Goedkope tuintegels

22-05-2012 09:58 39 berichten
Wie o wie weet hoe ik aan goedkope tuintegels kan komen in de buurt v Rotterdam?

Ik denk aan ca 18 a 20 euro de m2

Het gaat om 30 a 32 m2

Mijn vriend wil niet de tegels zelf uit een tuin halen dus via mp is geen optie
Alle reacties Link kopieren
Tsja, als je zelf uit halen te veel werk vind, dan zal het idd wat meer gaan kosten.

En heb je verder al eens bij een tuincentrum of bouwmarkt geinformeer? Je kunt zelf ook googlen toch?
Je ziet ook op MP dat ze al uit de tuin gehaald zijn hoor. Hoef je ze alleen maar op te halen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Marktplaats gratis af te halen.

Dan heeft je vriend pech! X-D
Bel eens rond naar hoveniers in de omgeving. Sommigen komen graag een pallet met de oude bestrating van een klant bij je neerzetten. Naar de stort brengen kost ze namelijk meer.

Voorbeeld: Kennis wilde een stukje extra laten bestraten. Ze gaf bij de hovenier aan dat ze nog wel wat grindtegels van marktplaats moest regelen. Waarop de hovenier lachend zei dat hij graag een stapel voor haar meebracht (voor niks).
...
Marktplaats en dat ze al uit een tuin gehaald zijn?

En anders bij een stenenhandel? Onze stenen waren van een restpartij, dus konden mee voor een prijsje van ¤8,- per m2.
Je kunt niet en goedkoop en zonder inspanning krijgen wat je wilt. Dus of de portemonnee trekken of zelf de handen uit de mouwen steken. Ik zou voor het laatste gaan, wat is nou een ochtendje je boos maken?
Goed zoeken, ik heb ook onze tuin met 2e hands stenen betegeld, lagen keurig op een pallet en degene die ze verkocht hielp ook mee met de pallets in de wagen te zetten. Het was een tuinder dus had ook een pompwagen etc ( wij ook trouwens)
op gratisaftehalen punt nl staan altijd wel partijen tuintegels. Daar al gekeken?
Meestal op marktplaats zijn het ook gewone beton tegels of grindtegels en dat is niet wat ik zoek.

Of het is een klein oppervlak wat over is
Voor 18 a 20 euro de m2 kan je heel veel krijgen. Ben je uberhaubt zelf al eens bij een tuincentrum, bouwmarkt oid geweest?

http://bestrating.nl/aanb ... dbb475a9c19be0e3b7aa26c93

Of zoek je gebakken oude waaltjes voor die prijs?

Dan wens ik je veel succes maar die bestaan niet.
Natuurlijk ben ik zelf bij de bouwmarkten en tuincentra's geweest maar daar kom je op ongeveer tussen de 33 en 45 euro de m2.

Ik zoek normale tegels beige/bruin of grijs/donkergrijs.

geen waaltjes of klinkers
Dan moet je echt verder zoeken. Kijk of er een outlet in de buurt zit ofzo. Want voor die prijs is er echt zat te krijgen.

Plaatje van wat je zoekt?
Maja82, dank je voor je reactie ik heb toch liever iets in de buurt dat ik het eerst kan zien
Een kennis van me heeft grote betontegels, 50 x 50 cm.

Kosten 3,50 p.st.

Ziet er erg hip en modern uit.

Bezorgen kostte slechts 35,00 euro, werden ze met zo'n groot ding achter in je tuin gezet.

Ik geloof niet dat jij heel ver gezocht hebt (maar ach, waarom zou je ook, als hier vragen nog leuker is).
conversation = awareness
zoiets
conversation = awareness
Je kan ook op internet zoeken en dan bedrijven bellen of ze zoiets hebben liggen zodat je het kan zien.

Ow en onderhandelen kan ook want tegels zijn vast niet het enige wat je nodig heb voor je tuin.

Bandjes om de boel af te werken zijn duur, hou je daar ook rekening mee? En dat je ook zand nodig heb om ze in / op te leggen.
En weet je hoe google werkt?

http://www.tuincentrumvangilst.nl/

http://www.tuincentrumvan ... luton%20afdruk%202012.pdf

Ik weet niet waar en hoe jij gezocht heb maar ik raad je aan om verder te kijken dan je neus (en de straat waar je woont) lang is. O_o
Heb je zelf al een advertentie gezet? Dan kun je precies aangeven wat je wilt.
Miss communicatie denk je dat ik niet gezocht heb???

En zoals ik al zei zoek ik geen beton tegels die zijn idd wel goedkoop ja
En zoals ik al zei graag in de buurt want ik wil het eerst zien, dus niet meer als ca 50 km van mijn huis vandaan
Wat in de folder van Van Gilst vind je wat?
Ik zal zo een link geven van wat ik zoek, maar mijn internet werkt niet mee
Echt beter marktplaatsen. Je hoeft ze lang niet altijd zelf uit een tuin te halen, helemaal niet als je bereid bent er wat voor te betalen.
Zeg maar Spijker.
Als ik op de site van Tuincentrum Overvecht kijk, kom ik voor veel tegels uit op ongeveer 25 euro/m2. Bij Praxis/Gamma/etc zit je op ongeveer dezelfde prijs.

Maar ook op Marktplaats adverteren veel siertegel-leveranciers. Een keertje zoeken leverde mij in elk geval deze advertentie op van deze leverancier. Daar zijn er natuurlijk veel meer van! Hier een link naar een zoekactie naar nieuwe tegels in de omgeving van R'dam.
anoniem_49658 wijzigde dit bericht op 22-05-2012 12:51
Reden: Toch nog even MP-linkjes toegevoegd, want ze zijn er echt wel!
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven