afgezeken op een forum
zaterdag 12 mei 2012 om 17:49
in mijn TO staat een forum niet dit forum
ze hadden het over vrouwen die moeilijk doen,het is een versiertopic
ik schreef
in short gozers zeiken wel over spelletjes maar jullie vinden het wel spannend en lopen dan maanden de vrouw achterna het zogenaamde hard to get
de vrouw die niet mysterieus is maar een open boek vinden jullie weer te toegankelijk en word gezien als makkelijk cq leuk voor de neuk en dan krijg je het verhaal van he's not into you
face it: als jullie geen moeite moeten doen hebben jullie geen respect
de reactie
Je klinkt als een lelijk gefrustreerd grietje dat zich door een stel straatschoffies heeft laten gebruiken en daar pas achter kwam toen de vierde aan de beurt was
houden mannen nou van hard to get of niet word een toegangkelijke vrouw als makkelijk gezien of niet?
als een man geen moeite doet heeft ie ook geen respect voor je toch?
waarom zegt de reageerder dan wat anders?
wat denken jullie hierover?
ze hadden het over vrouwen die moeilijk doen,het is een versiertopic
ik schreef
in short gozers zeiken wel over spelletjes maar jullie vinden het wel spannend en lopen dan maanden de vrouw achterna het zogenaamde hard to get
de vrouw die niet mysterieus is maar een open boek vinden jullie weer te toegankelijk en word gezien als makkelijk cq leuk voor de neuk en dan krijg je het verhaal van he's not into you
face it: als jullie geen moeite moeten doen hebben jullie geen respect
de reactie
Je klinkt als een lelijk gefrustreerd grietje dat zich door een stel straatschoffies heeft laten gebruiken en daar pas achter kwam toen de vierde aan de beurt was
houden mannen nou van hard to get of niet word een toegangkelijke vrouw als makkelijk gezien of niet?
als een man geen moeite doet heeft ie ook geen respect voor je toch?
waarom zegt de reageerder dan wat anders?
wat denken jullie hierover?

zaterdag 12 mei 2012 om 20:07

zaterdag 12 mei 2012 om 20:07
zaterdag 12 mei 2012 om 20:09
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 20:07:
[...]
Ik forum hier nu al geruime tijd en overal zie ik de vermelding "Het Groepje" maar ik heb geen idee wie of wat het is. Is het een geheime viva cult?
Ik had mijn hoop op `verliefdopniemand´ gevestigd, maar het antwoord blijft helaas uit.
Nu weet ik nog niet of `Hét Groepje´ bestaat.
[...]
Ik forum hier nu al geruime tijd en overal zie ik de vermelding "Het Groepje" maar ik heb geen idee wie of wat het is. Is het een geheime viva cult?
Ik had mijn hoop op `verliefdopniemand´ gevestigd, maar het antwoord blijft helaas uit.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

zaterdag 12 mei 2012 om 20:10
quote:piratorart schreef op 12 mei 2012 @ 20:09:
[...]
Ik weet het al.
Het is viva's fight club.
rule 1: don't talk about "Het Groepje"
rule 2: "don't talk about "Het Groepje".
En ondertussen biedt Viva maak-jouw-eigen-zeep cursussen aan en gratis liposucties. Hmmm.
[...]
Ik weet het al.
Het is viva's fight club.
rule 1: don't talk about "Het Groepje"
rule 2: "don't talk about "Het Groepje".
En ondertussen biedt Viva maak-jouw-eigen-zeep cursussen aan en gratis liposucties. Hmmm.
zaterdag 12 mei 2012 om 20:11

zaterdag 12 mei 2012 om 20:17
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 20:07:
[...]
Neeje, failblog.org (geen idee of ik linkjes mag plaatsen). Daar hebben ze ook die lovelylisting waar die vreselijke interieurplaatjes vandaan komen .
(De engelse versie van Funda maar dan echt over the top)Gevonden! Leuk! Ben wel even zoet waarschijnlijk . Tot volgend jaar dinsdag dan maar, bij Het Groepje.
[...]
Neeje, failblog.org (geen idee of ik linkjes mag plaatsen). Daar hebben ze ook die lovelylisting waar die vreselijke interieurplaatjes vandaan komen .
(De engelse versie van Funda maar dan echt over the top)Gevonden! Leuk! Ben wel even zoet waarschijnlijk . Tot volgend jaar dinsdag dan maar, bij Het Groepje.

zaterdag 12 mei 2012 om 20:19
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 20:16:
[...]
Ssst, Viva's Fightclub regel 1 is dat je er niet over mag praten!
Sluit je aan bij de maak-eigen-zeep cursus en je komt er vanzelf wel bij Ik heb hier anders inmiddels 12 plastic Xenosboxen vol met zeepjes in alle kleuren, geuren en smaken.. Maar ik weet nog steeds niet waar Het Groepje huist...
[...]
Ssst, Viva's Fightclub regel 1 is dat je er niet over mag praten!
Sluit je aan bij de maak-eigen-zeep cursus en je komt er vanzelf wel bij Ik heb hier anders inmiddels 12 plastic Xenosboxen vol met zeepjes in alle kleuren, geuren en smaken.. Maar ik weet nog steeds niet waar Het Groepje huist...

zaterdag 12 mei 2012 om 20:20