Voor alle moeders
zaterdag 12 mei 2012 om 23:49
Voor de moeders die al jaren moeder zijn.
Voor de moeders die bijna moeder zijn.
Voor de moeders die geen moeder kunnen of mogen zijn,
Voor de kinderen die geen moeder meer hebben,
Voor mijn mam, die er niet meer is, maar er altijd zal zijn. ik denk aan je, fijne moederdag, dankzij jou kan ik een goede moeder zijn, xxx, je diaantje
Voor de moeders die bijna moeder zijn.
Voor de moeders die geen moeder kunnen of mogen zijn,
Voor de kinderen die geen moeder meer hebben,
Voor mijn mam, die er niet meer is, maar er altijd zal zijn. ik denk aan je, fijne moederdag, dankzij jou kan ik een goede moeder zijn, xxx, je diaantje
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
zondag 13 mei 2012 om 00:15
quote:hvslies schreef op 13 mei 2012 @ 00:13:
[...]
Lief van je, zou je aub mijn tekst kunnen verwijderen kan het beter in mijn eigen topic zetten is niet netjes van me om het hier te doen.Het hoort hier ook, voor alle moeders die nog geen moeder kunnen zijn!!
[...]
Lief van je, zou je aub mijn tekst kunnen verwijderen kan het beter in mijn eigen topic zetten is niet netjes van me om het hier te doen.Het hoort hier ook, voor alle moeders die nog geen moeder kunnen zijn!!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
zondag 13 mei 2012 om 00:24
quote:mikje schreef op 13 mei 2012 @ 00:23:
Wat mooi! Ik ben gister getrouwd en nog zo emo dat ik hier lig te janken. Fijne moederdag allemaal!Gefeliciteerd!
Wat mooi! Ik ben gister getrouwd en nog zo emo dat ik hier lig te janken. Fijne moederdag allemaal!Gefeliciteerd!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 13 mei 2012 om 00:25
zondag 13 mei 2012 om 00:31
zondag 13 mei 2012 om 01:31
zondag 13 mei 2012 om 03:36