(Tijdelijke) Geslachtswisseling

08-05-2012 16:25 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren een bepaalde "wens" die echter nooit uit zal komen, en ik durf te wedden dat de meesten van jullie deze wens delen.

Het zou me namelijk ontzettend leuk en spannend lijken om eens een dag of week ofzo man te zijn. Ik fantaseer er weleens over wat ik dan allemaal zou doen (zowiezo staand plassen lijkt me al leuk! haha) Mezelf aftrekken, een baard laten groeien, een vrouw neuken (met je eigen lul ipv met een strap-on), niet ongesteld zijn...allemaal van die dingetjes die ik eigenlijk erg graag eens zou willen beleven, maar wat helaas niet gaat....

Deelt iemand deze wens en zo ja: Wat zou je aantrekken, doen, etc...

Ben heel benieuwd naar jullie antwoorden!

(Uiteraard voor de mannen geldt: Wat doe je als je een tijdelijke switch naar het vrouwelijke kon maken)
quote:Nastik schreef op 08 mei 2012 @ 22:24:

[...]

Neehee, zo bedoel ik dat toch niet!

In dronken toestand hard communiceren op de Openbare Weg.Oeps, dacht echt dat mijn woordspeling grap wel duidelijk was. Was dus een grapje.
Oh heerlijk lijkt me dat, even een man zijn. de verrukkelijke stilte die je dan in je hoofd moet hebben... weldadig!
Ik zou precies zo doen als Charlie Harper van Two and a Half Men.
quote:Donkeyshot schreef op 08 mei 2012 @ 19:47:

[...]

Hans heeft wel gelijk. Het zal vrouwen die voor een poosje man worden nog flink tegenvallen hoeveel moeilijker het is voor een man om een date te scoren voor een roll in the hay.

Toch klopt dat ergens niet he.

Al die vrouwen die zo makkelijk scoren, hebben daar toch wel een man voor nodig.

Je zou dus zeggen dat de "makkelijkheid" daarin gelijk opgaat.

Of zouden al die vrouwen steeds dezelfde man mee naar huis nemen?

Dan wil ik díe man wel een weekje zijn.
Mclean,

Zo zit dat niet in elkaar. Van het andere geslacht zijn is niet de enige eis. Sommige mannen gaan in een kort tijdsbestek met meerdere vrouwen naar bed, en andere mannen hebben geen succes. Stel er zijn twee mannen Piet en Klaas, en te vrouwen Jet en Miep. Piet gaat eerst met Jet naar bed en later met Miep, want Piet heeft eigenschappen waar de meeste vrouwen, inclusief Jet en Miep, op vallen. En Klaas dan? Die heeft pech. Die is wat verlegen en onopvallend. Jet en Miep kennen Klaas niet eens.

Er zal bij gelijk aantal mannen en vrouwen niet één-op-één-seks zijn.

Je gaat er ook van uit dat mannen en vrouwen gelijk zijn. Dat zijn ze niet. Mannen en vrouwen zijn verschillend, zeker in dit opzicht, ondanks pogingen van sommige vrouwen de zaak gelijk te trekken.
World of Warcraft: Legion
"Als ik een vent was.............. zocht ik een wijvenforum. En dan ging ik daar héél stoer zitten doen in de hoop dat al die kippetjes me zouden willen"

LOL Bianca!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 mei 2012 @ 22:54:

Als ik een vent was.............. zocht ik een wijvenforum. En dan ging ik daar héél stoer zitten doen in de hoop dat al die kippetjes me zouden willen.Nou... het is ook inderdaad een kippenhok soms.
*LOL*

Wat mij erg opvalt is dat veel vrouwen, die voor 1 dag man zouden zijn, graag vaak en veel chickies willen neuken.

En willen boeren, winden laten, de hele dag aan je piemel zitten e.d.

Grappig dat vrouwen dus eigenlijk, als ze de kans voor 1 dag zouden krijgen, net zo als een erg ongegeneerde man zouden of willen zijn. Ha, ha, dat geeft te denken.

En blijfgewoonbianca wordt dan op dit forum: blijfgewoonberlesconi ha,ha.

Als ik vrouw kon zijn voor 1 dag zou ik eens flink gaan shoppen en (inderdaad) een geile jurk kopen en me flink opgemaakt door de stad begeven. Het lijkt me kicken om de blikken die ik dan krijg toegeworpen. Maar ook de afkeurende blikken van de vrouwen die naast die kijkende mannen lopen.

En dan in een kroeg een lekkere vent aan de haak slaan en eens flink van bil gaan.

Dus ja, ook ik zou me dan ook als een sloerie gedragen.
quote:truffelmaffia schreef op 08 mei 2012 @ 19:35:

Ik doe het soms echt. Ik leef soms als jongen. Binnenkort gaat mijn haar weer jongetjeskort.

In de winter is het makkelijker als in de zomer. Ik heb nogal grote bobbels maar heel misschien zijn die in de toekomst minder of zelfs helemaal weg.Say what?
quote:iris1969 schreef op 08 mei 2012 @ 16:53:

Als ik 1 dag een man zou zijn zou ik uiteraard heel veel aantrekkelijke vrouwen willen neuken, waaronder ook mezelf zoals ik normaal ben. Eens kijken hoe het aan de andere kant voelt .Dat is dan zeg maar net zo onwaarschijnlijk als wanneer je als man wakker gaat worden op een dag...
quote:iris1969 schreef op 08 mei 2012 @ 16:53:

Als ik 1 dag een man zou zijn zou ik uiteraard heel veel aantrekkelijke vrouwen willen neuken, waaronder ook mezelf zoals ik normaal ben. Eens kijken hoe het aan de andere kant voelt .Ik zou mezelf dan willen zoenen. Dat wordt een hevig tonggevecht! Twee lange tongen die dan om elkaar heendraaien.
Valt me op dat er geen 1 man is die zou willen weten hoe het voelt om zwanger te zijn.
quote:hans66 schreef op 09 mei 2012 @ 08:32:

[...]

Ik zou mezelf dan willen zoenen. Dat wordt een hevig tonggevecht! Twee lange tongen die dan om elkaar heendraaien.Gadverdamme Hans. Teveel details.
quote:schouderklopje schreef op 09 mei 2012 @ 08:32:

Valt me op dat er geen 1 man is die zou willen weten hoe het voelt om zwanger te zijn.Maar volgens mij is dit topic ook gericht op seks, dus dat is niet heel gek
Waarbij,

Sorry, Iris gaf met haar opmerking mij onbewust een zetje. Dan gaat de fantasie met mij op de loop.
quote:hans66 schreef op 09 mei 2012 @ 08:42:

Waarbij,

Sorry, Iris gaf met haar opmerking mij onbewust een zetje. Dan gaat de fantasie met mij op de loop.Dat geeft niet.. maar laat het niet weer gebeuren
Jamaar, er reageren ook een boel met: ik zou gaan shoppen, ik zou gaan wildplassen, ik zou op een vrouwenforum gaan zitten, ik zou de kroeg induiken en over voetbal praten, etc. Is toch ook geen seks?
Nee, dat is waar. Dan willen ze het waarschijnlijk niet weten.
Ik vind het wel frappant dat veel vrouwen denken dat wij mannen aan de lopende band boeren laten, scheten laten, en buiten de seks om aan onze piemels zitten te frunniken. Maar wij zijn heus wel netjes hoor. Dus ik denk hetzelfde als wat Rob_uit_zeist denkt.
quote:schouderklopje schreef op 09 mei 2012 @ 08:49:

Jamaar, er reageren ook een boel met: ik zou gaan shoppen, ik zou gaan wildplassen, ik zou op een vrouwenforum gaan zitten, ik zou de kroeg induiken en over voetbal praten, etc. Is toch ook geen seks?

Als ik, als man, langer dan 1 dag een vrouw mocht zijn wil ik best ook wel even een dagje zwanger zijn. Lijkt me best wel spannend.

Maar als ik maar 1 dag vrouw mag zijn ja dan kies ik toch voor de meest sex gerelateerde dingen. Dan niet zwanger. Tja, uiteindelijk blijven we toch mannen. En met onze gierende hormonen in het lijf blijven we toch gaan voor de meest sexy kant van de vraag van TO.
@ Rob: Zwanger zijn is leuk! Een ervaring op zich, maar bevallen...dat is een ander verhaal
Zwanger zijn is helemaal niet leuk. Of nou ja, het heeft zijn leuke kanten, maar ik was altijd blij als ik er vanaf was
quote:tamara1234 schreef op 09 mei 2012 @ 09:04:

@ Rob: Zwanger zijn is leuk! Een ervaring op zich, maar bevallen...dat is een ander verhaal

Nee dat lijkt me ook niet prettig. Ik heb op dat gebied respect voor alle vrouwen hoor. Zo'n b.v. hoofdje erdoor lijkt me absoluut geen pretje. Maar daarna, als alles goed is, lijkt het me geweldig om je eigen kind dan vast te mogen houden.

Maar ik dwaal af van het onderwerp.
We dwalen inderdaad af. Wat ik er nog wel aan toe wil voegen is dat mijn eerste bevalling vele malen heftiger was dan de 2e. Kunnen meer vrouwen over meepraten denk ik

Maargoed: Back ontopic
quote:tamara1234 schreef op 09 mei 2012 @ 09:04:

@ Rob: Zwanger zijn is leuk! Een ervaring op zich, maar bevallen...dat is een ander verhaal Zwangere vrouwen stralen vaak, vind ik. Zijn erg vrolijk. "Dat kun je eigenlijk niet aan een man uitleggen... hoe het is om zwanger te zijn!" zei een collega ooit tegen mij, toen ze zwanger was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven