Verliefd op een jongere man - Help !!
dinsdag 25 maart 2008 om 21:45
Hallo, Ik zit nogal in een moeilijke situatie.
Ik heb iemand leren kennen via internet, eerst was het vrij onschuldig maar na een tijdje werden we verliefd.
Hij is 20 (21 binnenkort) en woont nog bij z'n ouders en doet nog zijn studies. Ik ben 32 en binnenkort gescheiden.
Probleem is dat hij nog niks wil zeggen aan zijn omgeving dat we samen zijn, ik heb het hier heel moeilijk mee.
Ik twijfel niet aan zijn gevoelens voor mij, dat merk ik zo.. dat het gemeend is.
Ik ben stapelverliefd maar kan dit niet aanvaarden, dat hij mij verborgen houdt.
Hij zegt dat hij wil wachten dat ik officieel gescheiden ben om het bekend te maken, hij is namelijk heel bang van de reaktie van zijn ouders (wat ik kan begrijpen)
Hoe moet ik dit aanpakken..?
Stilletjes afwachten en genieten intussen?
Alvast bedankt voor jullie hulp..
Een radeloos kreeftje
Ik heb iemand leren kennen via internet, eerst was het vrij onschuldig maar na een tijdje werden we verliefd.
Hij is 20 (21 binnenkort) en woont nog bij z'n ouders en doet nog zijn studies. Ik ben 32 en binnenkort gescheiden.
Probleem is dat hij nog niks wil zeggen aan zijn omgeving dat we samen zijn, ik heb het hier heel moeilijk mee.
Ik twijfel niet aan zijn gevoelens voor mij, dat merk ik zo.. dat het gemeend is.
Ik ben stapelverliefd maar kan dit niet aanvaarden, dat hij mij verborgen houdt.
Hij zegt dat hij wil wachten dat ik officieel gescheiden ben om het bekend te maken, hij is namelijk heel bang van de reaktie van zijn ouders (wat ik kan begrijpen)
Hoe moet ik dit aanpakken..?
Stilletjes afwachten en genieten intussen?
Alvast bedankt voor jullie hulp..
Een radeloos kreeftje
dinsdag 25 maart 2008 om 23:02
Misschien zit ie een fase waar hij zich nog moet losmaken van zijn ouders?
(en dus idd bang is voor de reactie van zijn ouders.)
Verder ben je 'zijn' geheimpje, en/of hij schaamt zich ervoor...
Maar ik denk niet dat je wat moet forceren, zou stilletjes afwachten en gewoon heel erg genieten ondertussen.
Verder ik heb iets soortgelijks qua leeftijd gehad, jammer dat het niet iets is geworden tussen haar en mij, maar achteraf is altijd (te ge)makkelijk praten. (zij was een schorpioen en 2x mijn leeftijd btw)
(en dus idd bang is voor de reactie van zijn ouders.)
Verder ben je 'zijn' geheimpje, en/of hij schaamt zich ervoor...
Maar ik denk niet dat je wat moet forceren, zou stilletjes afwachten en gewoon heel erg genieten ondertussen.
Verder ik heb iets soortgelijks qua leeftijd gehad, jammer dat het niet iets is geworden tussen haar en mij, maar achteraf is altijd (te ge)makkelijk praten. (zij was een schorpioen en 2x mijn leeftijd btw)
woensdag 26 maart 2008 om 06:58
woensdag 26 maart 2008 om 07:44
woensdag 26 maart 2008 om 09:00
Ik ben misschien nog getrouwd maar zou me verwonderen dat hij daarop kickt, hij is jaloers als ik ook nog maar over mijn toekomstige ex-man begin, of als hij weet dat ik hem moet zien voor bepaalde papieren af te handelen.
We zijn pas 2 maanden samen, we zagen elkaar 1 of 2 keer in de week.. vorige week heb ik hem donderdag, vrijdag en zondag gezien.. dagen waar hij normaal uitgaat en dat gewoon afblaast om bij mij te kunnen zijn. Hij zegt dat hij het moeilijk heeft met de situatie, dat hij bij me zou willen zijn, maar de situatie met zijn ouders is zodanig moeilijk voor hem dat hij iedere keer een uitvlucht moet vinden om bij mij te zijn.
We zijn pas 2 maanden samen, we zagen elkaar 1 of 2 keer in de week.. vorige week heb ik hem donderdag, vrijdag en zondag gezien.. dagen waar hij normaal uitgaat en dat gewoon afblaast om bij mij te kunnen zijn. Hij zegt dat hij het moeilijk heeft met de situatie, dat hij bij me zou willen zijn, maar de situatie met zijn ouders is zodanig moeilijk voor hem dat hij iedere keer een uitvlucht moet vinden om bij mij te zijn.
woensdag 26 maart 2008 om 09:09
woensdag 26 maart 2008 om 09:22
woensdag 26 maart 2008 om 09:29
Ik heb mijn man ook leren kennen toen ie 20 was en ik 30, die heeft zich nooit gebogen over het feit wat zijn moeder ervan zou vinden, hij studeerde ook nog en was hier ook nog eens met een tijdelijk visum , hij had alles tegen zeg maar, dat hebben we ook van alle kanten moeten incasseren, maar echte liefde gaat voor alles en daar hoef je niet over na te denken en wil je van de daken schreeuwen,
dus ja, ik vind de reactie van jouw vriendje verdacht.
En ik zou als ik jou was een beetje op jezelf passen.
dus ja, ik vind de reactie van jouw vriendje verdacht.
En ik zou als ik jou was een beetje op jezelf passen.
woensdag 26 maart 2008 om 09:33
woensdag 26 maart 2008 om 09:39
woensdag 26 maart 2008 om 09:45
BTW: als 20 jarige sta je heel anders in het leven dan een dertiger, het zou me niet verbazen als dat gaat wringen in deze situatie.
Ik denk dat hij niet weet wat hij met je wil en je daarom een beetje met smoesjes op een afstandje houdt. Hij wil wel graag bij je zijn maar er niet voor uitkomen dat dat zo is.
Voor jou de taak om te bedenken of dit de rol is die je wil hebben.
Ik denk dat hij niet weet wat hij met je wil en je daarom een beetje met smoesjes op een afstandje houdt. Hij wil wel graag bij je zijn maar er niet voor uitkomen dat dat zo is.
Voor jou de taak om te bedenken of dit de rol is die je wil hebben.
woensdag 26 maart 2008 om 09:45
quote:ladylittleme schreef op 26 maart 2008 @ 09:39:
Wat er ook is is.. hij komt uit een rijke familie.. zou dat er iets mee te maken hebben?
Als zij zeggen van, de geldkraan is dicht dan ja.. geen auto meer, niet meer dit of dat..
Wat moet ik denken van het feit dat hij me altijd zegt, dat het anders zou zijn, indien hij werkte en alleen woonde...Nou rijke familie... Dan koos ik ervoor om op mezelf te gaan wonen hoor.. En jammer dan als de geldkraan dichtgaat.. Ik neem aan dat jij belangrijker bent..
Wat er ook is is.. hij komt uit een rijke familie.. zou dat er iets mee te maken hebben?
Als zij zeggen van, de geldkraan is dicht dan ja.. geen auto meer, niet meer dit of dat..
Wat moet ik denken van het feit dat hij me altijd zegt, dat het anders zou zijn, indien hij werkte en alleen woonde...Nou rijke familie... Dan koos ik ervoor om op mezelf te gaan wonen hoor.. En jammer dan als de geldkraan dichtgaat.. Ik neem aan dat jij belangrijker bent..
woensdag 26 maart 2008 om 09:47
quote:ladylittleme schreef op 26 maart 2008 @ 09:39:
Wat moet ik denken van het feit dat hij me altijd zegt, dat het anders zou zijn, indien hij werkte en alleen woonde...
En als de rijke familie hem onder druk zou zetten omdat hij zijn hart volgt, moet je je afvragen hoe gelukkig je wordt van zo'n schoonfamilie. Gatver wat een onzin!
Maar het klinkt meer als een smoesje, waar ik het net over had.
Wat moet ik denken van het feit dat hij me altijd zegt, dat het anders zou zijn, indien hij werkte en alleen woonde...
En als de rijke familie hem onder druk zou zetten omdat hij zijn hart volgt, moet je je afvragen hoe gelukkig je wordt van zo'n schoonfamilie. Gatver wat een onzin!
Maar het klinkt meer als een smoesje, waar ik het net over had.
woensdag 26 maart 2008 om 09:50
Sja, ik snap dat je verliefd bent maar misschien is het slim om even met je voeten aan de grond te blijven en wat afstand te nemen van deze situatie. Kijk dan nog eens naar hem. Kijk eens naar jouw rol. Sleept het je niet teveel mee?
Misschien helpt het om even iets heel anders te gaan doen: tijd doorbrengen met vrienden, je huis poetsen, whatever. Neem even afstand, dan krijg je meestal meer lucht en weer het gevoel de situatie de baas te kunnen.
Misschien helpt het om even iets heel anders te gaan doen: tijd doorbrengen met vrienden, je huis poetsen, whatever. Neem even afstand, dan krijg je meestal meer lucht en weer het gevoel de situatie de baas te kunnen.