The Never Ending Question deel 85
vrijdag 11 mei 2012 om 04:32
vrijdag 11 mei 2012 om 20:12
Nee, ik ken geen meisjes/vrouwen met okselhaar. Oh wacht, 1 van mijn collega's... Verder wel schoon en verzorgd. Maar ik vind het persoonlijk niet fris! Ben met stoppels al bang dat ik stink.
Mijn grootste miskoop... Ik twijfel altijd 100x voor ik iets koop dus dat gebeurd me niet heel snel. Behalve dan dat ik me op mijn 17e een abonnement voor de boekenclub aan heb laten praten waar ik 2jr aan vast zat....
Heb jij wel eens kramp in je slokdarm gehad?
Mijn grootste miskoop... Ik twijfel altijd 100x voor ik iets koop dus dat gebeurd me niet heel snel. Behalve dan dat ik me op mijn 17e een abonnement voor de boekenclub aan heb laten praten waar ik 2jr aan vast zat....
Heb jij wel eens kramp in je slokdarm gehad?
zaterdag 12 mei 2012 om 10:32
Nee, dat bedoelde ik niet. Het is hele vervelende stekende pijn op je borst. Tussen keel en maag. Er zijn al veel mensen op de IC beland die dachten dat ze een hartaanval kregen, maar dit bleken te hebben. Doet echt zooo pijn! Heb ;t deze week 3x gehad. Oorzaak...: jawel, daar issie weer... stress.
Ja, heel vaak al. Zwakke plek. Veel drinken, (geen melk) goed slapen, Wel eten, vitaminerijk eten. Maar als je denkt dat je keelontsteking hebt, moet je wel even naar de HA. Anders is de kans groot dat je ergens anders een ontsteking krijgt. Bijvoorbeeld oorontsteking. Das nog rotter. Sterkte Twist!
Wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Ja, heel vaak al. Zwakke plek. Veel drinken, (geen melk) goed slapen, Wel eten, vitaminerijk eten. Maar als je denkt dat je keelontsteking hebt, moet je wel even naar de HA. Anders is de kans groot dat je ergens anders een ontsteking krijgt. Bijvoorbeeld oorontsteking. Das nog rotter. Sterkte Twist!
Wat zijn jouw plannen voor vandaag?
zaterdag 12 mei 2012 om 11:52
Juul, ik heb net een zware AB-kuur achter de rug voor een andere kwaal, dus sta niet te springen om weer aan de AB te gaan. Zo maar veel vitamines, gorgeldrankjes en ijsjes halen!
Klote van die kramp in de slokdarm. Neem je jezelf wat beter in acht?
Niet echt. Misschien 2 keer per jaar.
Ga je wel eens naar een pretpark?
Klote van die kramp in de slokdarm. Neem je jezelf wat beter in acht?
Niet echt. Misschien 2 keer per jaar.
Ga je wel eens naar een pretpark?
I am surrounded by morons