Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!

woensdag 2 mei 2012 om 23:23
Hallo Maisjes,
IK ben even weer terug uit Chili (je weet wel, mijn onderzoek in de Andes naar "het wel en wee van de roodgebuikte krentrkuiper tijdens de paaitijd" ) helaas niet op tijd voor K-dag, ik kwam even niet door de douane. Na interventie van Peterrrrrrr mocht ik vanmorgen alsnog door. Komen jullie morgen eten?
IK ben even weer terug uit Chili (je weet wel, mijn onderzoek in de Andes naar "het wel en wee van de roodgebuikte krentrkuiper tijdens de paaitijd" ) helaas niet op tijd voor K-dag, ik kwam even niet door de douane. Na interventie van Peterrrrrrr mocht ik vanmorgen alsnog door. Komen jullie morgen eten?
donderdag 3 mei 2012 om 00:05

donderdag 3 mei 2012 om 07:51
donderdag 3 mei 2012 om 11:05
zaterdag 5 mei 2012 om 08:36
Dames, ik ben het even kwijt. Ik wilde me vandaag bezig houden met 'tuinieren in de vagina' aangezien je daar een volledig Zenstadium van schijnt te kunnen bereiken, mits met volle inzet uitgevoerd, maar mis volgens mij een paar pagina's in de syllabus. Dus mijn vraag: moet je nou eerst ploegen en dan bemesten of eerst bemesten en dan ploegen?
En het harken, deed je dat nou met een hark van zacht varkenshaar of met een flamingoveer? Of kon beide en lag dat wat aan de plek waar je was. Volgens mij waren de COC jongens erg gecharmeerd van die flamingoveer, maar waren ze verder wat misplaatst bij gebrek aan vagina. Of haal ik nou dingen door elkaar?
En het harken, deed je dat nou met een hark van zacht varkenshaar of met een flamingoveer? Of kon beide en lag dat wat aan de plek waar je was. Volgens mij waren de COC jongens erg gecharmeerd van die flamingoveer, maar waren ze verder wat misplaatst bij gebrek aan vagina. Of haal ik nou dingen door elkaar?
Later is nu

zondag 13 mei 2012 om 15:37
Ik vind het jammer dat de cursus "macramee met schaamhaar een moederdagcadeau" zo slecht bezocht is. Dat is toch wel het intiemste moederdagcadeau dat je je moeder kunt geven! Misschien hadden we er wat meer PR aan moeten wijden?
Gelukkig gaf de gluhwein van strompelbessen nog wat afleiding
Gelukkig gaf de gluhwein van strompelbessen nog wat afleiding
Later is nu
maandag 14 mei 2012 om 08:08
Ik heb ivm de crisis gewoon een tekening gemaakt voor mijn moeder. Ze zei altijd dat ze dat het leukst vond, maar volgens mij was ze toch ietwat teleurgesteld.
We staan dit jaar met de CreaBeo's op de Hemelvaartsbraderie met fleurige tuinassesoires van gerecycled materiaal. De afgelopen workshops hebben we gewerkt aan de oude-theedoekentarp, de windgong van gelakte bierdoppen en conserveblikjes en hangbakken en vijvertjes van afgedankte wastafels. Mijn inspiratie is een beetje uitgeput, maar voor de bijeenkomst van morgenavond zoek ik nog nieuwe woonideeën met oude troep. Iemand?
Waar woon je dan nu Meds?
We staan dit jaar met de CreaBeo's op de Hemelvaartsbraderie met fleurige tuinassesoires van gerecycled materiaal. De afgelopen workshops hebben we gewerkt aan de oude-theedoekentarp, de windgong van gelakte bierdoppen en conserveblikjes en hangbakken en vijvertjes van afgedankte wastafels. Mijn inspiratie is een beetje uitgeput, maar voor de bijeenkomst van morgenavond zoek ik nog nieuwe woonideeën met oude troep. Iemand?
Waar woon je dan nu Meds?