Tetterend naar de zon!

29-04-2012 22:52 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 24 alweer, wat vliegt de tijd!

Het oude topic, deel 23
Mogge meisjes!

Olijf, was het feestje leuk? Nog van harte voor Olief!

Fran, ben je weer een beetje bijgekomen van het visuitstapje?

Splinter, een beeb En dan ook, a la Tonks, uit bed vallen. Wat kan een mens toch raar dromen Jullie weekend klinkt leuk en errugg cultureel ook nog, veel plezier vandaag!

Tonks, goeie oplossing van Fant op skype . En heb jij van Kaat al ontbijt op bed en een leuke frutselknutsel gehad?

Ratteke, fijn met geverfd haar op pad dus vandaag Veel plezier (hopelijk) en leuk van die hond bewonderen.

Its, geniet van je de eerste moederdag? Vast wel!

Borrie, hoe gaat het vandaag? Is het al een beetje oefenmoederdag voor jou?

Slofje, alles wel en Blommetje, jij hebt een mooie mand gemaakt voor moederdag. Ik heb gewoon een bos blommen gekocht en die gaan we over een uur eens die kant op brengen. Dus nu onder de douche en dan mijn nieuwe vestje aan

Fijne dag allemaal en tot later!

Ik maak me er even met een zwaai vanaf (en een dikke voor TH)

Fijn je hier weer te zien vrouw!!

Alle moedersItsie,Tonks en Fant een fijne moederdag gewenst!

Wij zijn gisteravond naar Edwin Evers & band geweest,was weer supergoed. Wat heeft die Maxime een strot zeg!!

Wauw, en 13 man sterk op het podium, de lover van Linda de Mol aan de vleugel en een saxofoon,2 trompetten en een schuiftrombone,helemaal te gek dat geluid!

Nu thuis van een heerlijke brunch,erg lekker en gezellig.

Met de hele familie gegeten en gedronken en daarna in de zon een rondje gelopen.
anoniem_122938 wijzigde dit bericht op 13-05-2012 22:48
Reden: ooooooops
% gewijzigd
Kweenie hoor.. waarom ontaarden feestjes altijd in een vrolijke puinbak bij ons? *plukt pinda uit haar*
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dat zijn de betere feestjes toch . Je moet er alleen wel vaak even van bijkomen

Blommetje, de band klinkt erg leuk en de brunch zag er ook goed uit, zag leuke foto's voorbij komen!

Wij hebben rustig koffie met gebak gehad en lekkere saucijzenbroodjes en het was gezellig bij mijn ouders. Man voelde zich redelijk maar door vertellen over vorig weekend wel weer wat onrustig toen we thuis kwamen. Morgen weer aan het werk dus dat is een goed teken.

Zijn jullie ook zo benieuwd naar Fantjes eerste ervaringen op Neerlandse bodem?
Da's waar TH (fijn je hier weer te zien!!). Ik moet wel eerlijk zeggen dat dit soort muziek natuurlijk ook wel uitnodigend is

Nou ja, de rokende puinhopen zijn weer opgeruimd, de Poekels zijn gesloopt, Olief ook en ik ga maar eens douchen
Ben ik geen moeder Blom?

Fijn dat het leuk was.

Olijf ook bij jou, fijn dat het leuk was
Het Viva forum is papaja.
Ik heb een schilderijtje gekregen van Kaat
blom, we hebben nog een mama in os midden... Tonkie, heeft kaat wat moois voor je gemaakt?

Wij zijn weer op de terugweg. Hebben het weer zonder kleerscheuren overleefd. Nieuwe hond is mooi, lief en groot! En een vrijdoos...

Blom, edwin klinkt goed, was dus een goeie avond.

Feest van olijfje klinkt eh druk en gezellig!
ohw, reactie van tonks niet gezien... een schilderijtje dus.
Ik ben weer thuis. Ga maar geen heel groot bericht typen, internet valt er steeds uit. Wat een mooi weer was het vandaag! Lekker in de tuin gezeten. Nu blij met een bank onder mn kont, is een stuk zachter dan tuinstoelen zonder kussens en autostoel...
Klinkt leuk allemaal!

Dus iedereen heeft toch maar mooi moederdag zitten vieren.

TH, fijn dat man weer gaat werken morgen, dat geeft misschien wel weer wat afleiding.

Ratteke, wat voor hond is het?

Olijfje, volgens mij zit er nog confetti in je oor.

Blom, klinkt goed! Zowel gisteravond als vandaag.

