Tassentopic!!
zaterdag 19 mei 2012 om 15:57
Hallo Allemaal!,
Hierbij open ik een tassentopic, aangezien ik er gek op ben!
De vragen:
Wat voor tas gebruik je het meest?
Wat zit er allemaal in?
En heb je nog tips om hem zo licht mogelijk te houden?
Als je nog andere vragen hebt zet ze erbij!
ik trap af!
Een rode Eastpak rugzak met laptopvak. Het liefste mijn desigualtas, maar daar past m'n laptop niet in. en anders krijg ik rugpijn.
Wat zit er allemaal in?
Laptop, portemonnee, opladers, mobiel, etuitje met pennen, make up en laptopspul, paraplu, zonnebril, flesje water, deo, deurstopper, sleutels, spalkje en wat schoolpapieren.
Dikke boeken vermijden, anders breekt m'n rug
Hierbij open ik een tassentopic, aangezien ik er gek op ben!
De vragen:
Wat zit er allemaal in?
Als je nog andere vragen hebt zet ze erbij!
ik trap af!
Een rode Eastpak rugzak met laptopvak. Het liefste mijn desigualtas, maar daar past m'n laptop niet in. en anders krijg ik rugpijn.
Wat zit er allemaal in?
Laptop, portemonnee, opladers, mobiel, etuitje met pennen, make up en laptopspul, paraplu, zonnebril, flesje water, deo, deurstopper, sleutels, spalkje en wat schoolpapieren.
Dikke boeken vermijden, anders breekt m'n rug
zaterdag 19 mei 2012 om 16:10
De lacoste messenger bag van mijn vader. Hij vond hem te groot en nu heb ik hem. Een vrij mannelijke tas, donker blauw.
Ik heb er mijn portemonnee, paspoort, pen, telefoon, mp3 speler en een hele hoop bonnetjes. Mijn sleutels en medicijnen.
Ik hou hem licht door er niks extra's in te stoppen maar meestal faal ik daarin.
Ik heb er mijn portemonnee, paspoort, pen, telefoon, mp3 speler en een hele hoop bonnetjes. Mijn sleutels en medicijnen.
Ik hou hem licht door er niks extra's in te stoppen maar meestal faal ik daarin.
zaterdag 19 mei 2012 om 16:23
Hahaha Ik heb een elektrische driewielfiets en als ik naar buiten ga moet ie de deur voor me open houden
anders gaat dat zo lastig met zo'n grote zware fiets 
Spalkje draag ik om mijn arm, ben spastisch, maar 's morgens vaak zo druk, dat ik de spalk niet om krijg. Dus wanneer ik rustig in de trein zit, doe ik hem om. zit standaard in de tas, ben hem regelmatig kwijt
Spalkje draag ik om mijn arm, ben spastisch, maar 's morgens vaak zo druk, dat ik de spalk niet om krijg. Dus wanneer ik rustig in de trein zit, doe ik hem om. zit standaard in de tas, ben hem regelmatig kwijt
zaterdag 19 mei 2012 om 16:24
Een zwarte grote leren miumiu tas, die ik tot luiertas gebombardeerd heb.
Wat zit er allemaal in?
Sleutels, geld, pasjes, lipglos, luiers, matje, doekjes, koekjes, knijpfruit, telefoon, oplader, lepeltje, fles, appelsap, rijswafeltjes, pen, neusspray,speelgoedjes.
Nee, maar ik draag haar niet.. Ze hangt aan de wagen
Een zwarte grote leren miumiu tas, die ik tot luiertas gebombardeerd heb.
Wat zit er allemaal in?
Sleutels, geld, pasjes, lipglos, luiers, matje, doekjes, koekjes, knijpfruit, telefoon, oplader, lepeltje, fles, appelsap, rijswafeltjes, pen, neusspray,speelgoedjes.
Nee, maar ik draag haar niet.. Ze hangt aan de wagen
zaterdag 19 mei 2012 om 16:26
quote:roosarjun schreef op 19 mei 2012 @ 16:23:
Hahaha Ik heb een elektrische driewielfiets en als ik naar buiten ga moet ie de deur voor me open houden
Aha!
Kan je die niet aan een klein zakje aan je fiets hangen dan?
Hoeft ie niet meer mee in je tas en heb je hem wel bij de hand.
Aha!
Kan je die niet aan een klein zakje aan je fiets hangen dan?
Hoeft ie niet meer mee in je tas en heb je hem wel bij de hand.
zaterdag 19 mei 2012 om 16:27
quote:roosarjun schreef op 19 mei 2012 @ 16:23:
Spalkje draag ik om mijn arm, ben spastisch, maar 's morgens vaak zo druk, dat ik de spalk niet om krijg. Dus wanneer ik rustig in de trein zit, doe ik hem om. zit standaard in de tas, ben hem regelmatig kwijt :$Ooooh! Dat is heel handig! Ik moet weleens in een rolstoel en dan is het zo'n geklooi om door sommige deuren te komen thuis en op school. *hoofdnoteert*
Spalkje draag ik om mijn arm, ben spastisch, maar 's morgens vaak zo druk, dat ik de spalk niet om krijg. Dus wanneer ik rustig in de trein zit, doe ik hem om. zit standaard in de tas, ben hem regelmatig kwijt :$Ooooh! Dat is heel handig! Ik moet weleens in een rolstoel en dan is het zo'n geklooi om door sommige deuren te komen thuis en op school. *hoofdnoteert*
zaterdag 19 mei 2012 om 16:29
ik heb deze bij marskramer gekocht 2 voor 4 euro ofzo. zijn ook niet zo zwaar.
http://callaworld.nl/deurstopper-zwart-p-1203.html
http://callaworld.nl/deurstopper-zwart-p-1203.html
zaterdag 19 mei 2012 om 16:43
quote:roosarjun schreef op 19 mei 2012 @ 16:29:
http://callaworld.nl/deurstopper-zwart-p-1203.htmlOch, dat valt nog mee. Ik heb als deurstopper een kogellager van 5 kilo. Hij houdt de deur perfect open, maar als ik hem in mijn tas zou doen, dan zou ik omvallen.
http://callaworld.nl/deurstopper-zwart-p-1203.htmlOch, dat valt nog mee. Ik heb als deurstopper een kogellager van 5 kilo. Hij houdt de deur perfect open, maar als ik hem in mijn tas zou doen, dan zou ik omvallen.
zaterdag 19 mei 2012 om 17:05
Klinkt goed!!
Ik heb er een stuk of 15 denk ik.
Deze is ook heel fijn. http://www.polyvore.com/d ... g_verde/thing?id=52740315
Ik heb er een stuk of 15 denk ik.
Deze is ook heel fijn. http://www.polyvore.com/d ... g_verde/thing?id=52740315
zaterdag 19 mei 2012 om 17:31
Het meest gebruik ik de Neverfull van Louis Vuitton. Het is gewoon een fijne tas, tijdloos model en qua kleur (heb de bruine met monogram-design) past hij overal bij. Op een tweede plek staat momenteel de luiertas van Stokke
Wat erin zit, poeh. Een zien : portomonnee, sleutels, telefoon, tashanger voor aan tafel, spiegeltje, lipgloss (4 stuks ofzo), 2 kleine flesjes parfum van yves roches (die zijn zo handig! Heb aardbei en perzik), kauwgom, nat doekje voor je handen, extra tasje, zonnebrandcreme, handcreme, ibuprofen, monstertjes dagcreme, lippenbalsem, en een berg bonnetjes.
Tips om hem zo licht mogelijk te houden heb ik niet. Alles wat ik meesleep gebruik ik nooit, op de portomonnee, sleutels, telefoon, parfum en het extra tasje na haha! Hij kan dus veel lichter
Wat erin zit, poeh. Een zien : portomonnee, sleutels, telefoon, tashanger voor aan tafel, spiegeltje, lipgloss (4 stuks ofzo), 2 kleine flesjes parfum van yves roches (die zijn zo handig! Heb aardbei en perzik), kauwgom, nat doekje voor je handen, extra tasje, zonnebrandcreme, handcreme, ibuprofen, monstertjes dagcreme, lippenbalsem, en een berg bonnetjes.
Tips om hem zo licht mogelijk te houden heb ik niet. Alles wat ik meesleep gebruik ik nooit, op de portomonnee, sleutels, telefoon, parfum en het extra tasje na haha! Hij kan dus veel lichter
zaterdag 19 mei 2012 om 19:48