Jongere man

14-05-2012 22:30 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje. Hoe kijken vrouwen tegen een jongere man aan, als in een relatie en dan met name 1 jaar jonger.

Laat ik alvast deels het antwoord zelf geven. Het maakt niet uit, zolang hij maar lief, leuk, aardig, enz. is. Maar diep in je hart, gaat je voorkeur uit naar een oudere man?

Jongere man

Totaal aantal stemmen: 10

Ja hoor, waarom niet? (80%)
Ja hoor, maar alleen als die echt super leuk is! (10%)
Misschien (10%)
Nee, niet voor mij, maar zou het niet verkeerd vinden bij ee Geen stemmen
Nee, een man hoort nu eenmaal ouder te zijn dan de vrouw, ma Geen stemmen
1 jaar jonger? Op welke planeet leef jij, TO :-))

5 tot 10 jaar jonger vind ik geen probleem, meer kan wel een probleem zijn, dat hangt van de man in kwestie af . . . . . .
Toe maar..maar liefst 1 jaar jonger! Nee kan echt niet hoor! Schande! Wat zullen de mensen wel niet denken?
quote:rara70 schreef op 14 mei 2012 @ 22:38:

Gelukkig vissen we in verschillende vijvers! Vissen? Ben je mal, ik spring er gewoon in. Zalig lekker rondplonzen tussen al dat mannelijk schoon.
Nou dames...tussen alle grappen en grollen door, stel zelf maar de grens. Ik ben niet echt serieus opzoek naar een antwoord voor mezelf, maar ben gewoon benieuwd . Die lollige insteek is best leuk :P
quote:Cateautje schreef op 14 mei 2012 @ 22:40:

[...]

Vissen? Ben je mal, ik spring er gewoon in. Zalig lekker rondplonzen tussen al dat mannelijk schoon.

Vissen?

Dat vind ik zo ranzig, dat gedoe met een haakje!

Nee hoor, ik haal ze gewoon uit mijn zwarte boekje!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:daddyblue schreef op 14 mei 2012 @ 22:41:

Nou dames...tussen alle grappen en grollen door, stel zelf maar de grens. Ik ben niet echt serieus opzoek naar een antwoord voor mezelf, maar ben gewoon benieuwd . Die lollige insteek is best leuk :PWaarom moet dat?
quote:Summerdance schreef op 14 mei 2012 @ 22:41:

[...]

Vissen?

Dat vind ik zo ranzig, dat gedoe met een haakje!

Nee hoor, ik haal ze gewoon uit mijn zwarte boekje!Oh, jij gaat op herhaling. Dan moetie wel erg bijzonder zijn.
Wat is nu één jaar. Als je daar al over valt dan neem ik aan dat je heeeeeel jong bent.
Tja, ik ben nu eenmaal een bleu muurbloempje....dus ik pak het allemaal nog heel subtiel aan. Maar ik leer hier snel bij!
Nee nooit een oudere man! Mijn man is 12 jaar jonger...
quote:Cateautje schreef op 14 mei 2012 @ 22:42:

[...]

Oh, jij gaat op herhaling. Dan moetie wel erg bijzonder zijn.

Nee het zijn niet allemaal exscharrels.

Ik spaar telefoonnummers van lange donkerharige mannen

Hoe oud ze zijn vind ik dan weer van ondergeschikt belang
quote:Summerdance schreef op 14 mei 2012 @ 22:42:

[...]

Waarom moet dat?Niks moet, alles kan. Thee kan, koffie kan, maar er kan ook meer. Ijsselmeer, Gooimeer...
fabfabfab
O ook nog een pol
quote:Summerdance schreef op 14 mei 2012 @ 22:44:

[...]

Nee het zijn niet allemaal exscharrels.

Ik spaar telefoonnummers van lange donkerharige mannen

Hoe oud ze zijn vind ik dan weer van ondergeschikt belang Dan moeten ze wel blauwe ogen hebben, dat is echt de geilste mooiste combinatie
quote:daddyblue schreef op 14 mei 2012 @ 22:41:

Nou dames...tussen alle grappen en grollen door, stel zelf maar de grens. Ik ben niet echt serieus opzoek naar een antwoord voor mezelf, maar ben gewoon benieuwd . Die lollige insteek is best leuk :P

Wat is er persé 'lollig' aan het onderwerp 'jongere man'? Ik ken veel dames die ernstig gelukkig met hun Jonge God zijn en dan niet eens het hihihaha-effect wat jij waarschijnlijk met rode konen in gedachten hebt. Serieus, is hier een langlopend topic over (geweest)!

Sterker nog: als het in een grafiek is uit te drukken is het bloedserieus

quote:daddyblue schreef op 14 mei 2012 @ 22:30:

. Hoe kijken vrouwen op tegen een jongere man,Google eens het verschil tussen " tegen iemand op kijken " en " ergens tegen aan kijken " . Kom dan nog eens terug.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Cateautje schreef op 14 mei 2012 @ 22:38:

[...]

SWat ben jij bescheiden.

Nou.

Ik ben nog niet zo oud.
Ik mis het antwoord, ja, ik val alleen op jonger:P.

Maar ik ben jong voor mn leeftijd altijd al geweest. Ik ken eigenlijk vooral jongere mensen dan ik en daardoor ook degene waar ik verliefd op geworden ben. Maar ik heb wel een grens, Ik zou nooit een te jong vriendje willen omdat ik mss in de toekomst wel kinderen wil en jongere gasten gaan daar echt nog niet overna denken.
Mijne is elf jaar jonger en dat vind ik oud zat.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Die van mij is ook 11 jaar jonger, heerlijk hoor :-))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven