Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
jaja, het is gelukt!!! Ik snapte het al niet maar ben blond en moe (2 goede excuses) link staat op de groep! Kijkt en huivert

Stressed is just desserts spelled backwards
Nee, ik ben sterk: ik neem water! Nou pinda ze Amalia. Hier zoute stokjes (ook open gegaan gisteren) iets minder slecht maar toch niet handig.. Na ja, morgen weer een dag
Gezellig hier zeg!!!
Japanse mix ook lekker en gezond(erig).
Damn, wat een werk Mal! Doet me denken aan de foto's van Bridges voormalige puinhoop

En wat een mooi mannetje toch! Prachtige blauwe ogen!
Mal, wat een werk zeg... Maar het wordt echt wel gaaf! En wat is J toch een mooi kereltje. Helemaal leuk!
Afijn, Star heeft gelijk, ik tiep te langzaam..

Hullo Bridge
Bridge houdt het ook al niet meer bij

Ties rustig in dromenland Bridge?
Haha ik had ook al een deja vu Star!

Maar wat ziet het er gaaf uit mal! Heel mooi al hoor,ik weet wat het is! Nog even en het knapt helemaal op! En wat een mooi mannetje heb je toch! (Ja maneficent is ook leuk hoor, maar doelde vooral op Jonathan!!!) En ook lieve poezen!

Zo en nu ga ik naar bed. Hopen dat er morgen een leuke nieuwe dag begint! Mijn papas is morgen jarig dus ga op visite in de ochtend en 's avonds gaan we naar Acda en de Munnik, dus leuke dingen genoeg! En als onze kerel zich niet gedraagt, plak ik hem gewoon even bij mal onder het aanstaande behang!

Oh ja Star: Ties heeft het ook altijd over een vliegtuigt, zouden ze het van elkaar hebben?
Ja Ties is stil en vriend zit met Fieke maar hoor niets dus zal ook wel goed gaan. Hij mocht me niet storen in de bonnetjesoptel gebeuren. man man wat een kosten hebben we zeg!

Sta ik versteld van!
Oh ja en na zwangerschap typ je tijdelijk langzamer hè, wissie dat niet?
en wie is er hier nu traag?
Ikke niet ikke niet ikke niet!
Zeker lekkers aan het halen?
Bloos bloos, altijd fijn om te horen dat het een knap ventje is. Vind ik zelf ook maar ben niet helemaal onbevooroordeeld.

Op zich valt het allemaal best wel mee! We hebben nergens moeten breken en leidingen en stucken hadden we uitbesteed. In de kamers is het nu gewoon behangen, vloer leggen en alles aflakken. Het schiet best wel op!
Ja denk het Bridge

Leuke dag morgen! Hopelijk kan je lekker slapen vannacht en ben je beetje uitgerust morgen.
Ja heb er zin in! Voor mijn vader voetjes van Fieke ind e verf gedoopt (arme meid) en Ties heeft op kdv geknutseld. Schoonouders passen weer op dus allemaal leuk. En kinders gaan zich echt wel gedragen, kan niet anders!
Moet hond uitlaten maar geen zin.
Oh ja mal, ook leuk om maneficent op foto te zien, denk niet dat ik die al eerder heb gezien. hij ziet er vrolijk uit!
Starman? Of Ciara? die wil toch zo graag kleertjes aan?
quote:bridges6 schreef op 26 maart 2008 @ 21:46:

Oh ja mal, ook leuk om maneficent op foto te zien, denk niet dat ik die al eerder heb gezien. hij ziet er vrolijk uit!dat lijkt zo, is alleen maar voor de foto in werkelijkheid is het een loslopende stresskip
Nee ik moet naar buiten

En heb gelukkig wel kleertjes aan. Anders ook zo koud
Ik heb 'm in trouwpak gezien heur.
Ik bedoel wel alleen tijdens de verbouwing hoor. Normaal gesproken is hij wel wat relaxter.
Ik ga ook naar bed! trusten lieve meisjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven