tv ophangen

21-05-2012 09:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen onze tv ophangen aan het plafond. Nu heb ik zelf natuurlijk gegoogled en ben uitgekomen op duizenden sites wat zoeken/vinden nog moeilijker maakt Aan de beugel willen we graag een uitschuifbare arm (de beugel wordt dus in een hoekje verstopt), zodat we de tv in diverse hoogtes en standen kunnen verstellen. Het mag ook een muurbeugel zijn met een uitschuifbare arm. Wie kan mij helpen aan site of een adres waar ik eventueel naar toe kan?
Volgens mij gewoon bij de zaak waar je de TV koopt of bij een bouwmarkt, ik weet niet waar die van ons vandaan komt, hij is uitschuifbaar maar niet heel ver, hangt overigens in de slaapkamer aan de muur, niet aan het plafond, dat vind ik vreselijk, als je in een hotelkamer TV wilt kijken moet je dikwijls ook verplicht op je bed gaan liggen.
verba volant, scripta manent.
Marianne, de tv komt niet zo hoog te hangen als in een hotel kamer dat zou ik ook vreselijk vinden. Het komt ongeveer op 40-50 cm boven de vloer zeg maar. Als de uitschuifbare arm om en nabij halve meter kan uitsteken moet het voldoende zijn.
Volgens mij komt het ding dat wij hier hebben hangen van de Mediamarkt. Kijk ff op hun website.
verba volant, scripta manent.
vogel ophangsystemen
quote:weetgeenraad schreef op 21 mei 2012 @ 09:57:

Marianne, de tv komt niet zo hoog te hangen als in een hotel kamer dat zou ik ook vreselijk vinden. Het komt ongeveer op 40-50 cm boven de vloer zeg maar. Als de uitschuifbare arm om en nabij halve meter kan uitsteken moet het voldoende zijn.

Huh? Ik snap niets van die zin. Je wil een beugel aan het plafond en dan de tv laten zakken tot 50 cm boven vloerniveau?

Wij hebben zelf deze muurbeugel van Vogels.

“Don’t look back – you’re not going that way.”
zoiets zoek ik geloof ik. Laatst zag ik een vloerenstandaard...dat leek me ook wel wat. Moeilijk om een keuze te maken :)
waar ik ook nog geen oplossing voor heb gevonden is ....... als wij de tv ophangen staat ie ergens in het midden van de woonkamer en vanuit de eethoek kijk je tegen de achterkant van de tv aan...en dat is niet zo mooi. Iemand een tips hoe de achterkant van de te camoufleren?
Wat ben je onduidelijk zeg...als je de tv ophangt dan staat hij midden in je woonkamer? Hoe kan je een tv nou midden in je woonkamer ophangen?? En dan vervolgens ineens neerzetten ook nog? Ik volg het niet...
De bank omdraaien?
Vogels is hèt merk voor ophangbeugels al heb je tegenwoordig ook zeer goede beugels van Newstar.

Dit zijn toch wel de merken.
De achterkant van je tv lijkt me minder erg om naar te kijken dan alle snoeren en kabels die daar ook bij horen! De meest nette oplossing lijkt mij dan een muurtje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven