It will be lonely this Christmas....
zondag 16 december 2007 om 17:36
woensdag 26 maart 2008 om 21:47
Ik ben best wel lang....1.70 namelijk, of is dat niet echt lang
...ben wel slank al zeg ik het zelf en idd ik heb kort haar, donkerblond van nature, maar ik verf het vaak blond....blauw/grijze ogen....als je me plaats nog weet ken je me denk ik wel vinden......als je me vind er staan iets wat vreemde foto's op, in klederdracht, raar als je niet weet hoe of wat, dit was van toen ik in amerika was, in het plaatsje Holland (dus dat zegt denk wel genoeg
)
Hoe heb je kreeft gevonden Vinyl??????? hahaha.....
Hoe heb je kreeft gevonden Vinyl??????? hahaha.....
woensdag 26 maart 2008 om 21:55
Leuk tang dat je jezelf laat zien. je ziet er leuk uit......Ik had je niet zo voor gesteld, maar hoe wel weet ik ook niet haha!!
Volgens mij kunnen julllie nog geen foto's van mij zien, omdat ze bij vrienden staan....
Ik zal er zo ook ff 1 hier op het forum gooien, kan mij het ook schelen, maar idd ook maar voor ff hoor
Volgens mij kunnen julllie nog geen foto's van mij zien, omdat ze bij vrienden staan....
Ik zal er zo ook ff 1 hier op het forum gooien, kan mij het ook schelen, maar idd ook maar voor ff hoor
woensdag 26 maart 2008 om 21:59
woensdag 26 maart 2008 om 21:59
quote:MMR schreef op 26 maart 2008 @ 21:57:
Naam van beneden invullen????? ik ben blond
Ik ben idd ook in Holland geweest, ik sliep er Het was in Holland Michigan (je hebt nog meer holland's daar Heb ik nog familie wonen, maar het contact ermee verloren. Ze zijn ongeveer 60 jaar geleden ge-emigreerd.
Naam van beneden invullen????? ik ben blond
Ik ben idd ook in Holland geweest, ik sliep er Het was in Holland Michigan (je hebt nog meer holland's daar Heb ik nog familie wonen, maar het contact ermee verloren. Ze zijn ongeveer 60 jaar geleden ge-emigreerd.
woensdag 26 maart 2008 om 22:01