It will be lonely this Christmas....
zondag 16 december 2007 om 17:36
woensdag 26 maart 2008 om 22:21
Ok ok állerlaatste bericht (ik moest tóch wachten op de foto van kreeft voor ik kon gaan slapen)
Inderdaad heel anders dan ik me had voorgesteld, maar wel véél meer in de richting van mijn gedachtes dan de foto van je vriend.. die ik stiekem ook al gegoogled had .
Op het forum kom je altijd heel lief en zorgzaam over, en ik weet niet, maar dat zie ik ook wel terug in de foto. Komt wel overeen met mijn gedachtes over je karakter zeg maar
Inderdaad heel anders dan ik me had voorgesteld, maar wel véél meer in de richting van mijn gedachtes dan de foto van je vriend.. die ik stiekem ook al gegoogled had .
Op het forum kom je altijd heel lief en zorgzaam over, en ik weet niet, maar dat zie ik ook wel terug in de foto. Komt wel overeen met mijn gedachtes over je karakter zeg maar
woensdag 26 maart 2008 om 22:23
quote:tangerine schreef op 26 maart 2008 @ 22:21:
Ok ok állerlaatste bericht (ik moest tóch wachten op de foto van kreeft voor ik kon gaan slapen)
Op het forum kom je altijd heel lief en zorgzaam over, en ik weet niet, maar dat zie ik ook wel terug in de foto. Komt wel overeen met mijn gedachtes over je karakter zeg maar Leuk he, ik google ook alles. Is denk ik een verknipte vorm van nieuwsgierigheid.
Op het forum kom je altijd heel lief en zorgzaam over, en ik weet niet, maar dat zie ik ook wel terug in de foto. Komt wel overeen met mijn gedachtes over je karakter zeg maar Leuk he, ik google ook alles. Is denk ik een verknipte vorm van nieuwsgierigheid.
woensdag 26 maart 2008 om 23:06
quote:Tim schreef op 26 maart 2008 @ 23:03:
Maar na al die onthullingen zijn jullie natuurlijk nieuwgierig,
maar moet eerst uitvogelen hoe ik zo'n afbeelding er op krijg.
Je gaat bv naar mijn album.nl
Daar log je in (kan direct), en je plaatst een plaatje in je foto album.
Dan ga je op het plaatje staan, en met rechts klikken krijg je met properties de file naam van het plaatje.
Dat cut en past je nadat je het image (met bergjes) icoontje hebt aangeklikt.
Maar na al die onthullingen zijn jullie natuurlijk nieuwgierig,
maar moet eerst uitvogelen hoe ik zo'n afbeelding er op krijg.
Je gaat bv naar mijn album.nl
Daar log je in (kan direct), en je plaatst een plaatje in je foto album.
Dan ga je op het plaatje staan, en met rechts klikken krijg je met properties de file naam van het plaatje.
Dat cut en past je nadat je het image (met bergjes) icoontje hebt aangeklikt.