Tonks, schilderijtje ziet er leuk uit! Heeft ze zelf geschreven?

Ben ook heel benieuwd naar Fant. Nu is ze zo dichtbij en is het contact zo moeilijk. Gek wel.

Wij hadden niet zulk mooi weer, maar het was wel gezellig bij m'n ouders. Na het eten ben ik overvallen door 2 vriendinnen, die een voorproefje gaven voor m'n feessie morgen. Haske lief! M'n ouders helemaal verbaasd, en ik ook.

En nu.....nog maar weer eventjes werken, rapport afmaken en dan morgen lekker vrij.
Splinter, ik ben van plan om voor 12 uur in bed te liggen dus ik ga je nu alvast een heel leuke dag toewensen!

Enne, het doet echt geen pijn hoor
Ratteke, fijn dat het een redelijke dag was op het zitten na En inderdaad, welk merk hond is het?

Tonks, leuk schilderijtje!
Lief Splintertje, ik duik er zo ook in dus ook van mij alvast:

Komt even snel zwaaien naar Fant die in Nederland is, en een mooi kaartje posten voor Splint, van harte!

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Lief! Thanx voor de mooie plaatjes (hundred and eleventy twelve?! ) en de felicitaasies!

Ben helemaal een beetje hieper. Om 12u stond vriendin uit Z voor de deur met bubbels en een kadootje. Zij was vanavond ook bij mijn ouders geweest om oude foto's van mij uit te zoeken. Tssss, m'n ouders hebben het druk gehad.

En van man heb ik net een e-reader gekregen!

Hij is hem nu aan het uitproberen, mag ie het straks aan mij uitleggen.

Nu moet ik eigenlijk gaan slapen, maar ik ben nog niet moe. Ga nog maar een rondje hossen denk ik.

En inderdaad TH, ik voel er nog niks van!
Man is erg blij met zijn mijn kado.
Gefeliciteerd Splint!!!! Moooi kado!
Gefeliciteerd Lieve Splinter

Wat een leuke verrassing gister van je vriendinnen.

Geniet van vandaag! (check ook vanmiddag ergens je twitter )

Jaaaah!!! Je bent jarig! Van harte gefeliciteerd lieve Splinter. Wat een mooi cadeau heb je van je man gekregen. En gisteren ook al van die geweldige lieve en leuke verrassingen van je vriendinnen! Maak er een prachtige dag van!

Hond van nicht is een Mechelse Herder, reu van net 1 jaar oud. Mooi beestje, heel donker. Hij wordt dekreu. Hond is een rashond met stamboom, heeft ook een hele lange dure naam.

Lekker kort weekje deze week. Morgen mag ik weer naar de tandarts. Voorbereidend werk voor mijn nieuwe kroon. En ik zit er aan te denken om dan woensdag ook maar lekker vrij te nemen.

Mijn ontbijt zit er weer in, ik ga maar weer aan het werk! Fijne dag allemaal.
Splinter, van harte gefeliciteerd!!

Hoera, 40 is leuk! Krijg allemaal mooie plaatjes.

En nu naar de Efteling. Het is prachtig weer.

Oh ja, en twitter checken natuurlijk.

Fijne dag allemaal!
Leuk Splint!

Leuk dat je naar de efteling gaat. Over 2 weken ga ik ook. We hebben Kaat gisteravond opgemeten en ze is nu 1.12 dus ze mag in Joris en de draak. Zelf zegt ze dat ze durft. Gaan het eerst uitgebreid bekijken in het park en dan zeg ik dat het heeel eng is en als ze dan nog steeds wil gaan we samen in Joris

Ze is heel erg bang voor de krokodil in fata morgana. Gelooft er niks van dat het geen echte is. "waarom beweegt ie dan?" Dus fata morgana slaan we maar over.
En Kaat kan nog niet schrijven. Ik verdenk juf ervan dat ze alle schilderijtjes een beetje heeft bijgewerkt

Maar ik was er echt blij mee! Dit hangt ook echt boven mn bed. Ik had een kliederzooi.schilderijtje verwacht eigenlijk. Ook lief en leuk en ik zou net zo blij mee,maar dit is toch net ff wat leuker

Splint gefeliciteerd!!!

Heel veel plezier in de efteling!

(ik had op facebook begrepen dat je gisteren jarig was, baalde al zo dat ik te laat was)

Mooi hoor Tonks!

Leuk ook dat de juf er zo veel werk van gemaakt heeft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven