Verward
zondag 20 mei 2012 om 01:30
Sinds ongeveer een jaar heb ik een relatie. Het gaat nu erg goed maar in het begin ging het moeizaam vanwegr het feit dat we twee heel verschillende karakters hebben. We moesten erg aan elkaar wennen zal ik maar zeggen. Voordat wij een relatie hadden, heeft mijn vriend een tijdje omgang gehad met een meisje waar hij destijds heel verliefd op was,. Hij zij zag hem meer als "leuk voor erbij". Nu heb ik van een onbekend iemand mails toegestuurd gekregen waaruit blijky dat mijn vriend en zij elkaar nog steeds spreken via msn. Op zich moet dat kunnen maar wat ik wel raar vind is dat zij het, tot wij ongeveer vier maanden bij elkaar wsren, chats over seks gehad hebben en dat de gesprekken ook over mij gingen. Ik vindt dit heel raar. Ik vertrouw hem maar toch heb ik hier een gek gevoel bij. Terecht?
zondag 20 mei 2012 om 01:38
Ik weet niet hoe deze mails eruit zien, maar als het tekst based is kan zij toch alles zelf verzinnen?
zoals:
op 19 mei 2012 schreef>>
vriend zegt: jij hebt mooie ogen, winkyface
ik zeg: ...
naja you get my point.
En natuurlijk is het logisch dat het gek voelt. Maar hoe komt ze aan je e-mail adres. Is de onbekende iemand te googlen? facebook hyves?? Wat zegt je vent erover? Ik vind dit heel eng klinken. Stalkt zij hem ofzo?
zoals:
op 19 mei 2012 schreef>>
vriend zegt: jij hebt mooie ogen, winkyface
ik zeg: ...
naja you get my point.
En natuurlijk is het logisch dat het gek voelt. Maar hoe komt ze aan je e-mail adres. Is de onbekende iemand te googlen? facebook hyves?? Wat zegt je vent erover? Ik vind dit heel eng klinken. Stalkt zij hem ofzo?
zondag 20 mei 2012 om 07:31
Heeft dat meisje een vriend, wat daar zou het ook vandaan kunnen komen.
Het hangt af van de strekking van de berichten, maar indien e.a. hint op vreemdgaan dan zou ik er wel moeite mee hebben, ook omdat je niet weet of zij elkaar in het echt hebben gezien.
Het hangt af van de strekking van de berichten, maar indien e.a. hint op vreemdgaan dan zou ik er wel moeite mee hebben, ook omdat je niet weet of zij elkaar in het echt hebben gezien.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 20 mei 2012 om 07:40
Zij hebben elkaar in het verleden drie keer gezien. Er wordt niet echt gehint op vreemdgaan maar mijn vriend zei wel iets dat hij hen nog samen zag eindigen ofzo. Vind ik best een rare uitspraak omdat wij toen al wat hadden. Verder vind ik het ook niet ok dat ze geile foto's uitwisselen, gezien het gesprek.
zondag 20 mei 2012 om 07:49
zondag 20 mei 2012 om 08:00
quote:Kate1980 schreef op 20 mei 2012 @ 07:49:
Dat is het rare. Ik ben niet woest, wel verdrietig. Ergens snap ik het nl. ook wel. Wij moesten gewoon erg aan elkaar wennen in hrt begin en we begrepen elkaar verkeerd waardoor we vaak misverstanden hadden. Ik kan me voorstellen dat je dan in het begin nog even " je ogen open houdt".als je een relatie hebt, vind ik dit geen geldige reden.
Dat is het rare. Ik ben niet woest, wel verdrietig. Ergens snap ik het nl. ook wel. Wij moesten gewoon erg aan elkaar wennen in hrt begin en we begrepen elkaar verkeerd waardoor we vaak misverstanden hadden. Ik kan me voorstellen dat je dan in het begin nog even " je ogen open houdt".als je een relatie hebt, vind ik dit geen geldige reden.
zondag 20 mei 2012 om 08:05
zondag 20 mei 2012 om 08:37
Dus hij was erg verliefd op haar,zij niet op hem,en jij was leuk voor erbij?
En toen zij hem niet wou,begon hij wat (moeizaams) met jou.
En zij hebben nog steeds contact met sexueel getinte foto's?
Nou,bij mij ging het licht uit..........
Noway dat ik me tweede keus liet zijn!
En dat heeft niks met vertrouwen te maken,maar met RESPECT.
En toen zij hem niet wou,begon hij wat (moeizaams) met jou.
En zij hebben nog steeds contact met sexueel getinte foto's?
Nou,bij mij ging het licht uit..........
Noway dat ik me tweede keus liet zijn!
En dat heeft niks met vertrouwen te maken,maar met RESPECT.
zondag 20 mei 2012 om 08:45
Het lijkt mij vrij waarschijnlijk dat die mails van haar afkomstig zijn. Waarom bewaart iemand in godsnaam chats van 8 maanden oud? (Jullie waren toen 4 mnd bij elkaar, nu een jaar, dus er zitten erg oude chats bij.) Vreemd verhaal. Inderdaad maar eens met je vriend over praten lijkt mij.
Opinions are like assholes. Everybody has one.