hond eet naast bak

15-05-2012 13:30 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een pup, en in de avond eet ie met de pot mee, maar hij neemt een hap in zijn bek en gaat vervolgens ergens anders liggen en het daar opeten. Met gevolg dat ik altijd stukjes uit mijn tapijt moet vissen. Is er een manier om dit op te lossen?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Geen tapijt nemen.
Geen idee...

Mijn hond sjouwt altijd eerst een tijdje rond met haar brokjes. Een paar in haar mand, een paar op de mat, op de bank.. En dan gaat ze ze pas opeten. Maar van brokjes vind je gelukkig niets terug.
Je laat een pup/hond met de pot mee eten? Lijkt me niet echt goed zeker niet voor een pup.

Kwa je vraag heb ook een hond gehad die dat deed, pakte altijd de brokken op en gooide ze terug in de voerbak, die in de keuken staat( kwam altijd met eten in de bek naar binnen lopen en spuugde het op de grond en ging dan eten ) en ik zei dan boven je bak eten ! telkens herhaalde ik dit. Uiteindelijk is het gestopt
Ik snap ook niet waarom een pup met de pot mee eet,
Hoe bedoel je met de pot mee?
Buiten eten geven
quote:redband, 10 seconden geleden

Ik snap ook niet waarom een put met de pot mee eet,Lijkt mij ook best lastig.
Met de pot mee? Wat jij eet, eet hij ook?

Is niet goed hoor.
ik denk dat ze hun avondeten bedoelt?
quote:missy_acy schreef op 15 mei 2012 @ 13:35:

[...]

Lijkt mij ook best lastig.Ik zag het net.
quote:zusenzoo schreef op 15 mei 2012 @ 13:34:

Buiten eten gevenZou ik ook doen.
Mijn hond eet ook naast de bak, niet alles, alleen de eerste paar hapjes maar hoe kom je erbij een pup met de pot te laten mee-eten? Hartstikke ongezond, een heleboel dingen die wij eten kunnen dodelijk zijn voor een hond, bijv. uien, paprika, avocado, chocolade vooral. Bovendien zal een hond die "mensenvoer" krijgt ook veel sneller iets van de straat of een grasveld oprapen en opeten, dat kan heel vervelende gevolgen hebben.
verba volant, scripta manent.
Pup eet op aanraden van de dierendokter mee met de pot. We hebben een lijst mee gekregen met wat hij wel en niet mag eten dus daar houden we rekening mee.

Ik zal hem wel blijven commanderen dan dat hij uit ze bak moet eten.
Ik weet niet wat voor DA je erop nahoudt, een veearts uit Nergenshuizen wellicht, maar die van mij raadt het ten sterkste af.
verba volant, scripta manent.
Dank voor de euasm, redband!

TO, ik heb zo een speciaal soort placemat voor onder de bak.

Bij de action gekocht.
Heel apart dat een dierenarts zulk advies geeft hoor. Wat was volgens hem of haar dan de reden van dit advies?
Woon je in Belgie?

Sommig honden eten naast de bak, die nemen ook een koekje ofzo ergens mee naartoe in plaats van het op te eten waar ze op dat moment zijn. Is helemaal niet erg. En met de pot mee eten is niet zo gezond....
Heel raar, je woont zeker in een ander land waar geen goed hondenvoer te koop is?

Brokken eet sowieso een stuk makkelijker en ruimt makkelijker op.

Anders buiten in de tuin of op balkon dus.
Woon in het buitenland. Hond kwam niet goed aan van normaal voer dus vandaar het advies. Pup ziet er een stuk beter uit.
Hier een hond die zijn eigen voer wel uit de bak eet maar de snee brood in de ochtend vist hij soms uit zijn bak en loopt ermee naar zijn mand/kleed om het daar op te eten en andere extra's eet hij daar ook op. Geen idee waarom dus geen tips.
Hier is gewoon alle honden voer te koop, en de arts raadde het zelf aan dus ja.
Eet jij 's ochtend brokken?
heel bizar, je kan ook voer kopen waar ze van aankomen. Maarja je moet het zelf weten uiteraard, kwa dat eetgebeuren gewoon blijven aandringen boven ze bak te eten en als je daar geen zin in hebt idd lekker buiten laten eten.
quote:closednote schreef op 15 mei 2012 @ 13:46:

Hier een hond die zijn eigen voer wel uit de bak eet maar de snee brood in de ochtend vist hij soms uit zijn bak en loopt ermee naar zijn mand/kleed om het daar op te eten en andere extra's eet hij daar ook op. Geen idee waarom dus geen tips.Die van ons doet hetzelfde. Wat apart zeg, en idd, wat een knoeiboel zal dat opleveren! Onze hond krijgt overigens wel kliekjes te eten, wat wij overhouden krijgt hij. Vaak is het een stukje vlees of wat groente. Volgens de DA niet erg, omdat hij keurig zijn brokken eet en prachtig in zijn vel zit ( letterlijk en figuurlijk-;))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven