hotel in Antwerpen

13-05-2012 23:07 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het last-minute plan om met hemelvaart naar Antwerpen te gaan. Wie heeft er tips voor een hotel en waar moeten we zeker heen?

Alvast bedankt!
Theaterhotel! Betaalbaar, leuk, schoon, gezellig, van alle gemakken voorzien en op loopafstand van winkelstraat en centrum!
Ga naar het MAS museum aan de Schelde. Als je niet van museum houdt kun je op de promenades gratis een leuk uitzicht hebben over de stad
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Plaza Boutique Hotel, relaxt hotel en het centrum is goed te lopen ('s nachts niet door het park lopen).

Overigens zag ik bij vakantieveilingen veel aanbiedingen voor hotels in Antwerpen, misschien ook nog het proberen waard!

Heerlijke stad, moet ik ook maar weer 'ns snel heen!
Voor wat extra luxe in een hippe wijk: http://home.feek.be/welcome/
Terminus low budgethotel. Vlakbij het CS en centrum, lekker goedkoop maar wel goed!
Antwerpen is leuk. Eigenlijk nooit een slecht hotel gehad. Ook de hotels vlakbij het station zijn redelijk.

Wat moet je in Antwerpen doen. Naar het mas. prachtig. Gewoon winkelen en dan de straten en straatjes bij het groenplaats voorbij gaan.

Mocht je van moderne kunst houden en het is mooi weer. Ga dan naar middelheim. Mooie kunst, mooie natuur.

Ik zat trouwens hele avonden aan de kade en genoot daar van. maar dat is sentiment.
Hier eten:

Goed restaurant in Antwerpen

Mondo Antwerp City Center. Dicht bij het station, binnen 5 minuten bij de grote winkelstraat. Je krijgt korting op je parkeerkaart van de naastgelegen parkeergarage. Ligt niet in een mooie straat, maar één minuut lopen en je bent op de Keyserlei waarna je zo de Meir (grote winkelstraat oploopt) . Mooie kamers, fijne bedden, prima ontbijt. En je krijgt als het goed is kaartjes voor het Diamantmuseum.
Hotel Scheldezicht, erg goedkoop (gedeeld toillet met drie kamers, douche wel op de kamer) maar prima. Lekker ontbijt, en op vijf minuten lopen gratis parkeerplaats. En lekker dichtbij het centrum/ bij de brocante winkeltjes en op zondag een brocante markt voor de deur!
quote:benennie schreef op 13 mei 2012 @ 23:20:

Theaterhotel! Betaalbaar, leuk, schoon, gezellig, van alle gemakken voorzien en op loopafstand van winkelstraat en centrum!Zit zelf ook te struinen en het theaterhotel is ook nog bijna met een deal te boeken. Theaterhotel..volgens mij donderdag boeken en dan kan je vrijdag weg.
Hotel Industrie in Zuid, leuke wijk!
Vriend wou bij nader inzien toch liever naar mechelen dus daar een hotelletje geboekt haha. Zal jullie tips onthouden voor als we wel naar Antwerpen gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven