afgezeken op een forum

12-05-2012 17:49 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
in mijn TO staat een forum niet dit forum

ze hadden het over vrouwen die moeilijk doen,het is een versiertopic

ik schreef

in short gozers zeiken wel over spelletjes maar jullie vinden het wel spannend en lopen dan maanden de vrouw achterna het zogenaamde hard to get

de vrouw die niet mysterieus is maar een open boek vinden jullie weer te toegankelijk en word gezien als makkelijk cq leuk voor de neuk en dan krijg je het verhaal van he's not into you

face it: als jullie geen moeite moeten doen hebben jullie geen respect

de reactie

Je klinkt als een lelijk gefrustreerd grietje dat zich door een stel straatschoffies heeft laten gebruiken en daar pas achter kwam toen de vierde aan de beurt was

houden mannen nou van hard to get of niet word een toegangkelijke vrouw als makkelijk gezien of niet?

als een man geen moeite doet heeft ie ook geen respect voor je toch?

waarom zegt de reageerder dan wat anders?

wat denken jullie hierover?
quote:piratorart schreef op 12 mei 2012 @ 19:59:

[...]

Fanfare , pompoms , permaban haha, als je een perma hebt op Libelle, hoor je dan automatisch ook bij Het Groepje?
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 20:03:

[...]

Ik kan je dan ook zeker failblog aanraden :3Op Fok? Ik ga zoeken!

Gevonden!
quote:noppies schreef op 12 mei 2012 @ 20:04:

[...]

haha, als je een perma hebt op Libelle, hoor je dan automatisch ook bij Het Groepje?Dat was een ander groepje
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:noppies schreef op 12 mei 2012 @ 20:04:

[...]

haha, als je een perma hebt op Libelle, hoor je dan automatisch ook bij Het Groepje?Ik forum hier nu al geruime tijd en overal zie ik de vermelding "Het Groepje" maar ik heb geen idee wie of wat het is. Is het een geheime viva cult?
Funda fails
quote:noppies schreef op 12 mei 2012 @ 20:06:

[...]

Op Fok? Ik ga zoeken!

Neeje, failblog.org (geen idee of ik linkjes mag plaatsen). Daar hebben ze ook die lovelylisting waar die vreselijke interieurplaatjes vandaan komen .

(De engelse versie van Funda maar dan echt over the top)
quote:ragweed schreef op 12 mei 2012 @ 19:56:

[...]

ik zit daar ook 24/7

FOK is mijn sociale leven naast schoolOké, dat moet je verder natuurlijk helemaal zelf weten
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 20:07:

[...]

Ik forum hier nu al geruime tijd en overal zie ik de vermelding "Het Groepje" maar ik heb geen idee wie of wat het is. Is het een geheime viva cult?

Ik had mijn hoop op `verliefdopniemand´ gevestigd, maar het antwoord blijft helaas uit.

Nu weet ik nog niet of `Hét Groepje´ bestaat.
quote:piratorart schreef op 12 mei 2012 @ 20:09:

[...]

Ik had mijn hoop op `verliefdopniemand´ gevestigd, maar het antwoord blijft helaas uit.

Nu weet ik nog niet of `Hét Groepje´ bestaat.

Ik weet het al.

Het is viva's fight club.

rule 1: don't talk about "Het Groepje"

rule 2: "don't talk about "Het Groepje".

En ondertussen biedt Viva maak-jouw-eigen-zeep cursussen aan en gratis liposucties. Hmmm.
http://lovelylisting.icanhascheezburger.com/page/2/
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 19:50:

[...]

Oooh lekker! Zijn de enige snoepjes die ik lust. Ik wil best wel delen met jou :-)De roze hebben mijn voorkeur
Die ja .
quote:Ksenija schreef op 12 mei 2012 @ 20:11:

[...]

De roze hebben mijn voorkeur Ik ben dan weer van de gele, komt prima uit
Hallo, ben ik hier aan het juiste adres? Ik was op zoek naar het Groepje!
quote:piratorart schreef op 12 mei 2012 @ 20:06:

[...]

Dat was een ander groepje Jammer, dacht ik dat ik iemand gevonden had die Het Groepje wist te vinden
quote:groentsoep2 schreef op 12 mei 2012 @ 20:15:

Hallo, ben ik hier aan het juiste adres? Ik was op zoek naar het Groepje!WIE?????
quote:groentsoep2 schreef op 12 mei 2012 @ 20:15:

Hallo, ben ik hier aan het juiste adres? Ik was op zoek naar het Groepje!

Ssst, Viva's Fightclub regel 1 is dat je er niet over mag praten!

Sluit je aan bij de maak-eigen-zeep cursus en je komt er vanzelf wel bij
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 20:07:

[...]

Neeje, failblog.org (geen idee of ik linkjes mag plaatsen). Daar hebben ze ook die lovelylisting waar die vreselijke interieurplaatjes vandaan komen .

(De engelse versie van Funda maar dan echt over the top)Gevonden! Leuk! Ben wel even zoet waarschijnlijk . Tot volgend jaar dinsdag dan maar, bij Het Groepje.
quote:noppies schreef op 12 mei 2012 @ 20:16:

[...]

Jammer, dacht ik dat ik iemand gevonden had die Het Groepje wist te vinden Ik zoek nog iemand die ze voor me wil zoeken
Oh sorry, verkeerd verbonden.

*vangt aan verdwaasd rond te dwalen door pijlers en topics, wanhopig op zoek naar Het Groepje*
quote:noppies schreef op 12 mei 2012 @ 20:17:

[...]

Gevonden! Leuk! Ben wel even zoet waarschijnlijk . Tot volgend jaar dinsdag dan maar, bij Het Groepje.Het erge is dat ik die hele site al heb doorgespit... ja, al die links... Maar veel plezier!
quote:fru1t3lla schreef op 12 mei 2012 @ 20:16:

[...]

Ssst, Viva's Fightclub regel 1 is dat je er niet over mag praten!

Sluit je aan bij de maak-eigen-zeep cursus en je komt er vanzelf wel bij Ik heb hier anders inmiddels 12 plastic Xenosboxen vol met zeepjes in alle kleuren, geuren en smaken.. Maar ik weet nog steeds niet waar Het Groepje huist...
quote:piratorart schreef op 12 mei 2012 @ 20:17:

[...]

Ik zoek nog iemand die ze voor me wil zoeken
quote:ragweed schreef op 12 mei 2012 @ 19:56:

[...]

ik zit daar ook 24/7

FOK is mijn sociale leven naast schoolHuh, hoe kan het dan dat je pas sinds gisteren aangemeld staat? En ook dat je zo onder de indruk van de reacties daar ent. Als je er 24/7 bent weet je toch hoe het werkt daar?
quote:groentsoep2 schreef op 12 mei 2012 @ 20:19:

Oh sorry, verkeerd verbonden.

*vangt aan verdwaasd rond te dwalen door pijlers en topics, wanhopig op zoek naar Het Groepje*Vierde topic links na de Horrorpijler, daar schijnen ze meer te weten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven