Good Luck!
dinsdag 25 maart 2008 om 15:39
Lastig Amalia, ik moet zeggen dat ik altijd wel vrij direct ben als het gaat om snoep en chocola, daar vind ik Jonathan nog te klein voor, een koekje mag van mij dan wel. En chipjes. Maar dat laatste niet dagelijks.
Jonathan begint nu echt met rennen, lol. Dat ziet er koddig uit!
Jonathan begint nu echt met rennen, lol. Dat ziet er koddig uit!
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 25 maart 2008 om 15:41
quote:amalia schreef op 25 maart 2008 @ 15:15:
Wat een dieeten hier! Zou ik ook eens moeten doen
Ik was uit het niks gewoon 2 kilo aangekomen! en ik ben nog wel aan het klussen enzo! ik snap er niks van.
(klussen als in huis klussen, anders is die 2 kilo wel te verklaren )
Wat een dieeten hier! Zou ik ook eens moeten doen
Ik was uit het niks gewoon 2 kilo aangekomen! en ik ben nog wel aan het klussen enzo! ik snap er niks van.
(klussen als in huis klussen, anders is die 2 kilo wel te verklaren )
dinsdag 25 maart 2008 om 15:42
Ik vind het wel lief, en ze heeft er waarschijnlijk niet aan gedacht dat jij niet wil dat Laurens al chocolade eet.
Ik zou haar gewoon zeggen dat je dat liever niet hebt, zodat ze dat weet voor de volgende keer
Hier gebeurd het regelmatig dat Julian een lollie of zo in zijn handen geduwd krijgt, die pak ik dus gewoon af en geef een koekje.
Ik zou haar gewoon zeggen dat je dat liever niet hebt, zodat ze dat weet voor de volgende keer
Hier gebeurd het regelmatig dat Julian een lollie of zo in zijn handen geduwd krijgt, die pak ik dus gewoon af en geef een koekje.
dinsdag 25 maart 2008 om 16:11
dat zie je wel eens bij tell sell, 2 enge vrouwen, een met veul te blond haar en een met veul te rood haar, die een soort dans-aerobics- les geven, waar je heul slank van wordt. Afgezien van de vrouwen leek het me wel leuk, dus even gedownload. ik kan wel lid worden van de sportschool maar dat heeft de komende weken ook geen nut.
dinsdag 25 maart 2008 om 16:28
Haai,
Jammer Jinny, volg. keer beter!
Ben je wat uitgeruster na het weekend samen?
Kokos, rottig van de vermoeidheid, misselijkheid. Succes morgen bij de veekaa! Hartje luisteren hopelijk..
Mal, fijn dat het zo goed gaat met J. Doet jou ook weer goed he!
Succes met financien en klussen!
Bridges, lieve foto! Ze ziet er goed uit.
Amalia, stoer van je met de vakantie!! En kolven, hoe vaak per dag? Klote van het rijden en de sneeuw. Bleef man relaxed?
Ik zou het niet zo leuk vinden van de chocolade.. Ik zou het in elk geval hebben overlegd van tevoren (als ik de gever was).
Hee Star, goed dat je de LK even ter sprake brengt, ik vond het zo zo'n tegenvaller dat Hatshoe ze heeft. De winkel zit hier ook vlakbij, maar even wachten wat voetendok zegt over CG's voeten.
De witte schoentjes zijn leuk!
Vanmiddag door de sneeuw gefietst, echt geen pretje. En nu schijnt de zon weer. Grrr.
Jammer Jinny, volg. keer beter!
Ben je wat uitgeruster na het weekend samen?
Kokos, rottig van de vermoeidheid, misselijkheid. Succes morgen bij de veekaa! Hartje luisteren hopelijk..
Mal, fijn dat het zo goed gaat met J. Doet jou ook weer goed he!
Succes met financien en klussen!
Bridges, lieve foto! Ze ziet er goed uit.
Amalia, stoer van je met de vakantie!! En kolven, hoe vaak per dag? Klote van het rijden en de sneeuw. Bleef man relaxed?
Ik zou het niet zo leuk vinden van de chocolade.. Ik zou het in elk geval hebben overlegd van tevoren (als ik de gever was).
Hee Star, goed dat je de LK even ter sprake brengt, ik vond het zo zo'n tegenvaller dat Hatshoe ze heeft. De winkel zit hier ook vlakbij, maar even wachten wat voetendok zegt over CG's voeten.
De witte schoentjes zijn leuk!
Vanmiddag door de sneeuw gefietst, echt geen pretje. En nu schijnt de zon weer. Grrr.
dinsdag 25 maart 2008 om 17:00
dinsdag 25 maart 2008 om 20:12
Hai Compu! Hoe is ie? Fietsen door de sneeuw is niet leuk nee... al heb ik wel weer zin om te fietsen. Dat is een 'nadeel' van een baby (als je niet zo'n hippe bakfiets hebt), dat je niet kan fietsen. Je hebt wel van die MC standaards, maar die vind ik doodeng en Berend kan met die spreidbroek sowieso niet in de MC meer, dus het was geen optie geweest.
Nog 2 mnd, dan is Berend al 9 mnd en mag ie op de fiets. Leuk! En dan moet Laurens ook achterop. Mss dit weekend maar eens een achterstoeltje kopen. Kan ie bij manlief oefenen.
Julia vindt het dus wel leuk Suze? Volgens mij vindt Laurens er nl niets aan, maar dat zal dus nog wel verrassend uit kunnen pakken als ik jou zo lees. Misschien moet ik het veranderen in: volgens mij vind IK er niets aan, ha ha! Kan ik geen kusjes meer geven... Nouja, straks een herkansing met Berend
Nog 2 mnd, dan is Berend al 9 mnd en mag ie op de fiets. Leuk! En dan moet Laurens ook achterop. Mss dit weekend maar eens een achterstoeltje kopen. Kan ie bij manlief oefenen.
Julia vindt het dus wel leuk Suze? Volgens mij vindt Laurens er nl niets aan, maar dat zal dus nog wel verrassend uit kunnen pakken als ik jou zo lees. Misschien moet ik het veranderen in: volgens mij vind IK er niets aan, ha ha! Kan ik geen kusjes meer geven... Nouja, straks een herkansing met Berend
dinsdag 25 maart 2008 om 20:58
Hoi Amalia!
Alles kits hier. Vriend heeft om de week een verlofdag, dus we ruiken aan onze vrijheid haha.
We zien ons al CG brengen naar school en dan doorrijden naar.. Ja, waarnaar toe eigenlijk? Het idee is grappig. Maar we plannen 'm toch wel vaak vol met zhafspraken.
Ik zou ook zeker niet gaan fietsen met 2 kleintjes. Een fietskar is ook nog een optie, maar vind ik zo'n eng idee.
Ik ga het fietszitje scoren op kon. dag (hoop ik). Moet me er nog even in verdiepen.
Hoe vonden opa en oma het met de kids? Te doen of wel zwaar?
We zien ons al CG brengen naar school en dan doorrijden naar.. Ja, waarnaar toe eigenlijk? Het idee is grappig. Maar we plannen 'm toch wel vaak vol met zhafspraken.
Ik zou ook zeker niet gaan fietsen met 2 kleintjes. Een fietskar is ook nog een optie, maar vind ik zo'n eng idee.
Ik ga het fietszitje scoren op kon. dag (hoop ik). Moet me er nog even in verdiepen.
Hoe vonden opa en oma het met de kids? Te doen of wel zwaar?
dinsdag 25 maart 2008 om 21:13
Hai
Hier ook eindelijk de knoppen van het achterzitje binnen, moesten besteld worden. Kleine man kan dus nu ook achterop. Wij hebben een fietskar dus binnenkort maar eens proberen. Volgens mij mag ons dametje met een week of 8 in de kar dus als het nou weer even mooi weer wordt...
Star; leuke schoentjes!!! Ieks lellikelli zijn vreselijk inderdaad...
Mal: zijn er al foto's?
Suus en hel: en welke sportschool is het geworden? Zin in?
Cin: joehoe? en welke wordt het???
Compu: houdt vriend elke keer die verlofdagen? Lekker zeg! Geeft jou ook weer wat tijd voor jezelf.
Jin: de rust al wedergekeerd?
Hier ligt het dametje erin maar we vliegen telkens even naar boven. nou ja vriend vooral. Arme meid, stomme krampjes. Morgen weer wegen, ben benieuwd of en hoeveel ze gegroeid is. Afbouwen gaat best snel, zit nu nog op 3 keer... 2 keer kolven en een keer live...
Vanmiddag nacontrole van de vlos, het was zowaar gezellig met haar compu! Alles was ok. Of we goed aan anticonceptie wilden denken. ai, we moeten eraan geloven want een derde zit er echt (nog) niet in... Ga maar voor een spiraal denk ik, maar ik vind het eng... watje ben ik hè... Bevallen oké, maar spiraaltje...
Hier ook eindelijk de knoppen van het achterzitje binnen, moesten besteld worden. Kleine man kan dus nu ook achterop. Wij hebben een fietskar dus binnenkort maar eens proberen. Volgens mij mag ons dametje met een week of 8 in de kar dus als het nou weer even mooi weer wordt...
Star; leuke schoentjes!!! Ieks lellikelli zijn vreselijk inderdaad...
Mal: zijn er al foto's?
Suus en hel: en welke sportschool is het geworden? Zin in?
Cin: joehoe? en welke wordt het???
Compu: houdt vriend elke keer die verlofdagen? Lekker zeg! Geeft jou ook weer wat tijd voor jezelf.
Jin: de rust al wedergekeerd?
Hier ligt het dametje erin maar we vliegen telkens even naar boven. nou ja vriend vooral. Arme meid, stomme krampjes. Morgen weer wegen, ben benieuwd of en hoeveel ze gegroeid is. Afbouwen gaat best snel, zit nu nog op 3 keer... 2 keer kolven en een keer live...
Vanmiddag nacontrole van de vlos, het was zowaar gezellig met haar compu! Alles was ok. Of we goed aan anticonceptie wilden denken. ai, we moeten eraan geloven want een derde zit er echt (nog) niet in... Ga maar voor een spiraal denk ik, maar ik vind het eng... watje ben ik hè... Bevallen oké, maar spiraaltje...
dinsdag 25 maart 2008 om 21:18
Nee joh, mijn moeder heeft adhd, die vond het geweldig! Dat had ze trouwens vroeger niet hoor Ik heb een beeld van haar van vroeger dat ze altijd uitsliep ha ha. Niet dat ze nooit wat deed hoor, da's flauw. Maar ze is nu wel altijd druk druk druk. Niet bij te houden. En mijn vader zit ook alleen maar te genieten van die 2 mannetjes. Gelukkig slapen ze (nu) beide goed, dus dat scheelt. Daarnaast hebben mijn ouders niet zoveel slaap nodig (ik twijfel nog steeds of ik niet geadopteerd ben...), dus dat zit ook wel goed.
Oja Koninginnedag, dat is al bijna! Vroeger keek ik daar maanden naar uit, nouja, Koninginnenacht dan hè . De 29e mag Berend (als het goed is), de beugel af, dus dat is dan ook al bijna!!! Joepie! Het arme kind raakt nu wel een beetje gefrustreerd dat ie niets kan, behalve op zijn rug liggen met z;n 7 mnd...
Oja Koninginnedag, dat is al bijna! Vroeger keek ik daar maanden naar uit, nouja, Koninginnenacht dan hè . De 29e mag Berend (als het goed is), de beugel af, dus dat is dan ook al bijna!!! Joepie! Het arme kind raakt nu wel een beetje gefrustreerd dat ie niets kan, behalve op zijn rug liggen met z;n 7 mnd...
dinsdag 25 maart 2008 om 21:20
oja leuk die anticonceptiepraatjes. Eerst de kraamverzorgster, dan de vk, dan nog een keer de vk... Ik hou het op condooms. Ja bah, zo'n spiraal!! Ik moet er ook niet aan denken hoor! Daarnaast wil ik nog een 3e, dus mag lief bedenken wat hij gaat doen om dat te voorkomen En het geeft ook minder troep met condooms 
Ranzig!
Ranzig!
woensdag 26 maart 2008 om 08:59
Goedemorgen!
Missie geslaagd dus suze.
Wel ideaal zo,n tv, hier hebben ze ze op bijna alle cardio apparaten zitten, ik klik de tijd dan weg op tv, dan duurt het voor mijn gevoel niet zo lang
Ik had gister wel een leuke actie... zucht... was al een hele poos aan het sporten, kom ik tot de ontdekking dat ik mijn shirt verkeerd om aan heb .
Bridges: heb je vannacht wat kunnen slapen?
Missie geslaagd dus suze.
Wel ideaal zo,n tv, hier hebben ze ze op bijna alle cardio apparaten zitten, ik klik de tijd dan weg op tv, dan duurt het voor mijn gevoel niet zo lang
Ik had gister wel een leuke actie... zucht... was al een hele poos aan het sporten, kom ik tot de ontdekking dat ik mijn shirt verkeerd om aan heb .
Bridges: heb je vannacht wat kunnen slapen?
woensdag 26 maart 2008 om 09:42
Goedemorgen, hoe's 't hier? Meisje stond daarstraks helemaal verliefd naar me te zwaaien achter het grote raam van het kdv, zo lief...
Yep, de vrouwensportschool! Beetje jammer dat ze een ledenstop hebben, kunnen voorlopig alleen maar een losse maandkaart nemen en dat is natuurlijk onvoordelig. Maar goed.
Jaiks, spiraal...
Yep, de vrouwensportschool! Beetje jammer dat ze een ledenstop hebben, kunnen voorlopig alleen maar een losse maandkaart nemen en dat is natuurlijk onvoordelig. Maar goed.
Jaiks, spiraal...
woensdag 26 maart 2008 om 10:21
Mijn kind is bijdehand. Ze wordt echt groot. Vraag me echt af waar ze sommige dingen oppikt.
Gisteren bij beugeltandarts duurde het wat langer dan normaal, vrouw was druk aan het wroeten in mijn mond, vraagt Ceetje: 'Lukt het?'.
's Middags kwam ze naar me toe met uitgestoken handje, schudt mijn hand en zegt: 'Gefeliciteerd'.
Liedjes verkeerd zingen is ook favoriet. Nou ja, ik zing ze verkeerd en dan zegt ze ook echt neehee mama en verbetert me. Zo schattig.
Verstoppertje spelen is ook erg leuk. Dan verstopt ze zich en ga ik overal zoeken en net doen of ik haar niet kan vinden. Dikke pret bij het meisje.
Gisteren bij beugeltandarts duurde het wat langer dan normaal, vrouw was druk aan het wroeten in mijn mond, vraagt Ceetje: 'Lukt het?'.
's Middags kwam ze naar me toe met uitgestoken handje, schudt mijn hand en zegt: 'Gefeliciteerd'.
Liedjes verkeerd zingen is ook favoriet. Nou ja, ik zing ze verkeerd en dan zegt ze ook echt neehee mama en verbetert me. Zo schattig.
Verstoppertje spelen is ook erg leuk. Dan verstopt ze zich en ga ik overal zoeken en net doen of ik haar niet kan vinden. Dikke pret bij het meisje.
woensdag 26 maart 2008 om 10:28
Goedemorgen,
Lekker weertje hier.
Bam, heb je een mailtje van mij gekregen, voor het schema?
Ik ben nu acht weken zwanger. Gisteren repetitie afgezegd, ik begin al te kokhalzen als ik het mondstuk van de saxofoon in mijn mond heb.... balen.
Star, hoi! Leuke schoentjes, heb ik vroeger ook gedragen (hoor mij nou 'vroeger' )
Mal, applaus voor Jonathan, ook al zo goed aan het lopen.
Hel, hoi! Da's mooi, een kijker voor een het appartement. Nu nog kopen
Bridges, wat een lieffie
Spiraaltje eng? Wat vind je er eng aan? Het idee dat het in je baarmoedermond zit, of dat 'ie kan verschuiven?
Ik ben er heel tevreden over geweest.
Amalia, oh da's inderdaad al snel dat Berend zijn beugel eraf mag. Gaat goed hè?
Ha, ha, ik moet zó lachen om je opmerkingen over het spiraaltje. Gelukkig zijn er meerdere soorten anticonceptie.
Tijd om wat te drinken en daarna meisje ophalen van psz.
Lekker weertje hier.
Ik ben nu acht weken zwanger. Gisteren repetitie afgezegd, ik begin al te kokhalzen als ik het mondstuk van de saxofoon in mijn mond heb.... balen.
Star, hoi! Leuke schoentjes, heb ik vroeger ook gedragen (hoor mij nou 'vroeger' )
Bridges, wat een lieffie
Spiraaltje eng? Wat vind je er eng aan? Het idee dat het in je baarmoedermond zit, of dat 'ie kan verschuiven?
Amalia, oh da's inderdaad al snel dat Berend zijn beugel eraf mag. Gaat goed hè?
Ha, ha, ik moet zó lachen om je opmerkingen over het spiraaltje. Gelukkig zijn er meerdere soorten anticonceptie.
Tijd om wat te drinken en daarna meisje ophalen van psz.
woensdag 26 maart 2008 om 10:44
quote:Kokos2 schreef op 26 maart 2008 @ 10:28:
Goedemorgen,
Lekker weertje hier.
Bridges, wat een lieffie
Tijd om wat te drinken en daarna meisje ophalen van psz. Onze mail en forum hebben elkaar gekruist, maar zie schema
Goedemorgen,
Lekker weertje hier.
Bridges, wat een lieffie
Tijd om wat te drinken en daarna meisje ophalen van psz. Onze mail en forum hebben elkaar gekruist, maar zie schema