overwerken vrouw

13-05-2012 22:09 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben een man van 34 getrouwd met een "MILF" (als ik haar zo mag noemen) van 32 jaar en hebben samen 2 kids. Mijn vrouw is zo een 5 maand geleden veranderd van job. Nu heeft ze vorige week moeten overwerken tot 22.30 (als boekhoudster), zij samen met haar baas.

Mijn vraag naar jullie toe, zou ik me moeten zorgen maken, vragen stellen bij dit?

MVG

f
Nee hoor, dat is heel normaal.
Als je je eigen vrouw de titel "MILF" aanmeet, dan hoop ik zelfs voor haar dat ze het met haar baas doet.
Ja
Mopsie41: waarom? ze ziet er gewoon heel lekker uit en ze is moeder van onze 2 zonen.
Nee man, je bent pas milf vanaf je 42e..
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Goh, is er weer een hek opengezet toen ik even naar de bios was?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nee. Damn...
Nee joh Mali, dat is een cougar. Een milf is een moeder

Raar om je vrouw zo te noemen.
Waarom vertrouw je haar niet?

Nee dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Uit '99? Ze worden wel steeds jonger, onze Noorse vriendjes.
quote:Mopsie41 schreef op 13 mei 2012 @ 22:15:

Als je je eigen vrouw de titel "MILF" aanmeet, dan hoop ik zelfs voor haar dat ze het met haar baas doet.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Dubbel
Dat weet ik Roos, maar naar mijn bescheiden mening is een milf ook een "rijpere" vrouw.

De term milf is verzonnen door jochie's van 16 die geilden op de mam's van hun vrienden. Dan ben je geen 32 toch
quote:ferrar99 schreef op 13 mei 2012 @ 22:17:

Mopsie41: waarom? ze ziet er gewoon heel lekker uit en ze is moeder van onze 2 zonen.

En toch noem je je eigen vrouw niet zo op een forum. Beetje respectloos. Of vind jij het ook normaal als jouw vrouw te pas en te onpas in het openbaar refereert aan haar 'dekhengst'......

Ontopic: je vrouw werkt een keer over, en je denkt dat ze met haar baas ligt te krikken? Ben je onzeker? Gebeurt er niks meer tussen de lakens? Vraag het gewoon je vrouw?
quote:mali30 schreef op 13 mei 2012 @ 22:22:

Dat weet ik Roos, maar naar mijn bescheiden mening is een milf ook een "rijpere" vrouw.

De term milf is verzonnen door jochie's van 16 die geilden op de mam's van hun vrienden. Dan ben je geen 32 toch Nou... 16 + 16 =
Milf?

Wat een loser.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik denk dat ze vreemdgaat! En wat is een milf?
quote:mali30 schreef op 13 mei 2012 @ 22:18:

Nee man, je bent pas milf vanaf je 42e..

Flutterdeflut......ik ben 43 en géén kinderen......ben ik dan een TWILF???

(Tight Woman I'd Like to Fuck???)
quote:schoonheid1984 schreef op 13 mei 2012 @ 22:27:

Ik denk dat ze vreemdgaat! En wat is een milf?Mother I'd Like to Fuck......
Daar heb je een punt Roos

@mopsie, zeker a proud twilf!
OMG, je vrouw een MILF noemen. Ik zou je binnenstebuiten het raam uitgeflikkerd hebben als ik het gehoord had.

*kijkt dreigend naar eigen man*
Trouwens Ferrar, wat is je punt? In een andere post geef je juist aan dat je het spannend zou vinden als je vrouw met een ander zou neuken..........
Joehoeeee Ferrar! Ben je daar nog?
quote:Mopsie41 schreef op 13 mei 2012 @ 22:30:

Trouwens Ferrar, wat is je punt? In een andere post geef je juist aan dat je het spannend zou vinden als je vrouw met een ander zou neuken..........Onze Ferrar is van 1999 = 13 jaartjes oud. Die staat tussen het posten door puistjes uit te drukken voor de spiegel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven