twee. Als je een man bent gaan dingen niet zo gemakkelijk als als je vrouw bent.

Ik zou wel vrouw willen zijn. Ik weet niet of mannen verleiden bij mij dan wel zo goed gaat.Pfff Hans, het gaat om het puur hypothetische geval dat je zou kunnen ruilen. Niet of het al dan niet makkelijk is om een vrouw of man te vinden om mee te neuken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:hans66 schreef op 08 mei 2012 @ 17:11:

Iris,

Uiteraard ben ik dan een hele aantrekkelijke beetje foute man, want als het dan toch mijn fantasie is dan ga ik er ook helemaal voor .
quote:amand1969 schreef op 08 mei 2012 @ 17:00:

[...]

Dat durfde ik niet... maar nu je 't zelf doet...
quote:Nastik schreef op 08 mei 2012 @ 17:13:

Ik zou best een dagje een knappe kerel willen zijn, naar vrouwen fluiten, de kroeg induiken, telefoonnummers en zoveel mogelijk Pussy scoren.

Met de wetenschap dat al die lieve vrouwen dan ingewikkelde relatie-topics over me gaan openen op Viva.

* waarom belt ie niet?

* waarom vind ik nog van 5 anderen sms'jes in zijn telefoon?En die dan lezen?
Ik zou werkelijk dolblij zijn!

Een week per maand wil ik sowieso wel man zijn

Neem ik meteen even vrij van benen ontharen.

Walhalla!!
quote:iris1969 schreef op 08 mei 2012 @ 17:15:

[...]

En die dan lezen?

Ik zou echt de Uberhufter zijn.

Maar wel een heel eerlijke.
quote:Nastik schreef op 08 mei 2012 @ 17:13:

* waarom belt ie niet?

* waarom vind ik nog van 5 anderen sms'jes in zijn telefoon?
lijkt mij heerlijk om heel even te ruilen voor een stoere vent,

bed uit douchen scheren en geen make-up.

en naar mooie meiden flirten
quote:Nastik schreef op 08 mei 2012 @ 17:18:

[...]

Ik zou echt de Uberhufter zijn.

Maar wel een heel eerlijke. Hahaha ja en dan ook allemaal foute en stoere dingen met andere mannen doen, zoals in een zinloos gevecht over niets raken (niet al te veel bloed graag ), veel te veel drinken en dan totaal ongepaste taal uitslaan, lallend over straat gaan. Heerlijk!
Maar even serieus: dan zou ik willen weten wat mannen onderling met hun beste vriend bespreken als ze serieus zijn. Hoe stoer en gevoelloos zijn ze dan werkelijk?
Helikopteren
quote:iris1969 schreef op 08 mei 2012 @ 17:23:

Maar even serieus: dan zou ik willen weten wat mannen onderling met hun beste vriend bespreken als ze serieus zijn. Hoe stoer en gevoelloos zijn ze dan werkelijk?

'Het gaat niet zo lekker de laatste tijd.'

'Mooi klote, vent'.

-the end-
Lol @ Amand...En dan nog voor -the end-, biertje?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:amand1969 schreef op 08 mei 2012 @ 17:28:

[...]

'Het gaat niet zo lekker de laatste tijd.'

'Mooi klote, vent'.

-the end-Hmmm mooi, dan heb ik nog 23 uur en 55 minuten over voor neuken en niets doen. Sweet .
quote:himalaya schreef op 08 mei 2012 @ 17:13:

Pfff Hans, het gaat om het puur hypothetische geval dat je zou kunnen ruilen. Niet of het al dan niet makkelijk is om een vrouw of man te vinden om mee te neuken.

Dat snap ik ook wel. Andere voordelen naast bereikbaardere seks is:

- ik hoef me niet te scheren. Aan de andere kant geldt wel, dat ik me moet opmaken, hoewel niet iedere vrouw zich hoeft op te maken om knap te zijn;

Maar vrouwen kunnen in de context van dit topic ook nadelen hebben:

- elke maand ongesteld;

- moet mijn benen ontharen;

- als ik van nature niet mooi ben moet ik me opmaken;

- kan beter niet lopen in verlaten straten, vooral als het donker is. Maar als man let ik daar trouwens ook op;

- krijg voortdurend aandacht van mannen, maar toen ik een stuk jonger was kreeg ik een hoop positieve en negatieve aandacht van meisjes en jonge vrouwen;

- als ik een echte vrouw wil zijn, moet ik de haren laten groeien, en vooral los dragen (geen haarspeld, geen knotje, niet opsteken), een rok of jurk dragen (ik zie de meeste vrouwen broeken dragen), hoge hakken, maar ik wil ook geen bekakt Zonnedael-type zijn.
World of Warcraft: Legion
Haha, voor 1 dagje lijkt het me wel leuk, uiteraard aantrekkelijk, sexy en niet ongesteld.

En dan lekker al die vrouwen gaan teasen die voor 1 dagje man zijn:-)
Als ik vrouw zou kunnen zijn, zou ik de hele dag van alles in m'n kut stoppen, en steeds lekker klaarkomen, en een mooie vent zoeken om ' m verschrikkelijk lekker te pijpen en dan slikken natuurlijk. Ook mag ie me dan lekker in m'n kont neuken.
Eh...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven