Verdrietig

12-05-2012 12:22 39 berichten
Ik ben verdrietig, mijn hondje is overleden door een stomme fout van de dierenarts.

Nu mis ik haar ik wist niet dat je om een huisdier zo verschikkelijk verdrietig kon wezen.

Nu weet ik dat wel, ik dacht altijd als iemand daar om huilde van ach, er zijn wel ergere dingen.

en dat is natuurlijk ook wel zo, maar nu weet ik wel dat je daar echt verdriet van kunt hebben.

Mijn oudste heeft er ook verdriet van.

Het is een lege bende hier, ondanks dat de kinderen druk zijn mis ik het geren en dat aandacht vragen van het beestje.

Ik blijf maar verdrietig worden.

Ik wilde het even van mij afschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooi verhaal mopsie!
Dankjewel Appel_ke.

Dolores, heb je je hondje nog wel gezien? Heb je afscheid kunnen nemen?
Veel sterkte met het verlies van je hond

Ik ben wel sprakeloos over die dierenarts van jullie, moet er niet aan denken dat de mijne zo 'n giga fout maakt bij mijn twee hondjes.

Damn zeg, wat zou ik woest zijn en daar de boel af zou willen breken

Helpt niks maar wat een domme fout
Wat verdrietig...

Heel veel sterkte
Ja ik heb haar nog gezien, ik wil wel zeker weten dat het echt waar is, en op de een of andere manier geloof ik het anders niet.

En ik wilde haar ook nog even aaien, dus dat heb ik gedaan en haar goed neergelegd.

ik heb haar halsband afgedaan omdat ze ook geboren is zonder die halsband en ik haar "kaal" het mooiste vind.

Ze werd dikker en groter.. prachtbeest.

Net zag ik haren op mijn bankstel en begon ik weer te huilen.

Ik wilde ook mensen slaan, maar ze stonden zelf ook te huilen, dus dan kan ik niet eens zo boos doen.

Ik wed dat die mensen ook een rot dag hebben gehad, en mijn hond krijg ik niet terug.

Ook ga ik ze niet aanklagen of wat dan ook, daar krijg ik mijn hond ook niet door terug.

Mijn broer zei ga voor een schade vergoeding.

Maar ik wil geen geld over de rug van mijn hond verdienen.

Dus nee, misschien klinkt het laf voor bepaalde mensen maar mijn verdriet is groter dan mijn boosheid.

En ik win mijn hond toch niet terug.

Die mensen vonden het zo erg dat ik denk dat ze al gestraft zijn.

Ik ben niet het type om een ander pijn te doen ook.
Ik vind het niet laf klinken, dolores007 .
Vind het erg voor je Dolores.

Sterkte met het verlies.
En al ware ze verdrietig, ik weet oo niet wat ze allemaal gedaan hebben, ik hoop dat je daar ook geen rekening over krijgt.
wat verdrietig voor jou en je gezin!!!

hopelijk heeft deze da wel het fatsoen om de rekening NIET te sturen.een fout kan iedereen maken maar er voor laten betalen zou te zot voor woorden zijn.veel sterkte en voor jullie.
Dat is dus de ziekte van caison waar je hond aan overleden is. Wat vreselijk, en eigenlijk onvergeeflijk van die dierenarts. Zoiets is een basisfout.

Ja, valt tegen he als je hond sterft. Er zijn mensen die er zelfs niet meer aan beginnen omdat ze dat verdriet nooit meer willen ervaren. onderschat het niet.

En altijd zijn er ergere dingen. Het is erg als je je kind verliest, en dan ga je ook niet zeggen "ach, er zijn ergere dingen omdat het bijvoorbeeld nóg erger als een kind zijn hele familie verliest.

Verdriet is en blijft rot.
Lieve Dames

Daar ben ik weer.

Ik heb de hond laten cremeren, dus zal een deze dagen wel te horen krijgen dat ik het as op kan halen.

Duurt me wel een beetje te lang, klinkt vreemd, want je kunt niks met as.

Maar ik wil het ook afsluiten.

Ik vind ook overal haren van de hond, en ben nog steeds verdrietig en vind het doodsaai in huis, savonds vaak.

Ik wil wel weer een hond, maar ik wil er niet direct weer verdriet om hebben.

Dus ik wil een hond waar niks aan hoeft te gebeuren.

Dus die de inentingen en dergelijke al gehad heeft en waar ik gezondheidsverklaring bij krijg.

Ik weet nu hoe een verdriet je er van krijgt, dus ben fanatiek wat betreft garantie op een gezonde hond.

En mijn hond was ook gezond, maar zo vaak worden er geen fouten gemaakt natuurlijk.

Ik heb nog een gesprek gehad, en ik mocht zelf op zoek gaan naar een hond.

Als ik er aan toe ben, maar ondanks mijn verdriet is er gewoon een soort leegte hier.

Dus ik wil eigenlijk nu al een hond.

VRaag me af of dat helemaal verstandig is, of niet.

Ik zou er niet minder verdrietig van worden, maar goed, nu mis ik ook gewoon de geluiden het geklak op de vloer, het in de weg lopen en de aandacht van een hond.

Raar mens ben ik eigenlijk.

Ik heb wel veel aan de text van mopsie gehad, en van de steun en het respect van de rest.

Vreemd dat je soms meer respect krijgt op een forum voor bepaalde dingen, dan dat je van anderen krijgt.

Jullie zijn stuk voor stuk ongeloofelijke lieverds.

Bedankt!

(K) :HUG:
Veel sterkte! Het verdriet is gewoon immens, een ongelooflijk gemis. Zo'n leegte in huis, zo stil. Bij mij in huis staat het etensbakje er nog; vreemd hé. Precies of ik kan het nog niet volledig loslaten. Ik verwacht dat ie ieder moment de keuken komt ingelopen om wat te eten.

Zijn zusje is een triestig hoopje nu, heeft nog niet gegeten vandaag.

Dolores meid, veel sterkte. Ik leef ook met je mee.

Hoe oud is je hond geworden?
Oh, ik zit hier gewoon te sniffen. Ik heb ook huisdieren, waaronder een hond. Ik moet er werkelijk niet denken dat ie er op een dag niet meer zal zijn.

Ik begrijp je verdriet en je vragen. Of het goed is om weer een hond te nemen kan niemand voor je beantwoorden. De enige die dat kan ben jij zelf. Volg gewoon je gevoel, je hart hierin.

Misschien een goed idee om een mooie foto van je overleden hond af te drukken en een prominent plaatsje te geven? Op canvas of zo?

Gun jezelf en je kinderen het verdriet. Dat is heel gewoon. Sterkte!
Als ik zelf een hond heb verloren, dan wil ik toch snel weer een andere hond. Die leegte moet opgevuld worden want die is te confronterend voor mij. Het verdriet om de verloren hond wordt er niet meer of minder om, dat niet. Maar ik heb dan tenminste afleiding en dat is al heel wat in zo'n situatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven