raar voedsel

10-05-2012 21:38 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij af wie er hier nu echt een keer wormen of maden heeft gegeten?

Of hond, kikker bijvoorbeeld?

Ik vind het echt bizar dat mensen zoiets eten en ben heel nieuwsgierig of mensen hier iets over kunnen vertellen..
Nee gadver :puke: al schijnen maden wel heel voedzaam te zijn
Ik heb ooit eens gefrituurde varkensdarm op. Werd pas na het eten verteld. Ik vond het niet vies.
Fijn dat ze dat achteraf vertellen
quote:giuliettacapuletti schreef op 10 mei 2012 @ 21:40:

Ik heb ooit eens gefrituurde varkensdarm op. Werd pas na het eten verteld. Ik vond het niet vies.Eet je wel eens saucijsjes? Die zitten ook in darm. Dat is niks byzonders.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ik heb wel eens kikkerbilletjes gegeten, vond er niks aan, smaakt een beetje naar kip
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Stierenballen op de barbecue, was bij vrienden in Turkije. Niet verkeerd maar het idee ...
verba volant, scripta manent.
Oh meen je dat fame?

Gatverdamme!! Ik hou van saucijsjes haha
Vroeger véél wormen op, ook kevers en kattenvoer. Gelukkig weet ik me het niet meer te herinneren!

Was allemaal voor mijn vijfde jaar, heb er geloof ik niks aan overgehouden!
Varkensoor en kippenvoet ... ieuw (van beide trouwnens zo'n klein soort van hapje omdat ik het toch niet echt 'kon' )
Kikker is niet raar toch? Ik heb ooit gefrituurde krekel oid gegeten, smaakte naar pindamix.

Qua eten zou ik alles proberen, mits veilig en dood.
Nee dat weet ik Fame. Maar dit was toch heel anders. Een of andere Kantonese specialiteit.
O en de gekookte koeientong (Italië) heb ik laten liggen. Yuk, je zag de papillen nog zitten.
Sprinkhanen en meelwormen.

Lekker hoor!
sprinkhaan en slang.

En zo bizar is dat niet hoor, als je ebdenkt dat we hier ook nieuwe haring, mosselen en alikrieken eten.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Gekookte koeientong is lekker, daar kwam ik tijdens een middagje biologische-boeren-bezoeken achter.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ja maar het idee. ***ril***
Ik heb een fobie aan wormen, maden, slangen en alles wat glibberig en zo rond dwaalt, gatverdamme!
Als je wel eens kroketten of frikandellen gegeten hebt, dan heb je het allemaal gegeten!
quote:sinaasappellikeur schreef op 10 mei 2012 @ 21:42:

Vroeger véél wormen op, ook kevers en kattenvoer. Gelukkig weet ik me het niet meer te herinneren!

Was allemaal voor mijn vijfde jaar, heb er geloof ik niks aan overgehouden!Dat komt me wel bekend voor. Ik proef nog weleens hondenvoer als mijn hond het vertikt om te eten, als peuter heb ik ook hondenbrokjes gegeten, of ik ze lekker vond weet ik niet maar ik heb er niets ernstigs aan overgehouden.
Varkensoor, was echt vies. Van die kippentenen en kippennek in de soep. Cactus, koeienmaagsoep, duif en vast nog meer wat ik vergeten ben.

Heb ook een keer met een vriendinnetje wormen gebakken. Gewoon om te proeven haha.
Duif is wel lekker.
Koeientong, kippenhart, meelwormen, sprinkhanen, kwal, kikker, en diverse soorten slakken.

Tong vond ik het lekkerst van bovenstaande. De slakken ook wel maar dat kwam meer door de bereidingswijze dan door de smaak van het beestje zelf.
Paardenvlees, varkensvlees en kippen separatorvlees. Dat zit er in frikandellen. Geen rare organen of botten. Was ooit eens op televisie, KVW denk ik.
In een kroket of frikandel zitten echt geen wormen enzo hoor....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven