Ervaring gellak
maandag 14 mei 2012 om 10:00
Wat tsja?
Dus omdat ze klantjes zegt is TO een goed antwoord niet waard of zoiets??
Zeg dan niets!!
Waarom maak je deze opmerking Ster89, mag ik dat weten? Het fascineert me namelijk wat iemand beweegt een dergelijke opmerking te maken zonder in te gaan op de vraag van een TO.
@ TO ik weet hier weinig vanaf, wellicht dat er beauty fora zijn waar ze je verder kunnen helpen?
Succes iig!!
Dus omdat ze klantjes zegt is TO een goed antwoord niet waard of zoiets??
Zeg dan niets!!
Waarom maak je deze opmerking Ster89, mag ik dat weten? Het fascineert me namelijk wat iemand beweegt een dergelijke opmerking te maken zonder in te gaan op de vraag van een TO.
@ TO ik weet hier weinig vanaf, wellicht dat er beauty fora zijn waar ze je verder kunnen helpen?
Succes iig!!
maandag 14 mei 2012 om 10:14
Anthonius, ik reageer hoe ik zelf wil en ben jou geen enkele uitleg verschuldigd. Hoewel dat moreel gezien best wel zou kunnen (en er wellicht een leuke en leerzame discussie uit zou kunnen ontstaan) heb ik daar gezien ons forumverleden absoluut geen zin in. Want, Anthonius, het fascineert mij namelijk niet wat jou beweegt een dergelijke reactie te plaatsen op een andere forummer. Jouw mening interesseert me überhaupt niet.
maandag 14 mei 2012 om 11:39
maandag 14 mei 2012 om 12:02
quote:ceci_nest_pas_un_bal schreef op 14 mei 2012 @ 11:39:
Ik ben het wel een beetje met anthonius eens ster.. ik vind je best leuk hoor, maar van zulke opmerkingen hou ik gewoon niet zo. Misschien bedoel je het niet zo maar het komt een beetje over of je het stoerste meisje van de klas wil zijn en het is nergens voor nodig toch?Ik vind klantjes een vrij denigrerend woord, dat is de reden waarom ik dat zeg zoals ik het zeg. Wat betreft Anthonius, die heeft nooit iets positiefs mbt mij te melden dus vandaar mijn reactie op hem.
Ik ben het wel een beetje met anthonius eens ster.. ik vind je best leuk hoor, maar van zulke opmerkingen hou ik gewoon niet zo. Misschien bedoel je het niet zo maar het komt een beetje over of je het stoerste meisje van de klas wil zijn en het is nergens voor nodig toch?Ik vind klantjes een vrij denigrerend woord, dat is de reden waarom ik dat zeg zoals ik het zeg. Wat betreft Anthonius, die heeft nooit iets positiefs mbt mij te melden dus vandaar mijn reactie op hem.