It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

GeileBok42 o.i.d.?
quote:tangerine schreef op 26 maart 2008 @ 22:01:

Vinyl, wat leuk!!!

Ik zie dat terrasje met de andere vivadames wel zitten als het zonnetje weer schijnt :-D

Ik ook!

Tientje, fotooooooooo!
Kreeft: ken je je naamgenoot uit Veenendaal wel?
zijn we al een kwartier verder? Dan haal ik mezelf snel weer weg hoor, haha. Je bent een aan privacy gehechte schijterd of je bent het niet
Hoe deed je dat ook al weer met die haakjes oid voor de ''naam'' van de foto en er achter, zodat je hem gelijk kan zien zoals bij jullie?

Leuk btw Kreeft dat je fam hebt wonen, jammer dat je geen contact er meer mee hebt....

Op windmill island ben ik niet geweest, maar wel tig keer de klompendans gezien, omdat zusje mee deed
MMR je doet:

[img] naamplaatsfoto [/img]

Zonder spaties
quote:Vinyl schreef op 26 maart 2008 @ 22:03:

Kreeft: ken je je naamgenoot uit Veenendaal wel?Dat is niet mijn naamgenoot, maar ik ken hem wel heel goed. De foto van mij, was van een site van hem. Vandaar dus die naam.
Iedereen heeft me gezien, dus ik heb hem maar weggehaald
Aaaaaah, hihi

Ik was TE Sherlockerig bezig, hihi

Maarre.. ben nu wel benieuwd!
Bedoel dat trouwens helemaal niet beledigend hoor Kreeft; je komt absoluut niet over als een GeileBok! Maar het is het enige dat zo 'inappropriate' is dat ik kan bedenken
Wat leuk MMR!

Jee, wat superleuk om iedereen zo eens te zien!
quote:MMR schreef op 26 maart 2008 @ 22:06:

Dit ben ik:

[afbeelding]Jullie zijn in het echt allemaal veel leuker, dan in gedachte!
Mariska, wat grappig, je bent anders dan ik me had voorgesteld. Ik had je wel blond voorgesteld en ook wel met zulke ogen, maar ik had meer krulletjes bedacht :-) Zo zie je maar, je beeld komt zelden overeen met de werkelijkheid :-D
Dankje dankje....

Het is zeker leuk elkaar zo is te zien
Idd iedereen is toch anders dan je had gedacht
Maar wel leuk hoor, ik vind het zo jammer dat ik kreeftn iet kan bekijken. Vind het zo leuk om iedereen eens te zien.
Kreeft aaaah toe laat ook ff een foto van jezelf zien, voor ons...wij ow zo lieve dames
Laat mezelf gewoon ff staan voor Tientje, kijken of ik echt op haar lijk

Wie kijkt straks nou verder op op pagina x van dit topic?
En wat is jullie echte naam? Of ga ik nu te ver
Dan ga je te ver MMR, hahaha.

Ik ben gewoon tangerine. Of tangatrut, als je boos op me bent
Kreeft, Perel, Tientje, Tweeling, Tim en Badmeester moeten nog hahaha...
quote:tangerine schreef op 26 maart 2008 @ 22:13:

Dan ga je te ver MMR, hahaha.

Ik ben gewoon tangerine. Of tangatrut, als je boos op me bent oke oke oke .........hahahaha
TANGATRUT!!!! hahahaah (geintje)
quote:tangerine schreef op 26 maart 2008 @ 22:07:

Bedoel dat trouwens helemaal niet beledigend hoor Kreeft; je komt absoluut niet over als een GeileBok! Maar het is het enige dat zo 'inappropriate' is dat ik kan bedenken

Nee, Black Widow, en in de context waar ik het gebruik is die heel goed. Maar hier gaan mensen dan zo focussen op je nick!

Trouwens ik heb ook heel lang lenzen gehad, totdat ik een jaarjte amerika gedaan heb. Met al die airco's was het uit met de pret, en weer aan de bril.
Ik ga zo trouwens wel lekker slapen, ben moe. Ben vanochtend zeer vroeg wakker gecshrokken (kwart over 6 of zo), ik weet nog steeds niet of het van iets 'echts' of van de droom was. Maar in de droom zat ik gewoon rustig op een stoel toen ik er opeens door een harde knal afgeblazen werd. Ik voelde het zelfs trillen. Die knal pastte helemaal niet in mijn droom. Dus ik weet nog steeds niet of ik nu ben wakker geschrokken door een échte harde knal of door een droom harde knal. Maar in ieder geval heb ik daarna niet meer lekker geslapen, haha. En ik was niet echt op tijd gestopt met lezen des nachts....

Tot morgen allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven