It will be lonely this Christmas....
zondag 16 december 2007 om 17:36
woensdag 26 maart 2008 om 22:04
Hoe deed je dat ook al weer met die haakjes oid voor de ''naam'' van de foto en er achter, zodat je hem gelijk kan zien zoals bij jullie?
Leuk btw Kreeft dat je fam hebt wonen, jammer dat je geen contact er meer mee hebt....
Op windmill island ben ik niet geweest, maar wel tig keer de klompendans gezien, omdat zusje mee deed
Leuk btw Kreeft dat je fam hebt wonen, jammer dat je geen contact er meer mee hebt....
Op windmill island ben ik niet geweest, maar wel tig keer de klompendans gezien, omdat zusje mee deed
woensdag 26 maart 2008 om 22:14
quote:tangerine schreef op 26 maart 2008 @ 22:07:
Bedoel dat trouwens helemaal niet beledigend hoor Kreeft; je komt absoluut niet over als een GeileBok! Maar het is het enige dat zo 'inappropriate' is dat ik kan bedenken
Nee, Black Widow, en in de context waar ik het gebruik is die heel goed. Maar hier gaan mensen dan zo focussen op je nick!
Trouwens ik heb ook heel lang lenzen gehad, totdat ik een jaarjte amerika gedaan heb. Met al die airco's was het uit met de pret, en weer aan de bril.
Bedoel dat trouwens helemaal niet beledigend hoor Kreeft; je komt absoluut niet over als een GeileBok! Maar het is het enige dat zo 'inappropriate' is dat ik kan bedenken
Nee, Black Widow, en in de context waar ik het gebruik is die heel goed. Maar hier gaan mensen dan zo focussen op je nick!
Trouwens ik heb ook heel lang lenzen gehad, totdat ik een jaarjte amerika gedaan heb. Met al die airco's was het uit met de pret, en weer aan de bril.
woensdag 26 maart 2008 om 22:15
Ik ga zo trouwens wel lekker slapen, ben moe. Ben vanochtend zeer vroeg wakker gecshrokken (kwart over 6 of zo), ik weet nog steeds niet of het van iets 'echts' of van de droom was. Maar in de droom zat ik gewoon rustig op een stoel toen ik er opeens door een harde knal afgeblazen werd. Ik voelde het zelfs trillen. Die knal pastte helemaal niet in mijn droom. Dus ik weet nog steeds niet of ik nu ben wakker geschrokken door een échte harde knal of door een droom harde knal. Maar in ieder geval heb ik daarna niet meer lekker geslapen, haha. En ik was niet echt op tijd gestopt met lezen des nachts....
Tot morgen allemaal!
Tot morgen allemaal!