hotel in Antwerpen
zondag 13 mei 2012 om 23:45
zondag 13 mei 2012 om 23:46
Voor wat extra luxe in een hippe wijk: http://home.feek.be/welcome/
maandag 14 mei 2012 om 00:28
Antwerpen is leuk. Eigenlijk nooit een slecht hotel gehad. Ook de hotels vlakbij het station zijn redelijk.
Wat moet je in Antwerpen doen. Naar het mas. prachtig. Gewoon winkelen en dan de straten en straatjes bij het groenplaats voorbij gaan.
Mocht je van moderne kunst houden en het is mooi weer. Ga dan naar middelheim. Mooie kunst, mooie natuur.
Ik zat trouwens hele avonden aan de kade en genoot daar van. maar dat is sentiment.
Wat moet je in Antwerpen doen. Naar het mas. prachtig. Gewoon winkelen en dan de straten en straatjes bij het groenplaats voorbij gaan.
Mocht je van moderne kunst houden en het is mooi weer. Ga dan naar middelheim. Mooie kunst, mooie natuur.
Ik zat trouwens hele avonden aan de kade en genoot daar van. maar dat is sentiment.
maandag 14 mei 2012 om 07:35
Mondo Antwerp City Center. Dicht bij het station, binnen 5 minuten bij de grote winkelstraat. Je krijgt korting op je parkeerkaart van de naastgelegen parkeergarage. Ligt niet in een mooie straat, maar één minuut lopen en je bent op de Keyserlei waarna je zo de Meir (grote winkelstraat oploopt) . Mooie kamers, fijne bedden, prima ontbijt. En je krijgt als het goed is kaartjes voor het Diamantmuseum.
maandag 14 mei 2012 om 20:53
maandag 14 mei 2012 om 22:44
quote:benennie schreef op 13 mei 2012 @ 23:20:
Theaterhotel! Betaalbaar, leuk, schoon, gezellig, van alle gemakken voorzien en op loopafstand van winkelstraat en centrum!Zit zelf ook te struinen en het theaterhotel is ook nog bijna met een deal te boeken. Theaterhotel..volgens mij donderdag boeken en dan kan je vrijdag weg.
Theaterhotel! Betaalbaar, leuk, schoon, gezellig, van alle gemakken voorzien en op loopafstand van winkelstraat en centrum!Zit zelf ook te struinen en het theaterhotel is ook nog bijna met een deal te boeken. Theaterhotel..volgens mij donderdag boeken en dan kan je vrijdag weg.