Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 21:07:

Raoul komt er wel...

Zij niet...Eensch!
Kappertje?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
oh...kappertje?
Dit is wel wat beter.
quote:dubbelvla schreef op 09 mei 2012 @ 21:07:

Ohh en een heel blond Amsterdam servies! Katjing!Inderdaad, dat spul kost een kapitaal
quote:celine2906 schreef op 09 mei 2012 @ 21:03:

[...]

Wat denk je van beenamputatie wegens suikerziekte. En dan wordt er gezegd: je kan nog makkelijk achter een buro zitten.

Dit stel verdient geen hulp. Ze willen zelf niet werken en moeite doen om de situatie te veranderen.Het is hun eigen schuld, los het zelf op.

En welja joh nog een keer de schuldhulpverlening in willen. Echt walgelijk.Ja dat dus en dit stel kan jarenlang thuis zitten zonder dat iemand hun aanspoort om te gaan werken. En mensen met een lichamelijke beperking en die elke dag pijn in hun lichaam hebben die moeten wel gaan werken. Ik heb het zo vaak gezien. En ik snap het niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
o auberginekleurig kapsel ahum
quote:Liezze schreef op 09 mei 2012 @ 21:07:

[...]

Afhankelijk van de gemeente volgens mij.Haha, ik had het net zitten lezen inderdaad
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 21:09:

Kappertje? Valt wel op in elk geval.
OOOOOOOOOO, ze is naar de kapper geweest. Ze is opgeknapt maar om nou te zeggen goed..........
Ik geloof er niets van. Als single krijg je meer uitkering dan een echtpaar..toch? En alle subsidies waar je met een laag gezinsinkomen voor in aanmerking komt...

Nee...dit is een scheiding uit economische gronden. En hun koopziekte kunnen ze gewoon in stand houden.
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 21:08:

Wacht even hoor

Moet Raoul nou zo ook PA gaan betalen aanTruus? als zij bijstand krijgt, moet hij idd PA betalen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
kek kapseltje, kleurtje erin (vast ook door de kappert)...
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 21:07:

Raoul komt er wel...

Zij niet...

Nou... die schulden hebben ze echt wel samen gemaakt.

En hij ontkende ook niet dat de gadgets van hem waren.

Zij Blond, hij Apple denk ik zo...
Waarom wordt ZIJ weer zo gepamperd?
Waarom is bijvoorbeeld dat servies dan niet opgenomen bij de spullen die ze kunnen verkopen? Ik zak minstens 15 borden staan, daar betalen mensen ook nog steeds genoeg voor.
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2012 @ 21:06:

[...]

Wees eerlijk....zou jij haar aannemen?Uhm nee eigenlijk niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:duvelke15 schreef op 09 mei 2012 @ 21:09:

OOOOOOOOOO, ze is naar de kapper geweest. Ze is opgeknapt maar om nou te zeggen goed..........

Ik vind haar helemaal Margriet!

En waarom moet zij mee naar ZIJN huis???

Wat is die scheidingscoach toch een dom element!
hahahaha, ik zie ze nog best weer samenspannen... tegen de scheidingscoach;-p
sjacherijnig varken
quote:dubbelvla schreef op 09 mei 2012 @ 21:10:

Waarom is bijvoorbeeld dat servies dan niet opgenomen bij de spullen die ze kunnen verkopen? Ik zak minstens 15 borden staan, daar betalen mensen ook nog steeds genoeg voor.Volgens mij wérd dat ook genoemd.
"kun je het opbrengen...". En dan twijfelt ze ook nog. Sjezus, als dat nu het beste is voor de kinderen?? Het is niet zo dat ze het druk heeft met werken of zo...
Ze vraagt ook niet om koffie te drinken, gewoon ff kijken waar hij woont en waar de kids tercht komen om de 2 weken, domme doos.
Idioot dat ze deze mensen nog helpen ook...
quote:courage_ schreef op 09 mei 2012 @ 21:11:

[...]

Volgens mij wérd dat ook genoemd.Ja dat servies van zolder wel, maar niet het Blond Amsterdam servies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven