Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Ga ik nu iets aanvragen bij ze. Gratiz.nl
watervrouw2 schreef op 20 mei 2012 @ 22:51:

Wil degelijke en betaalbare* schoenen maar mijn maat 42/43 is meestal op de herenafdeling. Eerst gokje wagen bij vanH*ren denk ik... iemand nog andere ideeen? Br*stol en Sc*p. gaan bij mij korter mee da vanH. M*nfield valt (te) smal.

(*ca 20-100 euro)
Schoenen van het mer Tam*ris zijn naar mijn idee vaak wat breder. Hebben ze bij TMS. Misschien dat je daar wat vindt...
Fame schreef op 21 mei 2012 @ 15:59:

Alleen geen recept! Mobiele bus is pas ver na einddatum code in de buurt, en ogen testen kost 20 euro. En als je bril afneemt 10 euro. Geldt dat ook bij een gratis bril?

Je kan je ogen ook elders laten testen.

Ik zat altijd bij de Hans A. en daarbij stond mijn "brilrecept" gewoon op de factuur. Ingevuld bij Lensway en prima bril ontvangen op goede sterkte.
molly74 schreef op 21 mei 2012 @ 18:34:

De stand van de ogen kon je maar deels invullen. Alleen de stand van links naar rechts. Je hebt ook nog zoiets als hoogte, waar ik de term van vergeten ben.

Die stond wel op mijn Pearle-recept, maar niet bij de keuze op de Lensway site. Ze gingen uit van gemiddelden.

Misschien een idee: ga met je bril (inclusief het bijbehorende hoofd) naar een opticien. Laat hem daar rechtzetten en aanstippen. En stuur 'm dan terug naar Lensway. Dan krijg je een nieuwe zeiden ze tegen mij.

Op mijn vraag of ze daar dat niet veel verlies mee leden, dat er dan wel een addertje onder het gras moest zitten, antwoordden ze dat het inderdaad allemaal op hun kosten gaat. Maar dat risico nemen ze gewoon, zei hij.
Dat kan ook. Ik ben benieuwd hoe het morgen zal gaan, met de Lensway meting.
Hier nog een paar vrekken acties gehad!

Vier uiterst leuke kledingstukken gekocht bij de kringloop voor maar 5 euro samen!! Het wordt er wel steeds drukker, ik spot steeds meer koopjesjagers. En meer nieuwe mensen, bij een kringloop waar ik al vanaf kleins af aan kom.

Verder verdacht vriend mijn rij leraar van zwart werken. Mijn vriend is nog een veel grotere vrek dan ik. Helaas wilde de man niet toegeven, ook al heeft hij geen factuurnummers ed. Jammer, we gingen toch voor een korting natuurlijk.

En verder net voor 26 euro twee keer groente, vier keer fruit gehaald voor circa 1,5 week, en een tafelkleed voor buiten. Ben er blij mee.
Yes, 10 euro bij elkaar via IntomartGfk!

Laten uitbetalen in een bol.com cadeaubon :)

Op zoek naar een mooi kookboek!
Even uit de meeleesmodus :)

Watervrouw: hier vind je een overzichtje van speciaalzaken voor grote schoenen. Ik ken het probleem :)

Het overzicht is niet compleet, ik mis bijv. Schuurman in Groningen (gewone winkel, met extra afdeling voor grotere maten), Vos in Niekerk (bij Groningen, maat 34 t/m 48)

Big Shoe in Amsterdam heeft écht leuke schoenen, ook heel hip. Van pumps tot laarzen tot alles ertussen in.

Damesschoenen op maat zitten stukken beter en staan leuker dan herenschoenen én doordat ze beter aansluiten om je voet gaan ze ook minder snel kapot.

Succes met je zoektocht!
Soppie300 schreef op 22 mei 2012 @ 11:04:

Verder verdacht vriend mijn rij leraar van zwart werken. Mijn vriend is nog een veel grotere vrek dan ik. Helaas wilde de man niet toegeven, ook al heeft hij geen factuurnummers ed. Jammer, we gingen toch voor een korting natuurlijk.

Oeh ik zou niet graag rijles hebben van iemand die zwart werkt. Straks ben je niet goed verzekerd!
Zeg maar Spijker.
Yes, de kleenex bon gekregen voor een GTA!
Ja hier ook een kleenex bon.

Mocht je in Friesland of Noord Groningen wonen dan kun je meedoen met de actie lever in en win.

Tegen elk ingeleverd klein huishoudelijk apparaat krijg je 1 lot en kun je een tablet pc winnen en bij 3 ingeleverde apparaten krijg je een gratis spaarlamp!

https://www.leverinenwin.nl/
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik had vrijdag meegedaan met de GTA van Bolletje en zag dat het geld gister al op mijn rekening stond. Echt snel. Ook het geld van de Wilkinson GTA staat er op. Ik wacht nu nog op die van Dove.
adios schreef op 21 mei 2012 @ 15:49:

Oh en in de verpakking van de gratis axe mini zit ook nog een bon voor een 100% GTA van axe shampoo of axe stylingproduct!

Nice. Dan ga ik morgen ook meer eens kijken. Er staat me vaag iets bij van die actie.

jas schreef op 22 mei 2012 @ 16:36:

Ja hier ook een kleenex bon.

Mocht je in Friesland of Noord Groningen wonen dan kun je meedoen met de actie lever in en win.

Tegen elk ingeleverd klein huishoudelijk apparaat krijg je 1 lot en kun je een tablet pc winnen en bij 3 ingeleverde apparaten krijg je een gratis spaarlamp!

https://www.leverinenwin.nl/
Kleenex bon? Wat mis ik (waar heb ik overheen gelezen)?
GTA Arla terug!
Net een onderzoek wat niet helemaal af was afgemaakt (Intomart) - was hun schuld overigens, werd gemaild.

En nieuwe gemaakt voor 2,50 euro.

Met die 2 dingen erbij zit ik bij Intomart rond de 17 euro. Op Noties rond de 7. Ik spaar door tot de 40. Ik wil De Zilveren Lepel kopen. Een kookboek van 45 euro dat ik nooit zomaar zou kopen :)
wordt er net aangebeld. is het de postbezorger met een pakketje. Ik heb een boek gewonnen bij een prijsvraag van het tijdschhrift "kijk". altijd leuk zo'n verrassing.

morgen afspraak met iemand die iets komt ophalen dat ik op mp heb staan. hopelijk komt die persoon ook daadwerkelijk. ben ik van mijn ding (dat ik toch nooit gebruik) af en een klein bedrag rijker ;-)

wacht hier nog op de gta van page.

@ mi-jo: code zit in je mailbox
*voegt schoenentips toe aan lijstje :)*

Heb een optimelcode voor de liefhebber.

Etos heeft een oranje-haarclips-actie. (schijnbaar via fbook, en een ov-uitdeelactie, zie het (nog) niet op de site zelf). Heb drie dezelfde haarclips gekregen, wie wil er één?

watervrouw2 atgmailpuntcom
Hier ook de GTA terug van Arla, best wel snel. Hebben jullie de yoghurt al geproefd? Hier staat ie nog in de koelkast, zal vanavond maar eens een schaaltje nemen.

Heb nog best wat GTA's uit staan, Ambi Pur, Mona Boordevol, Ariel liquid tabs van de Kruidvat actie, Bertolli, Natrena zoetstof en zoetjes.

@ Mugske, dat is leuk zo'n onverwachte verrassing. :)
@mi-jo: heb je mail gehad hoor (maar superdruk!) Tof dat de zaadjes het goed doen :) (lavendel doet er trouwens wel lang over om op te komen...)
watervrouw2 schreef op 22 mei 2012 @ 19:15:

Heb een optimelcode voor de liefhebber.

Ik wil hem wel Watervrouw, maar ik kan me ook voorstellen dat je hem aan iemand anders wil geven omdat ik er al een van je heb gehad.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
jufnaatje schreef op 22 mei 2012 @ 18:34:

Net een onderzoek wat niet helemaal af was afgemaakt (Intomart) - was hun schuld overigens, werd gemaild.

En nieuwe gemaakt voor 2,50 euro.

Met die 2 dingen erbij zit ik bij Intomart rond de 17 euro. Op Noties rond de 7. Ik spaar door tot de 40. Ik wil De Zilveren Lepel kopen. Een kookboek van 45 euro dat ik nooit zomaar zou kopen :)
Heb je dat boek een tijdje geleden niet bij AH gezien? Was in de aanbieding voor ik dacht 15 euro, heb ermee in mijn handen gestaan omdat het echt een goed kookboek schijnt te zijn en heb er nu wel spijt van dat ik hem niet genomen heb, een paar dagen later was de hele display al uitverkocht.
Heb de GTA van Persil ook al terug, 2,40 en ik heb maar 2,99 betaald, dus dat is wel lekker.
Ik wacht nog op die van Persil en Dove.
Weet niet of iemand iets aan deze tip heeft, maar ik heb een nota op laten maken van de energie en gas (half jaar na de vorige), met als idee dat we net dure maanden achter de rug hebben met vorst en dat als er extra betaald moet worden het over die maanden gaat. Aangezien het vakantiegeld eraankomt, kan het dan mooi daaruit. Bij sommige maatschappijen kan je dat doen (zelf bij Greenchoice).

Klein meevallertje, ik kreeg 195 euro terug en weet nu ook zeker dat ik rond het eind van het jaar geld terug zal krijgen.
layla1969 schreef op 22 mei 2012 @ 20:28:

[...]

Heb je dat boek een tijdje geleden niet bij AH gezien? Was in de aanbieding voor ik dacht 15 euro, heb ermee in mijn handen gestaan omdat het echt een goed kookboek schijnt te zijn en heb er nu wel spijt van dat ik hem niet genomen heb, een paar dagen later was de hele display al uitverkocht.
Weet je zeker dat het he basisboek was? Je hebt ook De Zilveren Lepel Toscane en de Zilveren Lepel voor kinderen namelijk. Ik heb het vuistdikke basisboek nog nooit bij AH zien liggen :-(
Ja was inderdaad de echte Zilveren Lepel, van ¤

45 voor ¤ 17,99. Wilde hem ook heel graag, maar was te laat :cry:
:cry:

Dat was echt de mooste vrekkenactie van dit jaar geweest voor mij!!

(ik hou mijn ogen open, maar heb weinig hoop...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven