schattig?

09-05-2012 23:33 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer. Heb gedate met een jongen, na een tijdje gaf hij aan geen relatie te willen op dit moment. (voor de liefhebber, verhaal ergens terug te vinden via het loepje).

Ik heb hem (geprobeerd) uit mijn hoofd te zetten, maar ik krijg vanochtend ineens een berichtje: of ik wel weet dat ik eigenlijk ontzettend schattig ben. Ben gelijk weer een beetje uit mijn doen... Heb hem vriendelijk bedankt voor het compliment en er verder naar hem toe geen aandacht aan geschonken.

Wat denken jullie dat zijn bedoeling is? Ik weet het, niemand bezit een glazenbol etc.

Ter info: allebei 25jr & tijdens de date periode geen seks gehad.
Schattig? Ok. Euh en dat vind je een compliment?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hij is gek op aandacht. Dat denk ik.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Enn schreef op 09 mei 2012 @ 23:35:

Ok

Kap daar nou eens mee!

En nu weer geen " ok " zeggen, he.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hij wil met je neuken.
En hij is niet goed snik; schattig is zó niet geil.....
Naja... Eigenlijk vind ik het niet ideaal dat het eerste wat een man/jongen denkt bij mij "scgattig"is. Had liever "leuk", "mooi" leuker gevonden. Maar wist ook niet zo goed wat ikanders terug moest sturen..

En ja, hij houdt idd van aandacht.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 mei 2012 @ 23:37:

Hij wil met je neuken.En dit trouwens.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
En verliefdmeisje: Lees je eigen motto liefie!
Haha... Dat motto is zo waar, maar ook soms zo moeilijk te volgen. Want mijn hersenen weten dat hin niet goed (genoeg) is voor mij. Maar de rest van mijn lichaam is het er nog niet helemaal mee eens.
Jullie lijken wel 16.. ipv van 26 pfffttt..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik weet nog steeds niet hoe je dat doet!? Hoe loep je iemand?
quote:oogappeltje schreef op 09 mei 2012 @ 23:49:

Ik weet nog steeds niet hoe je dat doet!? Hoe loep je iemand?onder de avatar staan 3 tekeningetjes, midelste is een loupje, daar op klikken en voila
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hij wil je aaien als een poesje. En daarna áán je poesje.
quote:brandy38 schreef op 10 mei 2012 @ 00:01:

Hij wil je aaien als een poesje. En daarna áán je poesje.
Tijdens de dateperiode geen seks gehad? Wat wil hij? Sowieso seks.
kan je hem niet vragen of tie een echte kater is?
wij slapen nooit.
Ik mag toch hopen dat je hem teruggestuurd hebt dat hij ook een heerlijk poepiedoossie is? (dan weet je zeker dat sex er sowieso nooit meer inzit... )
Dat ' poeppie en doossie' kan natuurlijk wel verwachtingen scheppen. Geen aanrader denk ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
verwachtingen scheppen en dan niks meer laten horen.
wij slapen nooit.
quote:Enn schreef op 10 mei 2012 @ 00:53:

Dat ' poeppie en doossie' kan natuurlijk wel verwachtingen scheppen. Geen aanrader denk ik.Aii niet eens aan gedacht! Na ja, dat zegt maar weer wat over hoe rein mijn onbezoedelde zieltje is, toch?
Ik vind mijn buuurjongetje van 2 schattig. Een man die mij 'schattig' noemt, daar droog ik spontaan van op. Schattig is zo geen neukmateriaal..... En tenzij je twee bent zo geen compliment als vrouw zijnde!
Hij is gay.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Of hij is gewoon een beetje onhandig in zijn woordkeuze.

Misschien krijgt de man wel een warm, fuzzy gevoel als hij aan je denkt, is hij vertederd. En hij vertaalt dat naar 'schattig'.

Maar het is allemaal speculatio van het donkerste water natuurlijk want wij kennen de man niet.

Als hij Fred van Leer of Bastiaan van Schaik heet is hij trouwens inderdaad homo.
Ik zou zeggen, vraag het de man zelf. Zeg dat je na moest denken over wat hij SMS-te en je je afvraagt of hij gewoon even lief wil doen of dat hij toenadering zoekt.

Dan hoor je het vanzelf.

Laat het ons nog even weten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven