BS?

20-05-2012 10:07 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
gisteravond kwam B langs ( hij zei dat hij mij leukvond,sure :') ) ,ik we hebben samen geslapen,geen seks gehad wel gezoend

ik had 6 maanden een sex-relatie en dat is nu nu twee maanden over . Gisteren wilde B wel weer maar ik niet.

B zegt dat hij mij leuk vindt en ik vraag me af of hij dit meent.

ik heb nog nooit echt een relatie gehad,dus weet niet op welke signalen ik moet letten
Wat ik ervan begrijp is dat ze 6 maanden een sex-relatie hadden en dat die nu twee maanden over is. Gisteren wilde B wel weer maar ragweed niet.

B zegt dat hij haar leuk vindt en ragweed vraag zich af of hij dit meent.

Ik denk het niet ragweed, ik denk dat hij alleen sex wil.
quote:ragweed schreef op 20 mei 2012 @ 10:31:

[...]

zoals jullie hebben met het geven van een inhoudelijke reactie

als je er zoveel problemen mee hebt reageer dan niet.Zo nu ga ik verder met de mensen die wel een inhoudelijke reactie kunnen geven
Volgens mij is je bs-alarm kapot, anders was het allang afgegaan.

[...]

als je er zoveel problemen mee hebt reageer dan niet.Zo nu ga ik verder met de mensen die wel een inhoudelijke reactie kunnen geven schat, ik wil best met een inhoudelijke reactie komen, als jij met een inhoudelijke OP komt. Deal?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:pearle schreef op 20 mei 2012 @ 10:26:

[...]

6 maanden sex. maar hadden jullie een relatie of waren jullie alleen elkaars neukertje?ik was verliefd ben ik nog steeds,ik was zijn neukertje
quote:ragweed schreef op 20 mei 2012 @ 10:35:

[...]

ik was verliefd ben ik nog steeds,ik was zijn neukertjeNou als dan je alarm niet af gaat kun je het beste op zoek gaan naar nieuwe batterijen. Heb je nog garantie?
quote:fairy1 schreef op 20 mei 2012 @ 10:32:

Wat ik ervan begrijp is dat ze 6 maanden een sex-relatie hadden en dat die nu twee maanden over is. Gisteren wilde B wel weer maar ragweed niet.

B zegt dat hij haar leuk vindt en ragweed vraag zich af of hij dit meent.

Ik denk het niet ragweed, ik denk dat hij alleen sex wil.waarom denk je dat?

[...]

als je er zoveel problemen mee hebt reageer dan niet.Zo nu ga ik verder met de mensen die wel een inhoudelijke reactie kunnen gevenEh waar moeten mensen precies inhoudelijk op reageren?
quote:scamp schreef op 20 mei 2012 @ 10:36:

[...]

Nou als dan je alarm niet af gaat kun je het beste op zoek gaan naar nieuwe batterijen. Heb je nog garantie?ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad dus snap dat soort dingen ook niet
Eh jij bent verliefd en hij ziet jou als niet meer dan een goedkoop neukertje.

Tsja als je dat zo goed weet hoef je ook niet teleurgesteld te zijn.

Hij komt als hij wil neuken en er verder niemand beschikbaar is en zolang jij dat prima vind dan is er niks aan de hand toch
Dat is menselijke intuitie, heeft niks met relaties te maken. Meer met je zelfbeeld
quote:ragweed schreef op 20 mei 2012 @ 10:36:

[...]

waarom denk je dat?

Omdat je zelf in je OP al aangeeft dat je je dit afvraagt.

Je hebt 6 maanden sex met iemand, dan twee maanden niet (waarom was dat?) en dan is hij ineens terug en wil sex.

Ik zou graag zien dat een man interesse in mijn persoon heeft en mijn vrienden en mijn leven etc, dat ie me leuk vindt, dat je wat meer deelt dan alleen sex. Maar misschien ben ik wel hopeloos ouderwets.
quote:ragweed schreef op 20 mei 2012 @ 10:38:

[...]

ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad dus snap dat soort dingen ook nietNou dit is iig geen serieuze relatie en dat gaat het ook niet worden.
Waarom laat jij je gebruiken 6 maanden lang als neukertje?

En heb jij er vervolgens weer contact mee?

Maak niet weer de zelfde fout.

of verwacht jij nu iets anders van B?
quote:panadol schreef op 20 mei 2012 @ 10:44:

Waarom laat jij je gebruiken 6 maanden lang als neukertje?

En heb jij er vervolgens weer contact mee?

Maar niet weer de zelfde fout.

of verwacht jij nu iets anders van B?ik hoop van wel,ben nog steeds verliefd op hem
quote:ragweed schreef op 20 mei 2012 @ 10:07:

gisteravond kwam B langs ( hij zei dat hij mij leukvond,sure :') ) ,ik heb het afgekapt(samen geslapen,geen seks gehad wel gezoend).

Hij vindt jou leuk, leuk genoeg om sex mee te hebben.

6 maanden nee,ik wil geen relatie/wil wel een relatie (wel sex)

Hij houdt jou 6 maanden aan het lijntje, dus meer dan dit gaat het niet worden .

nu dit hoe weet je of hij meent wat zegt?

Wat kan het je schelen, vertrouw jezelf, het blijft alleen maar een sexrelatie als je dat niet wil, kan hij beter exit .

hoort mijn Bull Shit alarm af te gaan?Ik ook weer z´n non topic.

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:ragweed schreef op 20 mei 2012 @ 10:46:

[...]

ik hoop van wel,ben nog steeds verliefd op hem

Meid doe die oogkleppen af hij is NIET verliefd op jou.

Zijn liefde gaat niet dieper dan zo'n 12 cm en als hij zijn zak geleegd heeft is de liefde weer over.

Kom op zeg daar leen je je toch niet voor,laat hem een andere dwaas zoeken.
quote:ragweed schreef op 20 mei 2012 @ 10:46:

[...]

ik hoop van wel,ben nog steeds verliefd op hem

En daarom laat jij over je heen lopen?

Verliefd zijn op iemand waarvan je weet dat het niet goed gaat komen,kom eens voor jezelf op.
quote:scamp schreef op 20 mei 2012 @ 10:29:

6 maanden sex in 2 maanden, stelletje konijnen LOL
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
doen jullie leuke dingen samen? Stelt hij je voor als zijn vriendin en behandelt hij je ook als zodanig? Hebe je zijn vrienden/familie leren kennen?

zo ja, lekker van genieten, zo nee, afkappen die handel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik vind dat iedereen wel heel snel een conclusie trekt.

En op basis van de weinige en wazige informatie verbaast dat me wel.

Ik vind het knap, dat iedereen op basis van dit verhaal weet dat hij alleen seks wil.

Zou het zelf niet weten t.o.

Wat geeft hij verder voor signalen?

Persoonlijk zou ik hem gewoon zeggen dat je verliefd op hem bent en daarom geen seksrelatie meer met hem wil, maar wel meer zou willen.

En dan verder de boot afhouden -qua seks- en kijken wat er gebeurt.

[...]

als je er zoveel problemen mee hebt reageer dan niet.Zo nu ga ik verder met de mensen die wel een inhoudelijke reactie kunnen gevenAls je inhoudelijke reacties wilt moet je een fatsoenlijke openingspost schrijven, zo simpel is het nu eenmaal.
Ik denk dat BS staat voor BASISSCHOOL gezien het nivo van TO
Februari goed advies! Met een loep kom je een heel eind, Ragweed stapt steeds in dezelfde valkuil nl, erg hardleers, op het masochistische af. De topics worden steeds vager en de adviezen steeds korter door de bocht. Als die man/jongen een relatie wilde, dan was die er nu toch wel geweest, of niet?

Jaschenca eens!
@ februari

Ze zegt zelf dat ze alleen maar een neukertje is geweest 6 maanden lang van B.

En ze trapt er met beide benen weer in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven