oeps...

22-05-2012 21:59 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
De meeste zullen wel denken wáárom maak je hier een nieuw onderwerp voor aan, maar ik durf mijn tas gewoon niet uit te pakken.

Haha, dit is er gebeurd:

In maart ben ik 3 weken op een soort kamp geweest en heb ik daar nog een tas van in de bijkeuken staan met allerlei papieren etc. Waar ik nu vanochtend achter kwam is dat er nog een boterham in die tas zit. Ik had die op de terugreis niet meer opgegeten en maar eventjes gewoon in die tas bewaard om hem er thuis weer uit te halen..

tja, dat is nu dus al 1.5/2 maanden geleden.. er er dus niet meer uitgehaald.

OEPS!

Ik ben bang dat deze helemaal is beschimmeld, er zat geen beleg oid op dus ik hoop dat hij gewoon heel hard/oud is geworden, maar dat zal wel niet.

Ik durf me tas amper open te maken omdat ik niet weet wat ik aantref (ja heel vies!) en de papieren (allerlei leuke certificaten en aandenkingen etc) zal ik waarschijnlijk daardoor ook wel kunnen weggooien want lijkt me ook niet echt frisjes meer..

Oké, wat ik me dus afvraag: wát kan ik aantreffen? Kan het zo erg zijn of zal het doordat het maar een boterhammetje is wel meevallen? Het is dus al bijna 2 maanden geleden... hoe stom?!
Schud die tas gewoon op z'n kop, dan hoef je niks aan te raken, dan zie je vanzelf wat eruit komt. Trek van die rubberen handschoenen aan en ruim de troep op. Klaar.
Betty33 schreef op 22 mei 2012 @ 22:11:

Haha,ik ging gisteren naar een garage,die ik heb,maar waar ik zo'n 1x in het half jaar kom,en vond daar een zakje oliebollen die daar in December had laten liggen...ze zagen er best nog goed uit.

:rofl:

Kun je nagaan wat voor rommel er in die oliebollen zit!!

Ik zeg: met het EK weer opwarmen, oranje poedersuiker erover, bon appetit! (en zelf even overslaan he X-D )
snoopylynn schreef op 22 mei 2012 @ 22:12:

[...]

Erger nog, we hebben een muis die zich al 3 jaar niet laat vangen, en ook geen gif eet maar wel onze bastogne koekjes en ferrero rocher opeet.
Pindakaas op een muizenval al geprobeerd?
Is mij ook wel 'ns overkomen op de laatste schooldag van 't jaar en dan thuis pleur je die tas in 'n hoek van de kast waar je 'm zeker niet per ongeluk tegenkomt zodat ie je ongewenst aan school kan herinneren en als je dan 8 weken later weer naar school moet, dan vind je die tas met heeeel groene boterhammen. Ze lopen nog net niet vanzelf je kast uit! X-D
SeptemberGirl schreef op 22 mei 2012 @ 22:09:

[...]

Ok, het is mijn of m'n. Zowel hier als in je OP.
Dank je, al dat ge"me" :sick: Het wordt steeds meer een gewoonte!
Ruza schreef op 22 mei 2012 @ 22:08:

Al zit hij niet in een zakje...HET IS MAAR EEN BESCHIMMELDE BOTERHAM.
Mee eens. Gewoon weggooien. Het kan het zakje toch niet uitlopen, het zal groen zijn. Beetje overdreven dit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Huisarts!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ben nu wel benieuwd hoe ze eruit zien haha
Dibbes, inmiddels zijn we erg aan Lodewijk gehecht geraakt.
Ja en?
;-)
arpeggio schreef op 22 mei 2012 @ 22:16:

[...]

Dank je, al dat ge"me" :sick: Het wordt steeds meer een gewoonte!
Stoort mij ook enorm en 't is niet dat het pubertjes zijn op 'n LBO-opleiding, het zijn vaak gewoon dertigers die dat ordinaire 'me dit, me dat' schrijven.
Weekend schreef op 22 mei 2012 @ 22:18:

Ben nu wel benieuwd hoe ze eruit zien haha
Ja, foto! ;-)
Beste TO, waar ben je nu eigenlijk bang voor? Dat je er ziek van wordt, dat je er dood aan gaat, wat is je angst op dit moment?

Het valt zo minder op met zo'n situatie, maar dit valt net zo goed onder hypochondrie als je andere topics.

Hoe gaat het met je therapie momenteel? :flower:
To maakt zich wel vaker druk om dingen...(loep)
Of een filmpje er van maken, soort live onthulling
Luni, daarom mijn posting. ;-)
molly74 schreef op 22 mei 2012 @ 22:33:

Luni, daarom mijn posting. ;-)
Juist! ( ik had m gemist)
Al zou iemand met een dergelijk probleem voor de eerste keer posten, dan nog valt het meteen op (bij mij althans). :)

Hoop dat TO dus nog even reageert, want ben benieuwd wat ze er momenteel mee doet.
Dit dus. En anders in therapie.
penelopeia schreef op 22 mei 2012 @ 22:43:

[...]

Dit dus. En anders in therapie.
X-D
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als ik jou was zou ik rubberen handschoenen aantrekken en een mondkapje opdoen en met een schep de tas transporteren naar buiten, naar een open plek en daar de boel met benzine overgieten en in de brand steken. Niet aan de kant van de rook gaan staan!
Weet je wat ik nog het allerergste vind van het verhaal?

Dat er geen beleg op het brood zat... Wie eet er nou droog brood?
Wat je kunt aantreffen?

Een boterham die zo uitgedroogd is dat-ie om een glaasje water komt vragen.
secondhandsuus schreef op 22 mei 2012 @ 23:07:

Weet je wat ik nog het allerergste vind van het verhaal?

Dat er geen beleg op het brood zat... Wie eet er nou droog brood?
Haha ja dat vond ik ook al zo raar!
Nou, het is net Schrödingers kat, die boterham van jou. Je weet pas wat je aantreft als je de tas openmaakt. Spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven