Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jou kind is bere grappig!

En ik ben niet saai ja, ik ben hip! Ik heb laatst nwe schoenen gekocht: paars met een hak van 9 centimeter.. Als ik daar de blits niet mee maak dan weet ik het niet meer...

Kokos, hoest???

Mal, spannend dat onderzoek maandag!
ha, lekker niet gelukt!
Hee Jinny, ben ik er genoeg denk je?

Bridge, hopelijk morgen een betere dag met de kinders

Ja reuze grappig, maar niet als het mama's pjoetertijd is

Wow, schoenen klinken gaaf! Plaatje? Winkel anders bij gebrek aan plaatje?
wedden dat ik het ook kan??

Weet je wat erg is: morgen zou ik met Hellus voor de 1e keer naar sportschool om echt wat te gaan doen: kan ik dus gelijk al niet.... Zo gaat het wel lukken ja dat bikini-shape gebeuren, NOT.
Vishnu doet citroensapkuur. Schijnt ook heel goed te werken.

Maar sportschool ook vanwege sociale gebeuren? Wandelen, flink doorlopen iig, is ook heel goed namelijk. Scheelt je iig een abonnement.
Jij tiept niet snel genoeg om het ook te kunnen zie ik al
Vent naar school. Half uur geleden belde hij al dat hij onderweg naar huis was. Volgens mij is hij Mac halen. Sukkel. Zo kan ik nooit minder snoepen natuurlijk.
Ben ik er eens hebben ze ineens allemaal een leven
Gaat ie lekker Star?
zo in je eentje aan het kletsen.

Goed dat afhaak Suze meedoet! Ha, kan meteen al niet morgen...tsss, als je ECHT wilt kan je wel hoor
Ha ha ha, tjsa, Mac zit natuurlijk ook wel lekker bij hullie in de buurt. Das hier gelukkig wel anders.

En ik kan wel heel erg snel tiepen maar ik moest Hellus bellen (die weet nog niet dat het morgen niet door gaat, oeps... Sorry Hel!), die niet opneemt trouwens. Wat zou ze aan het doen zijn? Iets leuks??

Heb ik je al op de kast Suze? Hoest met de huizenjacht?
Huis hierachter staat te koop. 789000 euro voor een hoekwoning!!!! AARRGGHH! Er schijnt ook al een bod te zijn! Op de funda foto's staat ook 2x de achterkant van mijn huis. Mag dat zomaar???? :-)
Jonge, Amaal, echt niet: mijn moeder is morgen jarig en Julia gaat daar heen en vrij naar zus dus we blijven in A slapen (ook werk technisch heel erg handig, scheelt toch zeker 80 kilometer)
Hel? Mss heeft ze een leuke wip.

Sorry, zit aan de wijn, ha ha
quote:Suze2 schreef op 26 maart 2008 @ 21:22:

Jonge, Amaal, echt niet: mijn moeder is morgen jarig en Julia gaat daar heen en vrij naar zus dus we blijven in A slapen (ook werk technisch heel erg handig, scheelt toch zeker 80 kilometer)

Mooi, je zat al op de kast dus

Ha ha ha, sorry, ik lig in een deuk Suze! Enige beweging die ik krijg is van de bank naar de keuken en de trap op om luiers te halen, dus ben gewoon jaloers op je doorzettingvermogen hoor!
Huizenjacht vlot niet: dr staat niks leuks te koop en er komt ook al weken niks leuks bij. Mooi naar....

Zo, bijna 8 ton, das lekker....
quote:amalia schreef op 26 maart 2008 @ 21:22:

Huis hierachter staat te koop. 789000 euro voor een hoekwoning!!!! AARRGGHH! Er schijnt ook al een bod te zijn! Op de funda foto's staat ook 2x de achterkant van mijn huis. Mag dat zomaar???? :-)Ik zou er geld voor vragen
En is het lekkere wijn amalia? Hmm, ik was hier dus gisteren met Hel en de fles staat aangebroken in de koelkast (wit was het enige dat ik in huis had). Zal ik?!???
Gaat bij jou ook lekker Amaal. Duidelijk dat je aan de drank bent
quote:Suze2 schreef op 26 maart 2008 @ 21:25:

Huizenjacht vlot niet: dr staat niks leuks te koop en er komt ook al weken niks leuks bij. Mooi naar....

Zo, bijna 8 ton, das lekker....Gaat echt nergens over hoor, maar als dat de trent wordt in de buurt, hebben wij een mooie koop gedaan! Ik ga afsluiten. Ik neem nog een pindaatje, vreselijk. Maarja, ik kijk dan ook Gillend naar Huis, dus das sowieso al erg...
quote:Star schreef op 26 maart 2008 @ 21:27:

Gaat bij jou ook lekker Amaal. Duidelijk dat je aan de drank bent

Doei!
Ja zonde om weg te gooien Suus!
O gaan we plaatjes plakken Amaal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven