Jongere man
maandag 14 mei 2012 om 22:30
maandag 14 mei 2012 om 22:41
quote:Cateautje schreef op 14 mei 2012 @ 22:40:
[...]
Vissen? Ben je mal, ik spring er gewoon in. Zalig lekker rondplonzen tussen al dat mannelijk schoon.
Vissen?
Dat vind ik zo ranzig, dat gedoe met een haakje!
Nee hoor, ik haal ze gewoon uit mijn zwarte boekje!
[...]
Vissen? Ben je mal, ik spring er gewoon in. Zalig lekker rondplonzen tussen al dat mannelijk schoon.
Vissen?
Dat vind ik zo ranzig, dat gedoe met een haakje!
Nee hoor, ik haal ze gewoon uit mijn zwarte boekje!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 14 mei 2012 om 22:42
quote:daddyblue schreef op 14 mei 2012 @ 22:41:
Nou dames...tussen alle grappen en grollen door, stel zelf maar de grens. Ik ben niet echt serieus opzoek naar een antwoord voor mezelf, maar ben gewoon benieuwd . Die lollige insteek is best leuk :PWaarom moet dat?
Nou dames...tussen alle grappen en grollen door, stel zelf maar de grens. Ik ben niet echt serieus opzoek naar een antwoord voor mezelf, maar ben gewoon benieuwd . Die lollige insteek is best leuk :PWaarom moet dat?
maandag 14 mei 2012 om 22:44
quote:Cateautje schreef op 14 mei 2012 @ 22:42:
[...]
Oh, jij gaat op herhaling. Dan moetie wel erg bijzonder zijn.
Nee het zijn niet allemaal exscharrels.
Ik spaar telefoonnummers van lange donkerharige mannen
Hoe oud ze zijn vind ik dan weer van ondergeschikt belang
[...]
Oh, jij gaat op herhaling. Dan moetie wel erg bijzonder zijn.
Nee het zijn niet allemaal exscharrels.
Ik spaar telefoonnummers van lange donkerharige mannen
Hoe oud ze zijn vind ik dan weer van ondergeschikt belang
maandag 14 mei 2012 om 22:47
maandag 14 mei 2012 om 22:53
quote:daddyblue schreef op 14 mei 2012 @ 22:41:
Nou dames...tussen alle grappen en grollen door, stel zelf maar de grens. Ik ben niet echt serieus opzoek naar een antwoord voor mezelf, maar ben gewoon benieuwd . Die lollige insteek is best leuk
Wat is er persé 'lollig' aan het onderwerp 'jongere man'? Ik ken veel dames die ernstig gelukkig met hun Jonge God zijn en dan niet eens het hihihaha-effect wat jij waarschijnlijk met rode konen in gedachten hebt. Serieus, is hier een langlopend topic over (geweest)!
Sterker nog: als het in een grafiek is uit te drukken is het bloedserieus
Nou dames...tussen alle grappen en grollen door, stel zelf maar de grens. Ik ben niet echt serieus opzoek naar een antwoord voor mezelf, maar ben gewoon benieuwd . Die lollige insteek is best leuk
Wat is er persé 'lollig' aan het onderwerp 'jongere man'? Ik ken veel dames die ernstig gelukkig met hun Jonge God zijn en dan niet eens het hihihaha-effect wat jij waarschijnlijk met rode konen in gedachten hebt. Serieus, is hier een langlopend topic over (geweest)!
Sterker nog: als het in een grafiek is uit te drukken is het bloedserieus
maandag 14 mei 2012 om 23:05
maandag 14 mei 2012 om 23:50
Ik mis het antwoord, ja, ik val alleen op jonger:P.
Maar ik ben jong voor mn leeftijd altijd al geweest. Ik ken eigenlijk vooral jongere mensen dan ik en daardoor ook degene waar ik verliefd op geworden ben. Maar ik heb wel een grens, Ik zou nooit een te jong vriendje willen omdat ik mss in de toekomst wel kinderen wil en jongere gasten gaan daar echt nog niet overna denken.
Maar ik ben jong voor mn leeftijd altijd al geweest. Ik ken eigenlijk vooral jongere mensen dan ik en daardoor ook degene waar ik verliefd op geworden ben. Maar ik heb wel een grens, Ik zou nooit een te jong vriendje willen omdat ik mss in de toekomst wel kinderen wil en jongere gasten gaan daar echt nog niet overna denken.