December 2011 - deel 2

11-04-2012 18:31 1408 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze mooie oase droogte uit..

...wat bleef was een woestijn.

Gelukkig hebben we buren, en die buren leven in een prettige oase. We mogen hier aanschuiven en onze dorst lessen met de mooie verhalen
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Hier ook een leuke moederdag gehad en kadootje van het kdv gekregen namens bollie zelf gemaakt ! Super leuk!

Bij mijn ouders geweest bollie was blijven slapen wat dit keer zonder raar gevoel ging maar ik niet wist hoe snel ik weer bij der was;) bolman moest werken dus heb het bij mijn familie geviert en met mijn oma;)

Ik ga gauw spieken als de doop foto's erop staan!

Al lelie mijn en schaap hoop dat de nachten snel ook een fijne regelmaat krijgen hoewel schaap bij jou ging het wel goed las ik;)

Rouge bollie drinkt de laatste papfles 200 water met 6 scheppen voeding en 2 eetlepels pap en dan kom ik op 220 en die gaat op... Ze heeft wel 2 keer 180 die ik ga verhogen naar 200 en dan potje warm en fruit 1.5 uur later een fles van 100 cc en papfles dus zit op vier flessen maar van verschillende hoeveel heden. En bollie doet dat veeel beter dan die 5 flessen daar laat ze van iedere fles veel staan, te kort ertussen voor haar blijkbaar en dan nog geen honger.
Verdikkeme... Leliebabybolletje had vanmorgen gewoon een vrijwel lege luier. Dat ding is normaal helemaal vol. Verder is ze nog 1x om 4 uur geweest. Ze is wel gezellig... Maar ik maak me toch wel een beetje zorgen!
HOERAAAAA!!! Vannacht maar 1 voeding, meteen weer doorslapen en geen enge dromen! Voel me een ander mens!

Lelie, snap dat je je zorgen maakt. Moet je vandaag werken?
Lelie, heb ik ook wel eens gehad. Begon me ook erge zorgen te maken, maar schaapje maakte het niet-plassen in de loop van de dag meer dan goed. Dus voor nu zou ik zeggen, houd het gewoon goed in de gaten maar maak je niet te druk. Kost zoveel energie en is waarschijnlijk helemaal niet nodig.

Wij hebben er trouwens een die klok kan kijken! Schaapje kwam om 2 uur (wel verwacht na het slechte drinken gisterenavond), en toen vroeg ik hem om maar veel te drinken zodat hij tot 6:30 door kon slapen. Drinken deed hij zeker! En zijn eerste kik kwam om 6:20, en om 6:35 kwam MrSchaap met schaapje beneden!!! Dit is vast een van de vaardigheden die bij dit sprongetje hoort Heerlijk!

Mijn, wat een feest!!! Wat kan een beetje slaap goed doen he!

Bol, wat fijn dat alles goed is gegaan met bollie bij je ouders. Weer op stap geweest?

Paspoort... pff... ik had gelukkig van te voren gebeld dus ik wist waar welke handtekeningen moesten komen. Maar ophalen was MrSchaap vergeten (hier moet je er een afspraak voor maken). Dus gebeld voor een nieuwe afspraak, zei die vrouw van de gemeente dat schaapje zijn ID ook zelf wel op mocht halen Ik riep al dat zodra hij kon rollen, ik hem wel richting gemeentehuis zou rollen!

Moet weer verder!
Mijn, ik ben te werk - hang nu aan de machine in het magazijn. Zo maar wel bellen over hoe het gaat. Ik heb wel gezegd dat ze haar extra in de gaten moeten houden. Ik hoop dat leliebabybolletje hetzelfde als schaapje doet....
Ze had goed gedronken en geplast, toen ik om 12.15 uur belde. Al 1 flesje van 100cc helemaal leeg. Later heeft ze er nog 1 gedronken van 100cc. En nu weer bij mij...

Nu eerst weekend! lelieman hangt weer in de lucht voor een week. Nu eerst maar bedenken wat ik kan maken met een kind aan de borst...
Schaap, .... Dat zie ik dus helemaal voor me... Schaapje rollend naar het gemeentehuis voor zijn paspoort. Gisteren moest er een jongetje zelf zijn gegevens invullen... Ik wilde al vragen of Rougefils ook zijn gegevens in moest vullen. Ik heb het niet gedaan, ik vond het te flauw....

Lelie, fijn dat Leliebabybolletje goed gedronken en geplast had! En fijn je weekend al begonnen. Ik nog 1 dag! Of een halve dag..

Mijn, joehoe! Ik juich met je mee! Je wordt een ander mens he van die rotnachten? Bah..

Bol, dank voor de fles-woorden. Ik blijf het enorme hoeveelheden vinden, maar blijkbaar is/was Rougefils er wel voor klaar want: hij heeft die late voeding niet meer nodig.

Hier zijn we denk ik begonnen aan de sprong... Rougefils werd weer rond 20.00 krijsend wakker. Ik zat in de trein naar huis, dus vriend had het even heel druk. Toen ik thuiskwam, moest vriend nog eten.

Hij ligt nu wel weer te slapen. Heel fijn.. Wij ook zo. Ik ben moe. Bijna weekend!
Hmm.. Ik dacht dat vanavond dat 'genante lijven' was... Maar dat is dan morgen, denk ik (de reclame waarbij de man vertelde over zijn mini-piemel sprak mij wel aan. Ik dacht direct: dat wil ik zien!) en dan wil je net naar bed gaan, belt mijn ouwe omaatje. (hoe ouder ze wordt, hoe later ze belt - lijkt wel). Dus nu maar snel naar bed.

Rouge, heb jij Schaap's wraps vandaag gegeten, voor het gamen? Was het lekker? En hoe was je uitje?
Nee, ik heb daar gegeten en dat had ik beter niet kunnen doen.. Mijn darmen.......... Uitje was wel heel erg gezellig, pff wat een aparte klas (gelukkig geef ik ze geen les... )

hahahahaha...... Dan ben je wel lang aan het zoeken, Lelie! Mini piemel...
Wat een diepe, diepe rust hier... Is dit een stilte voor de storm?

Rouge, wat fijn dat het uitje wel gezellig was. Soms heb je van die klassen... met zo'n bijzondere chemie... Die tref je inderdaad liever niet. Nu als invalkracht kan ik heerlijk denken: "En die zien we nooit meer te-rug!" (inclusief bijbehorende melodie).

Ik was vandaag weer in jouw wijk, Rouge! Zo grappig om te bedenken dat we op om en nabij een kwartiertje van elkaar af wonen en onze levens zich rustig afspelen. Zelfs soms vlak bij elkaar...

Ik heb vandaag Leliebabybolletje haar paspoort opgehaald. Zooo lief. Eigenlijk wil ik ieder jaar wel een nieuwe Met haar 0.64m. en 'nog niet in staat om een handtekening te zetten'. En toen moest ik aan jouw denken, Mims. Dan loop ik uit het winkelcentrum door en dan kijk ik naar jouw werk. Dan speur ik naar de Stokke - maar nooit kom ik je tegen. Vraag me ook af of ik wel de ballen zou hebben om iets te zeggen. Straks spreek ik zomaar iemand aan ben je het niet. En dan sta ik daar heel enthousiast. Ben niet zo'n stoere meid, soms...

Schaap, hoe deed Schaapje het vandaag? Drinkt ie inmiddels wel gewoon wat ie moet drinken of is het nog soms draaamaaaa? Gister had leliebabybolletje 2 flesjes van 100cc gedronken. Het 3e flesje hebben ze niet aangeraakt. Drinkt ze een keer goed op het kdv, bieden ze haar nauwelijks wat aan

Volgens mij hoorden die stomme nachten bij het sprongetje. Volgens de app (ik ben de weken kwijt. De app biedt snel en overzichtelijk of ze in een sprongetje hangt. En dan welk sprongetje) is ze nu uit het sprongetje. En nu slaapt ze weer flink wat uren achter elkaar. Vanmorgen was het kwart over 5. En daarna sliepen we samen tot 9 uur. Heeeeerlijk! Dus Mijn, wie weet is het bij jullie ook het sprongetje?

Luaska, hoe gaat het? Heftige tijden? Sterkte!

Bol, wat fijn dat je Bollie haar 'gebruiksaanwijzing' over het eten door hebt. Zelf eet je natuurlijk ook wisselende hoeveelheden, dus ergens klopt het ook wel. Hoe gaat het met je buikbolletje? Voel je nu al iets of is het daar nog te vroeg voor?

Rouge, vanavond om 21.30 is de minipiemel op tv
Hmm dat gaat niet lukken. Het is vriend's Discovery-avondje...

Ik heb vanmiddag het vriendinnetje van Rougefils gezien! Wat een mooie baby.. Ik snap em helemaal!

Lekker weekend nu!

Lelie, ik denk dat ook weleens. Vooral als ik langs het kdv van Leliebabybolletje ga. Dan wil ik dus mijn collega vertellen dat Leliebabybolletje daar heen gaat (en dan heb ik dus echt de forumnaam in mijn hoofd ). Ik was zondag bij het recreatiegebied richting jou en toen vroeg ik me af: waarom heb ik jou eigenlijk niet mee gevraagd om een rondje te lopen?

En ja ik geef ook les aan zo'n klas, maar dan een beetje erger dan de klas waar ik geen les aan geef. Dus wat dat betreft had ik beter die klas kunnen hebben, maar goed.

Wat fijn dat de nachten weer beter gaan!
Nou, rouge, wat doe je morgen/overmorgen. Dan gaan we dan toch samen een rondje wandelen. En ik moet bekennen, ik denk ook veel aan jullie in forumnamen.

Op het besloten deel staat een linkje naar de foto's!
Nou terwijl ik dit lees hebben vriend en ik het over de plannen voor morgen: niets: wandelen met Rougefils met of zonder vriend. Dus wat mij betreft: gezellig!
Wil je in het park, vlak bij jou, wandelen? Of bij die sportschool in mijn plaats? Of misschien wil je wel naar zee? Naar de bossen in het dorpje vlak bij zee?
Nou dat park vlakbij mij heb ik tijdens mijn verlof wel genoeg gezien...

Dat dorpje spreekt me wel aan! Jij?
Ik vind het helemaal prima. Ik heb bewust een wagen met luchtbandjes genomen voor die bossen bij dat dorpje . Zou het morgen druk zijn met wandelaars? 't Is natuurlijk wel dauwtrappen...

Wij hebben een enorme wagen waar makkelijk twee kinderwagens in kunnen, achterin... Dus ik zou je op kunnen pikken :-)
hahaha, wij ook, vriend wilde luchtbanden.

Ach en anders is het dorpje ook gezellig om te wandelen.. Leuk het dorpje waar ik de MAVO gedaan heb! Tijd geleden!

Oppikken: prima idee. Anders had ik de bus gepakt, ik heb geen rijbewijs (staat nog steeds op de planning )...

He wat leuk!
Hé wat grappig! Een date tussen Lelie en Rouge!

Lelie, ik denk inderdaad dat het toch dat sprongetje was. Sinds maandag slaapt ze weer probleemloos in. Verder zijn de clustervoedingen ook weer verleden tijd. Bovendien slaapt ze na de nachtvoedingen ook gewoon weer verder. Gek hè hoe die slechte nachten uit het niets beginnen en ook opeens weer over zijn. Ik durf nog steeds niet echt te zeggen dat het nu weer voorbij is, maar na 2 betere nachten lijkt het er stiekem wel op.
Mijntje, dat klinkt goed zeg!!

Hier trouwens geen brul meer gehad om 20.00.. Rougefils is wel wat meer uit zijn doen de afgelopen dagen, maar ja we zijn ook weer aan het springen..

Lelie, heb mijn adres en tel. nummer op het privéforum neergezet..
Hoe laat zal ik je oppikken? Ik weet welke straat je woont, kan jij verklappen welk nummer? Wij hebben een hele grote witte auto - kan eigenlijk niet missen.
Mijn, ik vind het ook heel gek. Maar na inderdaad een paar goede nachten denk ik toch dat het dat sprongetje moet zijn.

Rouge, ik heb 't gevonden en opgeschreven!
Zie privéforum!

Synchroon gepost.. Laat Schaap dat maar niet horen...
En weer.....
Leuk! Veel plezier morgen!
Even denken.. Na het middagslaapje? Zit even te dubben of ik voeding daar ergens doe of thuis nog. Na de middagvoeding is pas na 15.00. Anders uur of 14.00 en dan ergens in een café een flesje doen. Zeg maar wat uitkomt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven