(Nog) Wakker ? !
dinsdag 8 mei 2012 om 23:26
He meiden, ik moet nog terug lezen maar gesprek ging goed vanmiddag. Alleen kom ik toch op de wachtlijst.
Ondanks mijn gedram of ik een indicatie kon krijgen of het weken was of maanden kon duren, kon ze mij niets zeggen.
Dus wachten.
Ondanks mijn gedram of ik een indicatie kon krijgen of het weken was of maanden kon duren, kon ze mij niets zeggen.
Dus wachten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 8 mei 2012 om 23:29
quote:maroon5 schreef op 08 mei 2012 @ 20:36:
Juist, daarom Bankje. Laat ik het zo zeggen, het zou me niks verbazen als er straks weer nare plaatjes te zien zijnWas met Passie aan het bellen, zijn err weer nare PP geplaatst?
Juist, daarom Bankje. Laat ik het zo zeggen, het zou me niks verbazen als er straks weer nare plaatjes te zien zijnWas met Passie aan het bellen, zijn err weer nare PP geplaatst?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 8 mei 2012 om 23:31
quote:andersnogiets schreef op 08 mei 2012 @ 23:29:
Wat raar MV. Gaat het om hulp nu je met je hand zit of om hulp ivm je algehele gestel? Als het om je hand is is het over maanden niet meer nodig, toch?
Ik snap er ook niets van. Ik heb gehoord dat ik het maar moet laten zo, stel je voor dat mijn hand nog niet goed is, dan heb ik het iig al aangevraagd. (hulp voor hand)
Wat een logica. Maar ik heb geen andere keuze.
Wat raar MV. Gaat het om hulp nu je met je hand zit of om hulp ivm je algehele gestel? Als het om je hand is is het over maanden niet meer nodig, toch?
Ik snap er ook niets van. Ik heb gehoord dat ik het maar moet laten zo, stel je voor dat mijn hand nog niet goed is, dan heb ik het iig al aangevraagd. (hulp voor hand)
Wat een logica. Maar ik heb geen andere keuze.
dinsdag 8 mei 2012 om 23:48
quote:andersnogiets schreef op 08 mei 2012 @ 23:35:
Tuurlijk moet je het zo laten. Laten ze de boel maar eens lekker kuisen. Desnoods doe je een mitella om mocht het over zijn. Erg ben ik he!
Heb je niet meer gemaild. Had een rare dag en heb heel de avond ge' wordfeud.
Geeft niet meis, komt wel elkaar spreken.
Lekker dat je even hebt kunnen ontspannen
Tuurlijk moet je het zo laten. Laten ze de boel maar eens lekker kuisen. Desnoods doe je een mitella om mocht het over zijn. Erg ben ik he!
Heb je niet meer gemaild. Had een rare dag en heb heel de avond ge' wordfeud.
Geeft niet meis, komt wel elkaar spreken.
Lekker dat je even hebt kunnen ontspannen
woensdag 9 mei 2012 om 00:58
woensdag 9 mei 2012 om 01:04
quote:Hortense schreef op 09 mei 2012 @ 01:01:
Kan beter wat voor jou inschenken met jij maar een hand MV.
Hoe doe je dat met de kattenbakken? Red je dat wel? Of moeten we je helpen? Zeg maar hoor.
Doe maar een roseetje.
Ja met moeite gaat het maar lukt. Na de intake had die dame mij nog even met wat zakken geholpen dus gaat goed.
Kan beter wat voor jou inschenken met jij maar een hand MV.
Hoe doe je dat met de kattenbakken? Red je dat wel? Of moeten we je helpen? Zeg maar hoor.
Doe maar een roseetje.
Ja met moeite gaat het maar lukt. Na de intake had die dame mij nog even met wat zakken geholpen dus gaat goed.
woensdag 9 mei 2012 om 01:06
quote:mocy schreef op 09 mei 2012 @ 01:03:
Gezellig Hortense.
Ik ben ook zo moe en het toont ook zo. Moet hard werken momenteel maar dat moet ik wel vaker. Maar ben ook al weken verkouden. Denk dat het die combi is plus geen zon!
WIJ WILLEN ZON !!!
Berenburger voor je verkoudheid?
Bagger al zo lang last te hebben zeg.
Gezellig Hortense.
Ik ben ook zo moe en het toont ook zo. Moet hard werken momenteel maar dat moet ik wel vaker. Maar ben ook al weken verkouden. Denk dat het die combi is plus geen zon!
WIJ WILLEN ZON !!!
Berenburger voor je verkoudheid?
Bagger al zo lang last te hebben zeg.
woensdag 9 mei 2012 om 01:10
woensdag 9 mei 2012 om 01:11
quote:mocy schreef op 09 mei 2012 @ 01:07:
Haha Berenburg, best lekker maar dan wel op een zeilboot op de Friese meren.
Nee joh, gewoon lekker weer, graadje of 20, licht briesje. zonnetje. Dat doet wonderen.
Ik zeg, doe dan een Baileys, onee we dwalen weer af
Ik heb vroeger van die Japanse mintdruppels gehad om mee te stomen, dan was je er meteen vanaf.
Haha Berenburg, best lekker maar dan wel op een zeilboot op de Friese meren.
Nee joh, gewoon lekker weer, graadje of 20, licht briesje. zonnetje. Dat doet wonderen.
Ik zeg, doe dan een Baileys, onee we dwalen weer af
Ik heb vroeger van die Japanse mintdruppels gehad om mee te stomen, dan was je er meteen vanaf.
woensdag 9 mei 2012 om 01:13
quote:leentjedb schreef op 09 mei 2012 @ 01:10:
Heb jullie eindelijk gevonden. Kan niet paar dagen offline zijn of jullie zijn verhuisd. Tsss... Zit op mobiel want al paar dagen geen internet. Lees niet terug op klein klote schermpje dus voor wie hem nodig heeft. Helene hoe is het nu met je? En MV hoe is het met je hand?
He vakantieganger, hoe was je vakantie verder?
Heleen ligt in het ziekenhuis.
Met mijn hand redelijk hoop ik, ik heb nieuw gips en pijn is goed te doen dus niets te klagen.
Jij al weer aan het werk?
Heb jullie eindelijk gevonden. Kan niet paar dagen offline zijn of jullie zijn verhuisd. Tsss... Zit op mobiel want al paar dagen geen internet. Lees niet terug op klein klote schermpje dus voor wie hem nodig heeft. Helene hoe is het nu met je? En MV hoe is het met je hand?
He vakantieganger, hoe was je vakantie verder?
Heleen ligt in het ziekenhuis.
Met mijn hand redelijk hoop ik, ik heb nieuw gips en pijn is goed te doen dus niets te klagen.
Jij al weer aan het werk?