Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ook! Trusten!
Ties wil nooit aankleden en dan ndreig iki altijd met blote billen naar buiten. wil hij ook niet. Toch raar...
Ik ook zo. dag!
Ik ben ook weg. Slaap lekker allemaal
mogu
Goedemorgen!!
Morguh
Stressed is just desserts spelled backwards
moooie qwoot heb je Mal.

Noos + man: gefeliciteerd met de kleine meid, en wat een prachtige naam.
Ik heb elke keer iets van Herman v Veen Bam
Ik ken hem wel , maar wist niet dat ie van herman van veen was. Hij blijft mooi.

Heb net even foto's gekeken, wat een prachtige blauwe ogen heeft Jonathan zeg. En wat een werk zeg, maar het wordt vast erg mooi.

Ik had een heel ander beeld van jouw manlief: een blonde krullenbol (hahaha vraag niet hoe ik daar bij kom)
Toen hij klein was had hij wel een blonde krullebol, nu heeft hij donkerbruin haar en is kalend
hahaha
Hoi,

Wat een geklets hier gisteravond!! Had hier moeten zijn. Was verdwaald in digiland.

Leuk Rissie, een meisje!! De rijkeluiswens zeggen ze. Fijne zwangerschap verder, leuk je te hebben gelezen.

Mal, spannend van de onderzoeken. Het wordt het 2e ontwikkelingsonderzoek he?

Heb jij ook dat je hem dan helemaal uitgerust wilt laten zijn?

Dus vroeg naar bed, dag ervoor rustig etc. Of is dat niet mogelijk vanwege epi?

Wat een klus hebben jullie zeg! Het huis doet me ook denken aan die van Bridges. Volgens mij heeft het ook hout aan de voorkant (dat is toch hout?).

Wordt vast een paleisje!

Is J. altijd zo lief voor de katjes? CG zit 'm hier steeds achterna.

CD wat een schattige foto's van je boyz! En jij ziet er ook goed uit!

Mijn wasmiddel is uit de handel! Heb er niet over gebeld en het feit is daar. Ik ben gevoeilig voor parfum en deze kon ik hebben.

Mocht iemand 'm nog spotten in de super:

quote:amalia schreef op 26 maart 2008 @ 20:10:

Hmm ja idd, hoe kan je als vrouw je telefoon in de plee laten vallen? Als mannen nou staan te plassen en te sms-en, tja... maar dit.... Misschien had ze haar Wallpaper op de telefoon voor toiletpaper aangezien?

Niet grappig?Haha, nou ik heb dat ook een keer gehad hoor. Telefoon in de achterzak en nou ja, je ziet het zeker al voor je?
Ik ook! (telefoon in wc) :-)
Goedemorgen, begonnen met bijlezen om eens uitgebreid te reageren maar heb hier ook een meisje dat niks wil. Zal wel komen omdat ik me zelf niet senang voel maar ik kan het echt bar slecht hebben vandaag. Arme pop. Anyway, ga maar even wat met 'r doen. Laters!
helen, sterkte vandaag!

Compu, de eerste test was alleen taal. Maar de logopediste zei dat taal en cognitie vaak hand in hand gaan. Ik doe eigenlijk verder niks speciaals voor zo'n onderzoek. Het komt zoals het komt. Hij zit toch altijd wel in een vaste structuur. Ik vind het wel een beetje eng om het straks zo zwart op wit te hebben staan. Ik verwacht toch wel dat ze een forse achterstand gaan meten...Jonathan is altijd wel heel lief met de katjes. Ze willen allebei een andere benadering en dat heeft hij al wel door. Zoals de kater daar kan hij wat lomper mee doen en de poes is echt een dametje en wil zo behandeld worden en dat doet hij ook wel zo. En de liefde is steeds meer wederzijds. Poes moest eerst niks van hem hebben maar komt nu wel op schoot en geeft hem kopjes in zijn gezicht enzo. Echt heel lief! En als we thuiskomen en Mr J ziet de katten dan begint hij meteen te stralen.
En een pH neutraal wasmiddel dan Compu?
quote:Star schreef op 26 maart 2008 @ 11:09:

Je moet ook geen dingen in je mond doen als je net zwanger bent Kokos Goeie Star!
Noosje en man, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!

En Shanna, gefeliciteerd met je zusje!!!
Gisteren dus bij de vk geweest, Lianne meegenomen. VK was bij de bevalling van Lianne en ik mag haar wel, dus goed gesprek. Info gekregen en verteld hoe ik me voel, gegevens van vorige keer gecontroleerd en een verwijs voor echo meegekregen (vanochtend gebeld; 23 april om 09.15u). En een formulier voor bloed prikken.

Verder nog even gesproken over de bevalling van Lianne en vk noemde al een thuisbevalling omdat het bij Lianne zo snel was gegaan; binnen vijf uur bevallen. Maar dat komt later wel.

Eerst naar de echo, als dat goed is, bloed prikken en contact opnemen met vk voor een nieuwe afspraak.

Wel een beetje vreemd om weer in het zwangerenwereldje te zijn. Maar leuk! Gistermiddag voor de eerste keer niet geslapen en minder misselijk. Nu ook geen behoefte aan slaap. Gaat de goede kant op.
klinkt goed Kokos! Ik wil ook wel weer in het zwangerenwereldje zitten Dan valt die vetrol (die nu echt wel enorme proporties begint aan te nemen... oh help, ik kan echt niets laten staan! Hoe moet dat nu???) niet meer op!

Zo, 2 kinderen op bed. Laurens was nog aan het zingen en Berend nog aan het mopperen. Berend is nu net 1 minuut stil en Laurens weet ik niet, ik heb de deur dicht gedaan. Vanmorgen naar de speeltuin geweest met mijn zus (Stad Gods in H'sum, best leuk Bam! Mss kan jij het fietsen!). Was gezellig. Koffie mee, Roosvicee mee. Koud koud, maar ik had mijn moonboots aan en 2 truien. Zus was minder voorbereid. Toch gingen Fenne en Laurens niet echt spelen, meer wat rondhangen (nu al hangjongeren, ha ha). Gelukkig had Laurens later de zandbak ontdekt. Maar echt moe wordt hij niet van dit soort dingen. Nouja, heeft ie iig de buitenlucht opgesnoven. Het wa in het bos, maar wel naast de snelweg . Ik hoop maar dat ie niet te hard gesnoven heeft.

Goed, even wat admi wegwerken, dan heb ik ook nog wat gedaan vandaag.
En en en ook al geprobeerd hartje te horen???
Star, wat is er met de baron?

Hoe krijg ik een kwoot? wil ik oooook!
stads gods in hilversum, waar zit dat? nooit van gehoord

en fietsen? hoe doe je dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven