Leuke hotels in NL

09-05-2012 21:47 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een weekende, nachtje weg in eigen land is ontzettend leuk. Hebben jullie nog tips? Vooral om met partner te doen. Regio maakt niet zo veel uit, zolang er maar wel iets te doen is, of een leuk restaurant in de buurt zit.

Van heel chique tot alternatief, ik ben benieuwd waar jullie goede (en vreselijke) ervaringen mee hebben.

Zelf vind ik de Bazar in Rotterdam leuk, behalve eten kun je daar ook slapen. Ben ook een keer bij Badhu in Utrecht geweest, heel sfeervol en ik vond Utrecht ook erg leuke stad.
I de NH hotels!
Www.stroomrotterdam.nl
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
Ik ben ook erg benieuwd naar ervaringen, wat vond je daar fijn etc.

Stroom ben ik ook een keer geweest. Super lekker geslapen en een 2persoonsbad. Ontbijt hebben we niet gedaan toen, dat vonden we te duur, was bijna 20 euro oid per persoon. Leuk hotel, mooie plek, wel prijzig.
Ik vond Hotel Arena in Amsterdam erg leuk. Vriendelijk personeel en mooie strakke inrichting. Goede bedden! Leuk dat je een welkomstdrankje krijgt en goed ontbijt. De club zit erbij, mocht je willen stappen.

Het NH in Den Haag (aan het Ministerie van Financiën vast) vind ik ook geweldig. Mooie kamers, goed ontbijt, tram rijdt erlangs en je kan dus lekker makkelijk naar het centrum en bijvoorbeeld naar Scheveningen.
Best Western in Putten vind ik een mooi, leuk hotel!
http://www.supertrips.nl/hotels_nederland/

http://www.erfgoedlogies.nl/

http://www.wimdu.nl/

Er staan in bovengenoemde links zo veel leuke, bijzondere of aparte overnachtingsplekken, dat ik bijna niet aan werken toe kom
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En Van der Valk motel Akersloot heeft ook diverse bijzondere kamers

http://www.valk.com/pages/?id=3471&propertyCode=AKE&i=5

Afrika Suite

Hollywood suite

Japanse Suite

Oosterse Suite

Ibiza Suite

Zwembad Suite

Lounge Suite
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Pincoffs in rotterdam, aan de maas (stieltjesstraat). Super voor een romantische nacht!
kan zo niet op de naam komen.. Was bij renesse in de buurt.. Net dr buiten.. Zal eens kijken of ik het kan vinden
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Www.hotelklokje.nl
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik vind altijd leuke hotelletjes (en relatief goedkope, spontane uitjes, waar ik normaal niet aan had gedacht) via vakantieveilingen.nl
Wij zijn onlangs is het Post-plaza hotel in Leeuwarden geweest, zit ook een welness bij in. Kleinschalig, maar erg mooi.
NH Den Haag die Giuiletta bedoelde zit niet meer aan het ministerie, Financien zat daar tijdelijk ivm renovatie. In Den Haag is Des Indes mooi, hotel New Babylon naast CS is prima en op de Laan van Meerdervoort zit ook een klein maar super hotelletje in een oud herenhuis.

In Rotterdam kan ik het Manhattan aanraden, heerlijke bedden!

In Amsterdam vond ik Karel V redelijk (want erg kleine kamers) maar auping bedden.
Hotel 'Villa de Klughte' in Wijk aan Zee. Mooie, aparte kamers. Van romantisch tot erg sjiek. Ook apart privé-villaatje.

Enthousiast ontvangen, gastvrij, vriendelijk, heerlijk ontbijt.
Hotel De Wolfsberg in Groesbeek. Kleinschalig hotel in een oude statige villa. Mooi gelegen naast het bos, op een heuvel. Je kunt er heerlijk eten en Nijmegen is vlakbij.

Hotel Klein Zwitserland in Slenaken. Prachtig uitzicht, mooie kamers, heerlijk eten en fijne welness. Maastricht ligt op 20 minuten met de auto.
Hotel Tjongervallei in Delftstrahuizen.

Vreselijke bedden, maar de gemoedelijke sfeer, uitzicht op water vanaf je kamer en vooral het goddelijke eten maken dat ruimschoots goed!
www.hotelstadhouderlijkhof.nl

Mooi hotel in centrum Leeuwarden. Niet heel luxe of chique maar prachtige historie in en om het pand. Verder ligt het midden in Leeuwarden maar door de prachtige binnentuin kun je ook heerlijk buiten ontbijten. Terrasjes en restaurantjes letterlijk binnen handbereik.
Ik ben samen met mijn vriend afgelopen jaar 1 nachtje naar Preston Palace geweest.

Er is een indoor kermis, een bioscoop, subtropisch zwembad, je kunt er bowlen midgetgolfen, er zijn veel leuke barretjes en je kunt onbeperkt eten en drinken.

Ik vond het erg leuk alleen we waren wel blij dat we maar 1 nachtje zijn gegaan want we hadden eigenlijk alles binnen 1 dag wel gezien, maar als je met vrienden gaat of met kinderen raad ik het je zeker aan!
Er is zoveel leuks. Delron in Maastricht bijvoorbeeld, of 'n B&b in hartje Nijmegen (weet de naam even niet, forum mobiel). Verder ben ik vaak heel tevreden over prijs-kwaliteit van Novotel en vd Valk.

Preston Palace daarentegen lijkt me een hel..... Zelfs mijn schoonouders, toch dol op All-you-can-eat vonden het er erg.
Herberg De Kemper in Markelo. Slapen in een fraai verbouwd monument. Luxe badkamers, landelijk gelegen en een heel goed restaurant erbij.

En kijk ook eens op specialhotels.nl. Veel leuke en bijzondere hotels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven