Scheiden..... Veel verdriet.....
zondag 20 mei 2012 om 21:01
zondag 20 mei 2012 om 21:18
Een dikke knuffel
De reden dat je antwoord wilt op de vele vragen die je hebt is omdat je ergens hoopt dat het goedkomt.
Maar geloof me, ook als hij zou willen praten dan zou je alleen leugens krijgen te horen.
Hij is een schoft, voor het feit dat hij je mishandelt heeft.
Ik adviseer je om hier aangifte van te doen, niemand heeft het recht om je ook maar met een vinger aan te raken.
Maak een nieuw begin en vind het geluk weer terug in het leven.
Een vreemdganger met losse handjes is het niet waard om over te piekeren.
De reden dat je antwoord wilt op de vele vragen die je hebt is omdat je ergens hoopt dat het goedkomt.
Maar geloof me, ook als hij zou willen praten dan zou je alleen leugens krijgen te horen.
Hij is een schoft, voor het feit dat hij je mishandelt heeft.
Ik adviseer je om hier aangifte van te doen, niemand heeft het recht om je ook maar met een vinger aan te raken.
Maak een nieuw begin en vind het geluk weer terug in het leven.
Een vreemdganger met losse handjes is het niet waard om over te piekeren.
zondag 20 mei 2012 om 21:19
Veel om me heen gezien, helaas. Mijn beste tip: zorg dat je zaken snel en zakelijk afrondt. Als je zelf niet die afstand kunt realiseren (dat is best logisch!) laat dan je belangen behartigen door iemand die wel vrij is vandie emotie en geen dubbele agenda heeft (advocaten bijv). Anders is de kans groot dat je instemt met zaken die je niet overziet en/of niet het beste voor jullie is. Sterkte meid!
zondag 20 mei 2012 om 21:20
Ik wens je veel kracht toe om de juiste keuzes te gaan maken. Niet alleen bedriegt hij jou, maar om je dan, bij confrontatie, ook nog te mishandelen is te laag voor woorden. Hij is duidelijk betrapt en kan zich blijkbaar alleen maar zo gedragen, als een betrapt klein jongetje. Geen enkel blijk van berouw of inzicht in wat het met jou doet (been there).
Veel sterkte!!!!
Veel sterkte!!!!
I have my fears but they do not have me
zondag 20 mei 2012 om 21:30
De intense pijnen die je nu voelt zijn ondragelijk. Maar dit en de liefde voor jezelf en je kinderen zullen jou sterker maken, dan je ooit had gedacht. Deze man zal je nooit de antwoorden geven, die je denkt nodig te hebben om verder met je leven te kunnen. Het is zoals het is, maar niemand op deze wereld zal ooit meer een vinger naar je uitsteken. Laat je tranen de vrije loop, wees lief voor jezelf en je kindjes. Haal dan diep adem en vecht als een leeuwin voor alles wat je lief is. En laat deze man voor wat het is. Veel sterkte .
zondag 20 mei 2012 om 21:53
Heel vragen en op heel veel van die vragen zal je nooit antwoord krijgen, hou daar rekening mee! En zou je 'gelukkiger' worden als je die antwoorden wel zou krijgen?
Iemand die jou mishandelt nadat hij door de mand is gevallen verdien jij niet! Jij verdient een liefhebbende man!
Sterkte en heel veel wijsheid!
Iemand die jou mishandelt nadat hij door de mand is gevallen verdien jij niet! Jij verdient een liefhebbende man!
Sterkte en heel veel wijsheid!