Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:S0LEIL schreef op 09 mei 2012 @ 21:02:

[...]

Als ik er over 15 jaar uitzie als 38, mag ik niet klagen Hahaha
Kijk hij pakt het wel goed op, dat noem ik ballen laten zien,

Hij zoekt en vindt een baan en nu een woonruimte. Ok woonruimte is niet echt je van het, maar is in ieder geval iets.
Huh, permanent wonen op een vakantiepark mag toch niet meer?
quote:Tinkeldel schreef op 09 mei 2012 @ 21:01:

Als ik naar dit programma kijk ben ik bang dat alle vrouwen (inclusief ik) er over 15 jaar + 2 kinderen zo onverzorgd uit zie.

valt reuze mee, sommige vrouwen gooien gelijk het bijltje erbij neer als ze kinders hebben gebaard, zoals deze doos. Anderen, gaan hun best doen er wat van te maken.

Maar ja, als je om je heen kijkt op ut schoolplein is dat wel eens treurig.
55m2 en dan 2 wc's???

WHY???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Heehugowaard ligt tegen Alkmaar aan mij maak je niet wijs dat er in heel Alkmaar geen werk te vinden is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:S0LEIL schreef op 09 mei 2012 @ 21:04:

[...]

Ja, daarom zit ik me ook op te winden.

Vooruit, ik rook wel, maar daar laat ik dus andere dingen voor.

Die lui hebben een goed onderhouden huis, huisdieren, mooie spullen en doen helemaal niets! Van de zotten toch!Bezopen, tegen mijn vriendin met longkanker en long verwijderd werd gezegd dat ze makkelijk (!!) kon werken. Jaren na de operatie heeft ze er nog last van gehad.
mooi, hij heeft een baan! Nu nog behouden.
quote:S0LEIL schreef op 09 mei 2012 @ 21:05:

Huh, permanent wonen op een vakantiepark mag toch niet meer?Ik dacht juist weer wel...
quote:Rainbow01 schreef op 09 mei 2012 @ 21:04:

ze zegt net dat ze in het dorp geen werk hebben, dan ga je toch verder buiten je woonplaats kijken?Inderdaad, ik heb ook jarenlang meer dan 4 uur per dag moeten reizen, nadat ik in mijn eigen regio geen baan vond.
quote:charlottew88 schreef op 09 mei 2012 @ 21:06:

Heehugowaard ligt tegen Alkmaar aan mij maak je niet wijs dat er in heel Alkmaar geen werk te vinden is.Wees eerlijk....zou jij haar aannemen?
Arme meiden, hun leefsituatie komt wel lekker op tv zo. Vooral die oudste, haar leeftijdgenoten snappen het wat meer. Weet iedereen gelijk dat ze bij haar thuis zo lekker in de schulden zitten.
Raoul komt er wel...

Zij niet...
quote:muzze schreef op 09 mei 2012 @ 21:05:

[...]

valt reuze mee, sommige vrouwen gooien gelijk het bijltje erbij neer als ze kinders hebben gebaard, zoals deze doos. Anderen, gaan hun best doen er wat van te maken.

Maar ja, als je om je heen kijkt op ut schoolplein is dat wel eens treurig.Ja ik ken het. Het haar steeds korter, steeds minder model er in. Spijkerbroek met sweater. Ik vind het altijd zo zonde.
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 21:06:

[...]

Ik dacht juist weer wel...

O, ik dacht van niet.

Even googlen

Huh, permanent wonen op een vakantiepark mag toch niet meer?Dat verschilt per gemeente.

Huh, permanent wonen op een vakantiepark mag toch niet meer?Afhankelijk van de gemeente volgens mij.
Ohh en een heel blond Amsterdam servies! Katjing!
Blond servies...bestaat blond ook al 15 jaar? Omdat ze alles (volgens haar) in 'betere tijden' hebben gekocht.
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 21:07:

Raoul komt er wel...

Zij niet...Denk ut ook
God mens...DOE eens iets in plaats van huilie huilie doen en niets regelen...
jankwijf.nu versta ik haar ook niet hoor
Joh, ik hoorde vanmiddag dat veel van die vakantieparken een speciale alimentatiebar hebben, waar het dagelijks rond een uur of vijf reuze gezellig is
Ik geloof niet meer in sprookjes.
O, elke gemeente mag dat zelf bepalen. Alleen mensen die al voor 2003 permanent in hun recreatiewoning zijn getrokken, wonen daar onrechtmatig.
Wacht even hoor

Moet Raoul nou zo ook PA gaan betalen aanTruus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven