pms klachten!
zondag 13 mei 2012 om 22:14
hallo,
ik weet niet of dit in de goede pijler staat,
normaal nooit geen last ondervonden van klachten tijdens mijn menstruatie,
2 weken geleden begon het.
ontzettend moe,snachts wel goed geslapen wel veel nare dromen,maar toch zeker 8 a 9 uur per nacht geslapen,maar overdag nog steeds erg moe.
donderdag ongesteld geworden,en de moeheid zakt maar niet.ook heb ik sinds woensdag/donderdag dat mijn hart overslaat.
kan iemand mij vertellen of dit inderdaad hoort bij pms/hormoongerelateerde klachten?
morgen staat wel een afspraak bij de huisarts vanwege een eerdere blaasonsteking,de blaasonsteking is wel weg d.m.v anibiotica,maar de huisarts wilde het toch nog even nakijken.
ik weet niet of dit in de goede pijler staat,
normaal nooit geen last ondervonden van klachten tijdens mijn menstruatie,
2 weken geleden begon het.
ontzettend moe,snachts wel goed geslapen wel veel nare dromen,maar toch zeker 8 a 9 uur per nacht geslapen,maar overdag nog steeds erg moe.
donderdag ongesteld geworden,en de moeheid zakt maar niet.ook heb ik sinds woensdag/donderdag dat mijn hart overslaat.
kan iemand mij vertellen of dit inderdaad hoort bij pms/hormoongerelateerde klachten?
morgen staat wel een afspraak bij de huisarts vanwege een eerdere blaasonsteking,de blaasonsteking is wel weg d.m.v anibiotica,maar de huisarts wilde het toch nog even nakijken.
zondag 13 mei 2012 om 22:28
Er zijn meerdere dingen aan de hand als ik het zo lees. Van antibiotica wordt je echt heel erg moe kan nog paar weken daarna aanhouden dus is niet zo raar dat je nu nog moe bent. Een nachtdienst gooit ook je hele ritme in de war dus daar ben je ook moe van dan. Verder lees ik dat je een blaasontsteking hebt gehad dus ook dat is een aanslag op je immuunsysteem. Gewoon goed voor jezelf zorgen, lekker verse groente en fruit op tijd naar bed en bewegen. Verder heeft een hart wat overslaat niets te maken met hormoongerelateerde klachten maar is wel iets om na te laten kijken. PMS geeft andere klachten dan die jij beschrijft:Gespannen borsten, stemmingswisselingen, hoofdpijn etc Google er eens op.
zondag 13 mei 2012 om 22:43
quote:blondiej schreef op 13 mei 2012 @ 22:38:
maar die antibiotica,die i rond half april geweest,werk dat zolang nog uit dan?
was trouwens 1e antibiotica kuur in heel mijn 22 jarig leven hahahaJa dat kan zo lang duren. Zeker als je een zware kuur hebt gehad. Antibiotica geeft niet alleen de niet gewenste bacteriën een optater maar ook de bacteriën die wel gewenst zijn. De balans herstellen kost je lichaam energie en dat kan vermoeidheid veroorzaken.
maar die antibiotica,die i rond half april geweest,werk dat zolang nog uit dan?
was trouwens 1e antibiotica kuur in heel mijn 22 jarig leven hahahaJa dat kan zo lang duren. Zeker als je een zware kuur hebt gehad. Antibiotica geeft niet alleen de niet gewenste bacteriën een optater maar ook de bacteriën die wel gewenst zijn. De balans herstellen kost je lichaam energie en dat kan vermoeidheid veroorzaken.
zondag 13 mei 2012 om 22:46
dankje Maryssa,dat wist ik echt niet.
gespannen borsten hoofdpijn,misselijk allemaal gehad van de week.
moet wel zeggen,man en proberen nu kinderen te krijgen,dus met die moeheid dacht ik vanja,zo moe was ik bij mijn 1e zwangerschap ook,dus na ongeveer een week over tijd te zijn dacht ikzal maar even een testje doen...maar het was al niet meer nodig.
wel balen dat het niet gelukt is,maar nieuwe ronde,nieuwe kansen zeggen we dan he
gespannen borsten hoofdpijn,misselijk allemaal gehad van de week.
moet wel zeggen,man en proberen nu kinderen te krijgen,dus met die moeheid dacht ik vanja,zo moe was ik bij mijn 1e zwangerschap ook,dus na ongeveer een week over tijd te zijn dacht ikzal maar even een testje doen...maar het was al niet meer nodig.
wel balen dat het niet gelukt is,maar nieuwe ronde,nieuwe kansen zeggen we dan he
zondag 13 mei 2012 om 22:46
quote:Maryssa schreef op 13 mei 2012 @ 22:43:
[...]
Ja dat kan zo lang duren. Zeker als je een zware kuur hebt gehad. Antibiotica geeft niet alleen de niet gewenste bacteriën een optater maar ook de bacteriën die wel gewenst zijn. De balans herstellen kost je lichaam energie en dat kan vermoeidheid veroorzaken.Bij sommige van mijn cliënten is het positieve effect van een antibioticakuur wel 1,5 maand te zien.
[...]
Ja dat kan zo lang duren. Zeker als je een zware kuur hebt gehad. Antibiotica geeft niet alleen de niet gewenste bacteriën een optater maar ook de bacteriën die wel gewenst zijn. De balans herstellen kost je lichaam energie en dat kan vermoeidheid veroorzaken.Bij sommige van mijn cliënten is het positieve effect van een antibioticakuur wel 1,5 maand te zien.