Seks probleem

15-05-2012 15:58 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forumers!

Ik heb een dringende vraag: Mij wordt door vrienden en kennissen gezegd dat ik een erg knappe jongen ben maar ik heb nu, buiten een slap keertje met mn ex, al 11 maanden geen seks meer gehad. Op een of andere manier zien meiden me niet staan. Misschien zie ik het zelf niet, terwijl ik vroeger nogal wat succes had. Ben nu 26 en sta letterlijk op springen. Iemand tips?
Heb je handen? Dan zou ik die gebruiken om de druk van de ketel te halen
Als het echt niet lukt om een vrouw te ontmoeten is het misschien een plan om er voor te betalen. Ik vind persoonlijk dat het niet iets moet zijn waar je een gewoonte van moet maken, maar als je echt op springen staat en frustratie voor de deur staat, lijkt het mee geen kwalijke optie.

Ook de hand aan jezelf blijven slaan natuurlijk.
Hoeruhhhh
Internagelaktisch
Rukken vind ik maar saai en voor de hoeren vind ik me iets te goed. Vind ze nou niet bepaald aantrekkelijk en het idee is nogal vies. Bedoel meer zo van, hoe krijg ik mijn Mojo terug?
Teruggaan naar de plek waar je hem voor het laatst had.
Omg, ik sta op springen!

Trekken dus!!
Of eens uitgaan op andere plekken dan je normaal doet.

Minder hoge eisen stellen als je contact met vrouwen hebt, dus gewoon praatjes aanknopen, ook met de meiden waarmee je niet direct naar bed wilt. Weer wat losser worden op die manier en je zelfvertrouwen een beetje opkrikken.

Verder niet hopen op spontane aanzoeken op een vrouwenforum, maar gewoon de wijde wereld in en gaan met die banaan.
quote:steve123 schreef op 15 mei 2012 @ 16:06:

Rukken vind ik maar saai en voor de hoeren vind ik me iets te goed. Vind ze nou niet bepaald aantrekkelijk en het idee is nogal vies. Bedoel meer zo van, hoe krijg ik mijn Mojo terug?Misschien hebben mannen een oplossing voor je. Ik heb wel verstand van mannen die hun mojo hebben. Van mannen die het missen heb ik geen verstand, altijd overheen gekeken.
Heb je enig idee wat de oorzaak is van die elf seksloze maanden? Heb je zoiets van 'als er iets op mijn pad komt is het goed', of ben je actief op zoek?

Uiterlijk is belangrijker, maar jouw persoonlijkheid is nog veel belangrijker. Mocht je dus aantrekkelijk zijn, maar keihard wegrennen als je wat aandacht krijgt ligt het probleem natuurlijk niet bij je looks.

Enne, als het handwerk teveel gaat vervelen en hoeren geen optie zijn (moet zeggen dat ik die mening deel) kan je eens rondkijken in een seksshop. Genoeg leuks om handwerk een stuk leuker, aangenamer en lekkerder te maken!
Seksdate site?
Of had je gehoopt hier een vrouwelijke forummer te vinden die het wel ff voor je doet?
quote:maaique schreef op 15 mei 2012 @ 16:05:

HoeruhhhhHaahahah sorry moest even lachen,
Of dat een vrouwelijke forumster haar treurige slappe hap ex herkend...
Wel opschieten mensen met de goede tips... want die jongen staat letterlijk op springen.
Dat mag nien haha
Internagelaktisch
hahah
Je hebt voor jezelf geconcludeerd dat je mojo weg is dus lijkt het me dat je je er ook naar gedraagt.

Ik zou zeggen. Zet de waanzinnigste gitaarband op, pak je luchtgitaar en speel de sterren van de hemel. Spring op de bank, dans op tafel, ga uit je pan en vergeet de spiegel niet als je de grote solo speelt.

Moet goed komen.
Het zou helpen als TO zijn locatie prijsgeeft. Misschien kan iemand dan in een barmhartige bui langs gaan.

En een foto zodat we weten wat voor vleesch er in de kuip zit. Kunnen we passend advies geven. Wie weet moet hij een zak over zijn kop of toch de witte sokken uit zijn sandalen halen.
Ben jij de oudere broer van jordi123?

Ik denk dat dit een hoax is. Iemand anders ook?
quote:steve123 schreef op 15 mei 2012 @ 16:06:

Bedoel meer zo van, hoe krijg ik mijn Mojo terug?Wtf is je Mojo??? Word ik oud ofzo?
Misschien ben je iets te arrogant?
als je je hand saai vind en de horen niets, maar toch op korte termijn een zaadlozing wilt kun je ook eens denken aan de mannenspeeltjes. De gemiddelde vrouw heeft een vibo, maar voor manenn komt er ook steeds meer op de markt. Google maar eens op Tenga.
Haha hilarisch dit! Ik bedoel dan vooral de antwoorden...

Maar het lijkt me redelijk simpel TO. En een tip van vriendlief: ga naar de kroeg en pik daar eentje op. Niet dat hij dat op die manier deed, maar meiden bieden zich op bepaalde momenten in bosjes aan, vooral als er wat drank in zit.
quote:christel2312 schreef op 15 mei 2012 @ 16:30:

Ben jij de oudere broer van jordi123?

Ik denk dat dit een hoax is. Iemand anders ook?Ik denk dat het een troll is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven