Lijf & Lijn alle pijlers

Stackers

16-05-2012 19:26 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal.

Ik was even benieuwd naar het volgende:

Zelf gebruik ik eens in het half jaar ongeveer voor de periode van 6 weken Stackers. Ik gebruik dan variant 4.

Ik boek hier altijd heel goede resultaten mee en door dit eens per half jaar 6 weken te doen blijf ik altijd zo rond BMI 20-21.

Van bijwerkingen heb ik nauwelijks last. De eerste dagen van zo'n 'kuurtje' voel ik me iets opgefokter en soms een klein beetje raar in mijn hoofd. Dit verdwijnt meestal na een dag of 4.

Ik neem de eerste week altijd 1 stacker per dag bij mijn ontbijt, vanaf de tweede week neem ik er ook een bij de lunch.

Voor mij persoonlijk werkt dit echt heel goed. Geen honger waardoor ik niet snoep maar gewoon drie gezonde maaltijden eet. En je vetverbranding gaat natuurlijk sneller.

Nu zijn er een heleboel mensen die net als ik over deze pillen denken. Maar ook een heleboel dieet erg negatief tegen over staan. Bijvoorbeeld door negatieve eigen ervaringen, verhalen van anderen, of gewoon dat ze vinden dat je afvallen uit eigen kracht moet doen.

Ik vind voor alle argumenten wat te zeggen:)

Maar ben dus heel benieuwd wat jullie ervaringen met deze stackers zijn. Of jullie mening. Staan jullie er heel negatief tegenover. Of juist positief?

Ben heel benieuwd!

Groetjes, Noah.
Klopje, ik zeg je één ding: knetsknettergek.

Ik wilde dat ik hiervan kon onthouden. Meen ik.
Heb genoeg gezien na al die jaren intensieve krachtsport
quote:schouderklopje schreef op 20 mei 2012 @ 00:36:

[...]

Door hoe mijn huisarts eerder heeft gereageerd op een opmerking van mij daarover.

Verder een hele goede huisarts! Maar niet per se iemand (wat ik alleen maar kan toejuichen) die van de pepmiddelen is. Laat dat alleen nou net dat zijn waar ik zo ontzettend behoefte aan heb : (

Jij gaat dus aan de illegale pepmiddelen waarbij je geen idee hebt of er in zit wat ze beloven, hoe het combineert met je huidige medicatie en zonder medisch toezicht om hoe je huisarts eerder heeft gereageerd op 'n opmerking van jou...

Misschien toch nog maar 's met die huisarts gaan praten. Wellicht reageerde die zoals hij/zij reageerde omdat je huidige medicatie weinig tot geen andere medicatie "verdraagt" als combinatie (dus ook de stackers niet!), of om je te ontmoedigen in geval het een "gemaksvraag" zou zijn. Als je aangeeft er heel erg behoefte aan te hebben omdat je huidige gebrek aan energie echt grote problemen oplevert, reageert je huisarts wellicht anders. Je huisarts is je vijand toch niet? Praat met die man/vrouw, over je behoefte aan energie, over je plannen met stackers (dan is er in ieder geval iemand met medische kennis op de hoogte in het geval het misloopt...), maar ga het niet zoeken in de illegale en vooral ongecontroleerde drugs.
quote:schouderklopje schreef op 20 mei 2012 @ 00:43:

Meds, ik neem het in de eerste plaats niet om af te vallen. Is leuk, maar hoeft niet. Ik wil graag meer energie om mijn dag goed door te komen!

Dat kun je met zoveel andere dingen! Goed en gezond eten, sporten!!

Ik zeg dat, ben zelf ook geen sportmens, maar ik doe het wel maar ik haat het. Maar het werkt wel.
Meer energie? Nou zal ie nog gekker worden.

Het effect van een pepper is dat je volledig crasht als de pil is uitgewerkt, reken maar dat je dan pas echt zal voelen wat het is om geen energie te hebben

Ga sporten en ontdoe je van energievampieren, dat is veel effectiever
Je gaat aan de drugges Klopje en je energielevel daalt nog meer.
Volgens mij lul ik tegen een boom.
Neem ze gewoon.. kan je het zelf ervaren succes!!
Loat goan!!!
Ja joepiiie!!!!!! en misschien kan je het ook nog navertellen. Altijd leuk een sterk verhaal voor op een saaie verjaardag
WOooo wat veel reacties opeens haha.

Schouderklopje, ik zou niet beginnen aan stackers met efedra...... Zijn niet voor niets verboden in Nederland denk ik. Waarom zou je als je het echt wilt niet gewoon eens de 'normale'. Stackers gebruiken. Zonder verboden middelen.... Daar is tenminste nog enige vorm van controle op en met efedra is strafbaar......

Op de vraag van iemand anders: natuurlijk ben ik geschrokken van alle reacties. Jeetje.... Ik hoor echt alleen maar negatieve verhalen en mensen die er zoveel klachten van hebben.

Ik voel me ook heel slecht om het feit dat ik dit sinds 2005 op deze manier doe haha.

Moet nu wel even goed nadenken over wat ik ga doen. Ik snap dat het verstandiger is om gewoon te stoppen maar omdat ik echt nergens last van heb.....

Verder sport ik gewoon drie keer per week en heb ik inderdaad een prima gewicht. Maar dit is voor mij net de methode om even weer ' Back in shape' te komen.

Schouderklopje, ik zou het echt heel dom vinden als je stackers met efedra gaat gebruiken...
Onverantwoord spul is het, ja ook de 'gezonde' versie. Schouderklopje, ik lees dat je nog steeds van plan bent om het te gebruiken om je energielevel op peil te krijgen.

Mijn tips om mee te beginnen.

* Ga naar de huisarts en vraag een AD die niet zo energienemer is.

* Ga elke ochtend minstens een uur wandelen.

* Maak dagplannen, zodat je niet de hele dag thuis op de bank zit, daardoor voel je je namelijk nog vermoeider.

Succes!
@ Noah: Je zou ook jezelf kunnen resetten door een paar weken koolhydraatvrij te gaan eten.
Schouderkloptje, ben je nou, echt, serieus van plan om een illegale drug van het internet te kopen? Zodat je in het beste geval een paracetamolletje en in het slechtste geval puur vergif krijgt, zonder dat je dat zelf door hebt? Echt? Serieus?

Gut....

Echt? Serieus?

Gut...

Hoe dom kan je zijn. En jij bent moeder? Alsin, je weet dat je een verantwoordelijkheid hebt voor je kinderen? Niet alleen om een voorbeeld te zijn, maar ook simpelweg om er alles aan te doen om gezond te blijven?
quote:noah87 schreef op 20 mei 2012 @ 14:41:

WOooo wat veel reacties opeens haha.

Schouderklopje, ik zou niet beginnen aan stackers met efedra...... Zijn niet voor niets verboden in Nederland denk ik. Waarom zou je als je het echt wilt niet gewoon eens de 'normale'. Stackers gebruiken. Zonder verboden middelen.... Daar is tenminste nog enige vorm van controle op en met efedra is strafbaar......

Op de vraag van iemand anders: natuurlijk ben ik geschrokken v an alle reacties. Jeetje.... Ik hoor echt alleen maar negatieve verhalen en mensen die er zoveel klachten van hebben.

Ik voel me ook heel slecht om het feit dat ik dit sinds 2005 op deze manier doe haha.

Moet nu wel even goed nadenken over wat ik ga doen. Ik snap dat het verstandiger is om gewoon te stoppen maar omdat ik echt nergens last van heb.....

Verder sport ik gewoon drie keer per week en heb ik inderdaad een prima gewicht. Maar dit is voor mij net de methode om even weer ' Back in shape' te komen.

Schouderklopje, ik zou het echt heel dom vinden als je stackers met efedra gaat gebruiken...Noah, je bent zelf ook niet zo slim, je zegt dat SK "normale" stackers moet gebruiken, maar een "normale" stacker is ook een drug en ik herhaal het nog maar eens: ER IS GEEN ENKELE CONTROLE OP, ZERO!! Stackers vallen niet onder de medicijnen maar onder de supplementen dat betekent dat strenge controles en eindeloos testen om te checken of het middel niet veilig is NIET plaatsvinden. Dat heeft al eerder geleid tot problemen met deze rommel, dat heeft er toe geleid dat ephedra en chinese kruiden zijn verboden. Maar omdat er geen controle is worden er alweer allerlei nieuwe soortgelijke troep gebruikt, pas na een flink aantal calamiteiten zal er weer onderzoek plaatsvinden en dat zal dan leiden tot nieuwe verboden. Ephedra en chinese kruiden zijn niet "zomaar" verboden, er is een flink aantal mensen wereldwijd overleden aan de gevolgen van deze "natuurlijke" middelen. Iedereen die pillen slikt die niet zijn vrijgegeven door FDA of EMA speelt met zijn gezondheid.
En SK heeft nog kinderen ook? Je wilt die rommel toch niet in huis hebben als er ook kinderen lopen? Je wilt niet weten wat er gebeurt als een kind zo'n "snoepje" te pakken krijgt
Probeer eens reduxine.. Zit geen ephedra in.

Als je perse iets sterkers wil zou je voor adipex of iomax kunnen gaan.
Er bestaat geen wondermiddel om slank te blijven. Het enige wat werkt is gezond eten en sporten. Een waarheid als een koe, maar het is nu eenmaal zo.

Pillen slikken is spelen met je gezondheid. En daar lig je dan met je BMI van 20 in een ziekenhuisbed of in je graf, wat heb je daar dan aan.
quote:schouderklopje schreef op 19 mei 2012 @ 23:53:

[...]

Ik ben mijn bewuste AD niet tegengekomen in de lijst die je er niet mee mag combineren.

Hoi Schouderklopje,

er is niets bekend over de wisselwerking van ephedra in combinatie met andere drugs en/of medicijnen en daarom wordt het afgeraden deze te combineren.

Je geeft daarnaast aan dat je een anti-depressivum slikt, ik neem aan dat je dus psychische klachten hebt. Bijwerkingen van ephedra kunnen bestaan uit een depressief gevoel na gebruik, angsten, nervositeit en in het ergste geval kan het psychoses triggeren.

Voor alle drugs geldt dat kans op vervelende psychische neven-effecten een stuk hoger wordt op het moment dat je toch al niet goed in je vel zit/ psychische klachten hebt.

Ik ga niet tegen je zeggen 'doe het wel' of 'doe het niet', maar zorg alsjeblieft dat je goed bent voorgelicht voor je deze keus maakt.

100% verstandig drugsgebruik bestaat niet, maar je kunt het wel zo verstandig mogelijk doen: en drugs gebruiken (ephedra valt onder 'drugs') op het moment dat je psychische problemen hebt, valt níet onder 'zo verstandig mogelijk gebruik'.

Voor informatie kun je kijken op drugsvoorlichtingssites, zoals drugsweb.nl.

Zie de volgende link voor de effecten, positief én negatief:

http://www.drugsweb.nl/drugsweb420.asp

Vergeet je niet in het menuutje ernaast ook even op het kopje 'gebruik en risico's' te klikken?

Succes met je keus.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:schouderklopje schreef op 20 mei 2012 @ 00:06:

En waarom zou ik het mijn huisarts vragen? Ik ben niet dom en weet natuurlijk ook wel dat die het 't meest domme vind wat ik kan doen. Alsof ik dat niet weet.

Als je bang bent veroordeeld te worden door je huisarts, kun je contact opnemen met bijvoorbeeld het drugs info team, zij hebben een arts in dienst, of de drugs info lijn.

Mensen kijken niet op van je vraag en helpen je wel een goede afweging te maken.

Ik vind de reacties zoals die worden gegeven wel erg heftig van aard. Ja, ephedra kan nare bijwerkingen hebben, maar die komen meestal met name naar voren bij overmatig gebruik. (Inderdaad, mensen die het dagelijks slikten om bijvoorbeeld af te vallen)

Ook hebben sommige mensen bijvoorbeeld hartklachten waar ze niets van weten, dat kan ephedra maar net het middel zijn waarmee je daar helaas achterkomt.

Ook kan je één van die weinigen zijn die overgevoelig zijn 'pech hebben' natuurlijk, maar let's face it, dat kan met bijvoorbeeld zelfzorgmiddelen ook het geval zijn.

Wat wél zo is, Schouderklopje, is dat jij een veel groter risico loopt op de mogelijke psychische bijwerkingen omdat je al psychische klachten hebt.

Ik denk dat de verstandiger optie is om naar je huisarts te gaan en te vertellen dat je zo weinig energie hebt en dat je daar echt niet langer tegen kunt. Je kunt dan samen op zoek naar bijvoorbeeld een ander anti-depressivum, of misschien heeft je arts goede tips.

Een goede arts valt niet van zijn stoel als jij ephedra noemt, maar je kunt ook contact opnemen met één van de opties die ik noemde in de eerste alinea.

Persoonlijk zou ik je aanraden allereerst naar je huisarts te gaan om te kijken naar een oplossing.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
't is in de VS trouwens niet compleet verboden lees ik, al wordt het flink gereguleerd en is het bezit van grote hoeveelheden wel verboden. Dat laatste niet eens zozeer wegens het gezondheidsrisico, maar vanwege het feit dat ephedra en ephedrine als grondstof voor bijvoorbeeld methamfetamine gebruikt kan worden. En dát is toch wel een heel gevaarlijk goedje.

Zie: http://www.erowid.org/che ... drine/ephedrine_law.shtml
quote:isa33 schreef op 20 mei 2012 @ 16:46:

Mijn tips om mee te beginnen.

* Ga naar de huisarts en vraag een AD die niet zo energienemer is.

* Ga elke ochtend minstens een uur wandelen.

* Maak dagplannen, zodat je niet de hele dag thuis op de bank zit, daardoor voel je je namelijk nog vermoeider.

Succes!

Ik zit niet de hele dag thuis niks te doen. Van niks doen word ik nl. erg moe. Ik maak veel plannen, maak genoeg afspraken (zeker nu ik sinds maart geen werk meer heb) zodat ik op tijd op moet blijven staan, etc. Ik wandel niet elke ochtend, maar beweeg wel vrij veel door de afstanden die ik zonder auto moet overbruggen.

En ik heb behalve dit neveneffect niet zo'n last van de AD. Ik ben er eigenlijk zeer tevreden over. Elke AD heeft z'n bijwerkingen. Is het niet deze, dan heb je een volgende waarbij je amper meer kan slapen of eentje waar je 20 kilo van aankomt of eentje waarbij je absoluut geen seksdrive meer hebt of wat dan ook. Die pillen komen zelden zonder bijwerkingen.
Gamayun, dankjewel voor je zinnige bijdragen! Ik lees er veel wijsheid uit. Ik ben blij met je tip om evt. contact te leggen met het drugs info team. Dan kan ik daar mijn vragen eens voorleggen.

Ephedra is inderdaad (nog?) niet verboden in de VS, Canada en Engeland en daar kun je het dus nog gewoon bestellen. Of het dan ook door de douane komt is een risico dat je neemt.

De site waar ik het bestel heeft overigens wel zeer goede informatie gegeven op mijn vragen. Heeft ook bepaalde dingen afgeraden. En ze komen erg betrouwbaar over. Natuurlijk zegt dat niet alles. Maar het feit dat er daar mensen aan de andere kant van de lijn zitten die uitvoerig meedenken, adviseren maar ook tegen advies geven als ze iets te heftig denken te vinden voor mij, vind ik wel een prettig gevoel.

Ik ben me bewust van de contra indicaties op het psychische vlak. Dat ga ik dan ook zeer goed in de gaten houden!

@Meds, natuurlijk doe ik voorzichtig met pillen. Denk je dat ik de AD nu laat rondslingeren als snoepjes?
Het gaat dus inderdaad niet goed met je.

Als je ook maar 1 splinter verantwoordelijkheidsgevoel hebt naar je kinderen begin je niet met die rotzooi.

Heb je het hier al met je vent over gehad??
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Schouderklopje, ajb, voor je ook maar iets gaat slikken, neem eerst contact op met mensen die er verstand van hebben
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:saaaaar81 schreef op 20 mei 2012 @ 20:51:

Het gaat dus inderdaad niet goed met je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven