doorgeefvraag
woensdag 26 maart 2008 om 14:27
Op verzoek van stew: grootste afknapper bij een vrouw: zichzelf niet sexy voelen. Dat is namelijk 75% van je sex appeal wat mij betreft.
@pinolover: ik had een erg luidruchtige bovenbuurvrouw!
Nieuwe vraag (tenzij er alweer een gesteld is natuurlijk): is er ooit wel eens een vrijpartij op hele vervelende wijze geïnterrumpeerd?
@pinolover: ik had een erg luidruchtige bovenbuurvrouw!
Nieuwe vraag (tenzij er alweer een gesteld is natuurlijk): is er ooit wel eens een vrijpartij op hele vervelende wijze geïnterrumpeerd?
woensdag 26 maart 2008 om 14:38
@ freethefear, ja wel eens met iemand van hetzelde geslacht gezoend
@ Joeysmiles, dat van die afknapper geldt (wat mij aangaat) ook voor mannen net als denken gods gift te zijn
En ja, verwamingsbuis die knapt en water dat uit het plavond stroomt is niet echt.......geil, het tegendeel......
Vraag blijft staan, is best wel grappig: IS er ooit wel eens een vrijpartij op vervelende wijze geinterrumpeerd?
@ Joeysmiles, dat van die afknapper geldt (wat mij aangaat) ook voor mannen net als denken gods gift te zijn
En ja, verwamingsbuis die knapt en water dat uit het plavond stroomt is niet echt.......geil, het tegendeel......
Vraag blijft staan, is best wel grappig: IS er ooit wel eens een vrijpartij op vervelende wijze geinterrumpeerd?
woensdag 26 maart 2008 om 14:52
Nee nooit een glory hole gedaan en lijkt me ook niet echt iets eerlijk gezegd. Ik wil wel graag weten met wie ik te maken heb! (Glory hole is sexuele handelingen verrichten door een gat in de muur waarbij beide personen aan een andere kant van de muur staan)
Iemand wel eens verkleedpartijtjes gehouden van seksuele aard?
Iemand wel eens verkleedpartijtjes gehouden van seksuele aard?
woensdag 26 maart 2008 om 14:55